recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Langsom overførsel til PCH A-110
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketLangsom overførsel til PCH A-110

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
justrace Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-August-2009
Sted: Mindanao, Ph
Status: Offline
Point: 1490
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2010 kl. 01:16
Helt korrekt, men virker det ikke underligt at det kan lade sig gøre det andet? Altså det virker somom at wan-kablet går ind på et af lan-stikkene, for ellers burde det ikke kunne lade sig gøre?
Til top
Glarborg Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 02-Juni-2009
Status: Offline
Point: 43
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2010 kl. 15:34
Godt så.
 
Jeg loggede på routeren sent i går, men jeg kunne ikke finde de indstillinger - kun indstillinger til at opsætte det trådløse netværk. Jeg er også kommet i tvivl om det er en 'rigtig' router eller en art trådløst ADSL modem.. Det er som tidligere nævnt en Xavi X5258-P2 (fulgte med ADSL abonnementet). Nogen der kender noget til sådan en? Og om jeg overhovedet kan bruge den til et lille 'hjemmenetværk'?
Til top
Glarborg Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 02-Juni-2009
Status: Offline
Point: 43
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2010 kl. 19:12
Nå efter at have søgt en del rundt på nettet fandt jeg denne tråd (http://www.64bits.se/forum/viewtopic.php?f=6&t=58447) på et forum som desværre beskriver at det ikke er muligt at ændre på indstillingerne på routeren/adsl modemet. (hvis man endelig kommer ind og ændrer det så bliver det ændret tilbage af udbyderenConfused).
 
Så løsningen må vel være at jeg køber et nyt stykke hardware. Hvad vil i anbefale? Skal jeg erstatte den med en anden router, eller kan jeg 'nøjes' med at sætte noget foran eller bagved? Jeg antager at denne ville kunne klare det (http://www.netonnet.se/art/dator/natverk/modem/modem-med-tradlos-router/D-Link-DSL-2640B(117827,4084)) men jeg ville egentlig gerne slippe lidt billigere..
 
Håber på lidt hjælp til at komme videre..
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu