recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Onkyo vs. Pioneer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketOnkyo vs. Pioneer

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Heldam Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 01-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 12
Direkte link til dette indlæg Emne: Onkyo vs. Pioneer
    Sendt: 15-Juni-2009 kl. 15:45

Hej...

Jeg står med et ben i hver lejer hvad angår valget af min kommende Blu-ray afspiller...

Valget står lige nu mellem Onkyo BD 606 og den nye Pioneer BDP-LX52 (alternativ en Ps3).

Jeg har i forvejen Pioneer Kuro 5080XD plasma tv så hvor meget betyder det Kuro link som findes i LX52, kontra at jeg forventer at købe en Onyko forstærker...

Ved godt at LX52 ikke er testet endnu, og vil da også vente til den er prøvet af...  men er det pengene værd at ofre lidt ekstra i blu-ray i forhold til de lidt billigere modeller ?

Håber i kan hjælpe, og undskyld hvis det er et lidt mærkelig opslag (mit første)

Pioneer Kuro 5080 XD

Samsung Digital Box (HD kort)

Sony STR-DB870

Jvc Xl-255I

Jamo studio 170

Jamo 100 Center

Qnap Ts-109 Pro



Brian Heldam
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juni-2009 kl. 15:50
Hvis du optimalt skal kunne benytte KURO LINK, skal alle enheder have stik til det. Og det får du vel kun med Pio hele vejen. Ellers nøjes med HDMI CEC link som virker mellem ALLE apparater der har standarden, deriblandt Onkyo.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juni-2009 kl. 16:09
Oprindeligt skrevet af Heldam Heldam skrev:

Hej...

Jeg står med et ben i hver lejer hvad angår valget af min kommende Blu-ray afspiller...

Valget står lige nu mellem Onkyo BD 606 og den nye Pioneer BDP-LX52 (alternativ en Ps3).

Jeg har i forvejen Pioneer Kuro 5080XD plasma tv så hvor meget betyder det Kuro link som findes i LX52, kontra at jeg forventer at købe en Onyko forstærker...

Ved godt at LX52 ikke er testet endnu, og vil da også vente til den er prøvet af...  men er det pengene værd at ofre lidt ekstra i blu-ray i forhold til de lidt billigere modeller ?

Håber i kan hjælpe, og undskyld hvis det er et lidt mærkelig opslag (mit første)

Davs - og velkommen til recordere.dk

Du skal ikke vente på en test nødvendigvis. Du skal se og høre en BDP-LX52 med dine egne ører/øjne.

Vi kommer om ca 3 uger med en anmeldelse af BDP-320, og så kan du jo danne dig et indtryk.

Onkyo DV 606 har vi allerede anmeldt her på siden - og den er glimrende - også i byggekvalitet. Forskellen mellem de 2 afspillere vil formentlig primært være, at LX52 er en Profile 2.0. 

Og min egen holding er, at det godt kan betale sig at købe de lidt dyrere afspillere. Måske bør du kigge på Pioneer´s BDP-LX71, som ikke koster meget mere end den kommende LX52. Og her får du kvalitet for alle pengene - også selvom den er lidt langsom i opstarten 

 



Redigeret af Hother - 15-Juni-2009 kl. 16:13
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Heldam Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 01-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 12
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2009 kl. 19:53

Takker for svar på mine spørgsmål, hvis jeg forstår det rigtig så er Kuro linket ikke så afgørende, og jeg er også ret sikker på at nogle af mine hårdt tjente sp penge går til at købe en af de lidt dyre maskiner...

Venter med spænding på testen af de nye pioneer...

 

Pioneer Kuro 5080 XD

Samsung Digital Box (HD kort)

Sony STR-DB870

Jvc Xl-255I

Jamo studio 170

Jamo 100 Center

Qnap Ts-109 Pro



Brian Heldam
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu