recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Anmeldelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Anmeldelse af Sony BDP-S550 blu-ray
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketAnmeldelse af Sony BDP-S550 blu-ray

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2009 kl. 21:12
Oprindeligt skrevet af kanvas kanvas skrev:

 

Mon ikke det var en ide at lave et fælleskøb på denne afspiller????

Jeg tror ikke at du skal regne med et fælleskøb på den BD afspiller. Priserne er generelt ret lave på afspilleren, så der vil formentligt være meget lidt at hente på et fælleskøb

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15691
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2009 kl. 01:10
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af kanvas kanvas skrev:

Mon ikke det var en ide at lave et fælleskøb på denne afspiller????

Jeg tror ikke at du skal regne med et fælleskøb på den BD afspiller. Priserne er generelt ret lave på afspilleren, så der vil formentligt være meget lidt at hente på et fælleskøb

Næh, det er også min vurdering.

Når IT-butikkerne på nettet (link) sælger den til ca. 2500 kr nu, så er der intet at hente på et Fælleskøb.

Jo, det kan være vi kan få den til 2450 hvis vi er nok ... men med den besparelse bliver vi aldrig nok, inden en anden forhandler - bare for at drille - sælger den til 2400 kr.

  /Lars

 

Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
Schjelde Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 695
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2009 kl. 09:53

Stemmer meget godt overens med at Ljud & Bild testede score 8/10 på BD afspilning af de 11 blu-ray afspillere de havde til test. At den på lydsiden som jeg husker det var overlegen ift. PS3 men ca. det samme for hvad angår billede, samt at Sony 350 og 550 har hurtig opstartstid.

Flot test Hother

OT: kommer der ikke snart lidt kig på Onkyo 906 og Denon 3800 ---> vil have mere læsning

Sony AF8 65
Onkyo 676
HDFury Vertex 2
ATV4K
B&O A9
Sonos rundt i huset
Til top
kanvas Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 03-November-2005
Sted: Måløv
Status: Offline
Point: 297
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2009 kl. 10:43
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af kanvas kanvas skrev:

 

Mon ikke det var en ide at lave et fælleskøb på denne afspiller????

Jeg tror ikke at du skal regne med et fælleskøb på den BD afspiller. Priserne er generelt ret lave på afspilleren, så der vil formentligt være meget lidt at hente på et fælleskøb

 

Måske det var en ide at lave en "pakke" med afspilleren samt en trådløs bridge til internetforbindelse????

 

 

Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2009 kl. 15:37
Oprindeligt skrevet af Schjelde Schjelde skrev:

Stemmer meget godt overens med at Ljud & Bild testede score 8/10 på BD afspilning af de 11 blu-ray afspillere de havde til test. At den på lydsiden som jeg husker det var overlegen ift. PS3 men ca. det samme for hvad angår billede, samt at Sony 350 og 550 har hurtig opstartstid.

Flot test Hother

OT: kommer der ikke snart lidt kig på Onkyo 906 og Denon 3800 ---> vil have mere læsning

Denon 3800 er på vej, for det ved jeg at Lars Knokler med. Men Onkyo´en har jeg desværre ikke hørt noget om 

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
sims-m Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 72
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2009 kl. 15:54
Prøver lige igen. Hvad med BDP-S5000ES. Er det noget i har overvejet at kigge på?
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2009 kl. 16:03

Oprindeligt skrevet af sims-m sims-m skrev:

Prøver lige igen. Hvad med BDP-S5000ES. Er det noget i har overvejet at kigge på?

Ja for Sørensen, hvis der nogen der tilbyder os til anmeldelse

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11218
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2009 kl. 17:04

Oprindeligt skrevet af SVP03 SVP03 skrev:

Så skal man blive enige om hvilken film, bd og dvd, da der er forskel,

Og så er det jo oplagt at bruge en skive der blandt andet er designet til at stresse netop dét: DVE. Så kunne man jo passende også benytte menu-systemet i den til en subjektiv vurdering af hvor hurtig den er til menu-betjening, eller hvor hurtigt der skippes mellem kapitler. Jeg ved godt jeg bruger kapitel-skift lidt mere end de fleste, men der er dramatisk forskel på hvor godt forskellige DVD og især BD afspillere håndterer dét. Nogle afspillere kan groft sagt ikke skippe et kapitel bagud. Der er nogle afspillere hvor ét tryk bagud starter kapitlet forfra, to tryk skipper to kapitler bagud...  Andre skifter nogle gange et kapitel frem hver gang man trykker "frem", andre gange reagerer de kun hver anden gang. Dén slags bugs er efter min mening simpelthen ikke i orden, og er noget producenterne burde få meget mere på puklen over end de gør.

Jeg synes med andre ord at DVE bliver brugt alt for lidt til disse ting, den giver netop mulighed for at have en fælles reference som alle kan få fingre i hvis de vil, og den er som sagt netop designet til at stresse afspillerne - hvilket er årsagen til at mange finder menu-systemerne tunge at arbejde med.

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu