recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TV  Guide. Klokken passer ikke! Samsung
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTV Guide. Klokken passer ikke! Samsung

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked Baglæns sortering
kramsen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 03-Januar-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 6
Direkte link til dette indlæg Emne: TV Guide. Klokken passer ikke! Samsung
    Sendt: 17-Januar-2010 kl. 22:44
Hej,
Jeg er selv novice, men indstillede først mit LG 9000 til Finland for at få kabel tv til at fungere: Læs modtage DR HD med STOFA. Så var jeg en time forkert på den...skiftede så til Sverige og nu passer tiden.
Jeg har altså valgt dansk sprog mm, men Sverige som opsætning (en fidus mange bruger), den så finder DR HD (STOFA vil have penge for det!!!!).
Måske - bare en idé - er dit opsat til Finsk eller andet land med andre tider som mit, hvis du benytter den fidus...??
Til top
allan75 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 15-November-2009
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 16
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2010 kl. 00:46
Her i december måned begyndte tv guiden at rage en time hvad ang. klokken. Tekst tv passer fint og klokken står til auto, men hvis jeg manuel indstiller tiden, så passer tv guiden ikke med det program der netop kører. Hva dælen er der lige gået galt. Tv'et er taget fra hver nat og jeg har også prøvet at have den sat til i et par dage, men klokken er stadig bageft.
TV
Samsung LE32B579
Serie B570
Står til EU da jeg så selv kan bestemme hvor kanalerne skal ligge, og den første måned passede klokken fint.
Jeg mener ikke jeg har set nogle steder hvor man kan indstille tiden el. tidszone i fabriksindstillinger
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu