|
Yousee betaler ikke mine penge tilbage |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | ||
Kandersen
Platin medlem Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
Emne: Yousee betaler ikke mine penge tilbage Sendt: 04-Juni-2008 kl. 10:18 |
|
Det er efter min vurdering en påstand om en ganske bevidst handling. Det hverken kan eller vil jeg tro om Yousee (eller TDC). De opererer alt for ofte MEGET ubevidste om det de laver, specielt i deres såkaldt service afdelinger, hvor jeg efterhånden kan skrive stolpe op og stolpe ned om ting igennem tiderne. Men at påstå de bevidst gør det, og dermed berettiget bruger ordet stjæler, det kan jeg heller ikke forstå ideen med.
|
||
bluesy
Bruger Oprettet: 14-September-2004 Status: Offline Point: 61 |
Sendt: 03-Juni-2008 kl. 19:19 | |
Du kan nu også kontakte din bank og bede om at der bliver lavet en klae til pbs, det plejer at blive taget seriøst. så bliver det også registreret hos dem at dette er sket hvilket jo kun gavner hvis mange oplever dette :D
|
||
RuneH
Guld medlem Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1744 |
Sendt: 31-Maj-2008 kl. 14:19 | |
Måske fordi du ikke kan generaliser hele YouSee pga. et regningsproblem.
|
||
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
||
s.hundahl
Ny bruger Oprettet: 26-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9 |
Sendt: 30-Maj-2008 kl. 12:51 | |
Jeg har sendt en officiel klage nu - og så kan man så vente op til 10 dage før man nok hører det samme: Vi er ved at sende pengene til dig.... Jeg forstår ikke at webmasteren har ændret overskrifen på tråden. Det er jo rigtig nok: Yousee stjæler! |
||
Lars N
Super bruger Oprettet: 08-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 307 |
Sendt: 30-Maj-2008 kl. 12:02 | |
Har selv prøvet noget lignende.. Du skulle have afvist betalingen.. Det skal man altid hvis noget er galt, og man har opdaget det i tide. I en periode på over 6 måneder betalte jeg ikke min Yousee regning, fordi den ikke var korrekt. Sagen endte med at jeg fik en måneds gratis TV, som kompensation, og fejlen blev rettet. Du skal kontakte Yousee klageservice via klage formularen på siden, det virker som regel. Kundesservice består umiddelbart af nogle 14 årige skole elever der er ansat til at holde folk hen.. Det er ihvertfald min opfattelse. |
||
kim.t
Guld medlem Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3835 |
Sendt: 29-Maj-2008 kl. 09:03 | |
Så kan de lærer det
|
||
|
||
JesperLund
Guld medlem Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
Sendt: 28-Maj-2008 kl. 21:49 | |
Når betalingsfristen på 8 dage er overskredet, kan man desuden fremsende en rykker, og man kan opkræve 100 kr per rykker. Brevene behøver ikke at være anbefalede. Der må fremsendes i alt 3 rykkere inden sagen skal overgå til retslig inkasso. Den sag kan man selv køre som "småsag". Her er et eksempel på en person som endte med at hive 800 kr ud af et teleselskab. Han fik sit oprindelige tilgodehavende, men ikke rykkergebyret. Men.. så slæbte han firmaet i retten, og de kom til at betale 3x100 kr + sagsomkostninger. YouSee's kundeservice er ekstremt langsom, så der er en god chance for at de kommer til at overskride en frist. |
||
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
||
Macbom
Bruger Oprettet: 03-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 239 |
Sendt: 28-Maj-2008 kl. 18:13 | |
HEHE ... tak for dagens smil |
||
RuneH
Guld medlem Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1744 |
Sendt: 28-Maj-2008 kl. 17:52 | |
Ja, de stjæler med arme og ben gør de. Det nemlig måden de tjener deres millioner på. Det da klart... det ikke sket for mig endnu, men nøjser for en farlig en, den skal jeg nok holde øje med. Så kan vi få lukket YouSee en gang for alle når de glipper de par hundered kr! Tænk de har lagt sådan en _snedig_ plan! ... |
||
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
||
lunddal
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8557 |
Sendt: 28-Maj-2008 kl. 13:34 | |
...
Redigeret af lunddal - 28-Maj-2008 kl. 13:37 |
||
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23899 |
Sendt: 28-Maj-2008 kl. 13:33 | |
Nemlig - haar prøvet og det virker |
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
HeartWare
Guld medlem Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4796 |
Sendt: 28-Maj-2008 kl. 13:18 | |
Send et anbefalet brev til økonomidirektøren hos TDC, hvori du skriver, at du giver dem 8 dage til at tilbagebetale beløbet, da du ellers vil overdrage sagen til retslig inkasso med yderligere omkostninger (for dem) til følge. Samtidig vil du opkræve renter af beløbet fra og med den dato de fejlagtigt blev trukket, som beskrevet i loven. Det er nemlig ikke kun firmaer, der har ret til at opkræve renter og/eller sende til inkasso. Det kan private også. Og det er TDC, der kommer til at hænge på omkostningerne i den forbindelse... |
||
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
||
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |