recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Test af LCD og Plasma i Tænk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTest af LCD og Plasma i Tænk

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
calu Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 17-Oktober-2003
Status: Offline
Point: 166
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2005 kl. 00:39
Oprindeligt skrevet af Lars Lars skrev:

Ja, det er nok det.

HD-Ready (den stavemåde) er et mærke hvor forskellige specifikationer skal være opfyldt.

Et af kriterierne for HD-Ready fjernsyn, er at det har en DVI eller HDMI indgang med HDCP (copyright beskyttelse) som kan modtage HDTV signaler i hhv. 720P og 1080i

"High Definition Ready" er bare en salgs gimmik som skal ligne den "ægte vare".

  /Lars

Hej Lars

Men til 9.600 kr. som jeg betalte for det, lever det fuldt ud op til mine forventninger - og lidt til. Faktisk synes jeg, at det gengiver antennesignal via TDC kabel, rigtigt pænt.

Ved du forøvrigt, om det er et Samsung eller LG panel, der sidder i dette TV?

Jeg er klar over Sonys nye samarbejde med Samsung, men de har vist fået paneler fra LG tidligere. Denne model kom frem sidste år, men min model er produceret i juni 2005, så jeg formoder, at det er et Samsung?

Til Jer der vakler imellem 40 eller 32", som jeg selv gjorde, vil jeg sige, at 32" er en stor skærm, når det kommer hjem i stuen - i modsætning til, hvad det synede af hos forhandleren.

calu

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu