recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Summe lyd i Philips Plasma
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSumme lyd i Philips Plasma

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Crysis Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 15-August-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3
Direkte link til dette indlæg Emne: Summe lyd i Philips Plasma
    Sendt: 21-August-2005 kl. 11:07

Hej

Jeg har lige købt et 42" plasma tv (Philips 42PF5320/10) og der er irriterende summelyd. Den forsvinder kort når man skifter kanal. Lyder ikke til at være en blæser.

Nogen der har oplevet det samme? Skal det være sådan?

Ellers må jeg jo have det byttet ;-)

Til top
j333 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 01-Maj-2004
Status: Offline
Point: 277
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2005 kl. 12:51
jeg har en 42 philips plasma og min mor har også en plasma philips 42 bare en billigere model
med der er ingen af dem der summer overhoved
så det lyder da skummel

jj
Til top
Crysis Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 15-August-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2005 kl. 18:36
Ja, jeg er også bange for at der er noget i vejen. Jeg må bare høre dem ad... Der står bare i manualen at man skal forvente en hvis lyd fra blæseren. Træls, hvis den går under det.. Så må jeg bare skrue mere op for anlægget ;-)
Til top
Wester Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 542
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2005 kl. 18:43
Indtil det bliver økonomisk overkommeligt med væskekøling, må man leve med en vis blæserstøj som jeg også (med glæde, da jeg vidste det på forhånd) lever med. SKRU op for filmen, så kører det for dig
NAD 32" B3 Lcd Tv. Sony 710 Recorder . Philips VR 520 Rec. Denon 1603 Receiver. Infinity Speakers
Til top
Carsten Hjorth Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 11-April-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 76
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2005 kl. 00:40

Jeg har efterhånden set på mange modeller af 42" plasma, og ALLE dem jeg har set, har snerret i strømforsyningen (psu,en).

Den jeg personligt syntes er værst, er en philips med noget der vistnok hedder ambilight, der ændrede støjen sig i takt med at lyset ændrede sig...  

Tænk blot på et 28" crt tv, der kan man jo også høre højspændingstransformatoren, (psu'en) i mere eller mindre grad, alt efter model. Og det er jo kun en ca. 100 wats psu.

Så et plasma med en 3 - 400 watts psu med dynamisk belastning, vil altid kunne høres.

/Just my opinion

/Radiomekanikeren/Carsten 

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu