recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Dansk Bredbånd dårlig service
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketDansk Bredbånd dårlig service

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
nielshunniche Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 06-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 36
Direkte link til dette indlæg Emne: Dansk Bredbånd dårlig service
    Sendt: 23-November-2009 kl. 09:47
Hej
Jeg købte en HD box og fra starten var der problemer.
1. den kan ikke tænde igen når den slukkes på remoten uden at strømstikket tages ud
 
2. pga. punkt 1 så skal man aktiverer underteksterne hver gang den tændes
 
3, lyden gik for ca. 3 uger siden så vi kun kan få lyd igennem vores receiver (stereo anlæg)
 
Jeg ringede straks til Dem da problem 1 og 2 opstod (efter 4 dages brug) De lovede at sende en ny box, jeg var meget tålmodig og ventede 2 md. ringede igen og de undskyldte, jeg ventede yderligere en md. nu uden lyd og ringede så igen.
Nu undskyldte De igen og sagde at jeg desværre ikke kunne få en ny da de ikke havde nogen, medarbejderen sagde at alle jo ville have en HD box og de kunne derfor ikke have et buffer/reparations lager.
Jeg spurgte hvad De så ville gøre, ja jeg kunne da låne en gammel box.
 
Jeg har nu opsagt alt hos dem og forlanger mine 1499,- tilbage og håber så at Smilecontent er lidt bedre.
 
MVH
Niels


Redigeret af nielshunniche - 23-November-2009 kl. 09:50
Venligst



Niels



Til top
b0nde Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 17-August-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 34
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2009 kl. 16:56
Træls "oplevelse" du har haft der. Pt. venter jeg selv på deres HD boks, men de har ukendt leveringstid, hvilket stinker lidt. Hvordan kunne de ikke forvente at folk ville have den nye boks..

"God fornøjelse" med Smile.
Til top
nielshunniche Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 06-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 36
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2009 kl. 17:11
Tak, jeg bestilte det hele hos dem fredag formiddag og HD boksen med harddisk er allerede landet selvom jeg først flyttes 2. december :-).
Nr. portering er sket såååå nu håber jeg.
Venligst



Niels



Til top
thun Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 27-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 90
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2009 kl. 20:58
Fornøjelsen hos Smile består særligt af deres bogholderi. Jeg har været med siden feb.-09 uden at betale, da de ikke svarer på mine sp, og deres fakturaer er forkerte. Deres varer fejler absolut ikke noget. Jeg får mere end jeg har bestilt.  :-)) Tongue
Vh. Jesper.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu