recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Optage på PanaG20
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketOptage på PanaG20

 Besvar Besvar Side  <1 101112
Forfatter
Besked
ka-bang Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 18-Oktober-2008
Status: Offline
Point: 33
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2010 kl. 14:07
Jeg har nu meldt det til Panasonics support, som vil "meile till vores tekniker i Japan om din önske om din opdatering i firmwaren". Smile
Til top
Knudsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 27-Oktober-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 52
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2011 kl. 11:36
Jeg kan til dels sige god for "Medion Drive N Go 320Gb 2.5" USB disk" - og uden strømforsyning, men men men...

Jeg løb nemlig ind i problemer her til morgen - G20 kunne ikke se min disk og jeg opdagede det da jeg skulle se optagelser fra i nat og da jeg trykkede på "VIERA TOOLS" -> "Video", ja så sagde G20 at denne funktion ikke kunne bruges... Jeg gik ind i menu for at chekke om den kunne se disken (den menu hvor man formaterer disken), men status for tilsluttet var "Nej"... Trykkede på den gule knap for "Tilslut" men intet skete... Tog disken ud af USB stikket ventede lidt og tilsluttede igen, gik ud af menuen og ind igen for at opdaterer og så kunne jeg trykke på den gule knap for "Tilslut" og så var den med igen... Bagefter ærger jeg mig over at jeg ikke lige lyttede til disken - og om den var spundet op, eller den stod og klikkede på vanlig vis, ligesom når en USB disk ikke får startet rigtigt op... Men vil tro at det er et power problem og disken ikke var spundet op/startet op... 

Har nu (laaaangt om længe) fundet et kabel i mine gemmer med dobbelt stik og monteret det - og har slukket og tændt et par gange - og indtil videre virker det - så må vi se om det er en bedre løsning i længden.



Redigeret af Knudsen - 09-Januar-2011 kl. 11:42
Til top
Sternberg Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 28-Februar-2006
Status: Offline
Point: 17
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2011 kl. 17:17
Inden jeg køber et kabel, er der så nogen der har testet om man kan sætte sin Synology NAS til G20'eren og optage direkte på NAS'en?
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2011 kl. 17:46
Det kan du med 1.000.000% sikkerhed ikke! Det er jo ikke en ekstern harddisk!

M.v.h.
Til top
RogueAgent Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Maj-2009
Status: Offline
Point: 859
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2011 kl. 10:02
Såvidt jeg husker er der vel også noget med at der sker en parring/kryptering af den externe harddisk når den sættes til G20, så den ikke kan bruges i andre sammenhænge før den bliver formatteret igen..?
LG 50PS8000
Panasonic PT-AE500
Pioneer VSX-859
Carver 753X
Energy RVS/RVSS
Panasonic BD35
Toshiba HD-XE1
Pioneer CLD-D704
Til top
Larsenco Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 04-August-2010
Status: Offline
Point: 3
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2011 kl. 10:07
Det er helt korrekt, så hvis du gerne vil bruge dit NAS-drev til andet end blot TV'et (hvilket jeg formoder du gør da formatet ikke kan afspilles på andre enheder), så ville jeg råde dig til at lade vær med at koble NAS'en til TV'et og istedet købe en ekstern 2,5" haddisk som fint kan ligge bag ved TV'et...
Til top
Hr. Seldrup Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 15-September-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 19
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2011 kl. 16:52
Jeg har lidt samme problem som Knudsen.
Jeg har en Verbatim 500 gb med eksterm strøm (model #47510). Når jeg sætter timeren til at optage et program noget senere, optager den det ikke. Det er lige som om at HDD forsvinder for mit g20 efter lidt tid. Men hvis jeg slukker og tænder HDD, kan g20 se den igen, og jeg kan optage noget med det samme, men hvis jeg sætter timer til "glemmer" g20 HDD lidt efter igen.
Er der andre der har haft lignede problem og har en løsning på det.


Til top
Zulu Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 775
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2011 kl. 18:23
Min kæreste brokke sig også over at vores G20 af og til "glemmer" at optage.

Der er sat en 250 GB "noname" USB-harddisk box til, som får strøm over USB, men jeg kan også se at TV'et en gang i mellem heller ikke registrerer HD'en når det er tændt, så skal man lige tænde og slukke en gang inden det virker.
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Status: Offline
Point: 6276
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2011 kl. 18:30
Den HDD der sættes til skal have extern forsyning , det er nok der det halter. Jeg har en IOMEGA , og der har aldrig været problemer....
MVH
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
psiegumfeldt Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 16-Marts-2010
Status: Offline
Point: 20
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2011 kl. 18:39
Ja det skal den i følge Panasonic, men jeg har en 2.5" uden strømforsyning og det har virket upåklageligt i over et år og jeg tror også der er andre for hvem en uden strømforsyning virker fint.
Til top
brouer Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 30-Maj-2011
Status: Offline
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2011 kl. 10:19
Ja, det virkede også upåklageligt med min Packard Bell 500GB HDD i et par uger, men så begyndte TV'et pludseligt at opføre sig underligt og slukke umotiveret.
Fjernede jeg disken, virkede TV'et igen. Sluttede jeg den til, var der bøvl igen med det samme.

Den slags problemer var der ikke med min gamle HDD med ekstern strømforsyning, men den kunne jo ikke hænges op bag TV'et, så min livlige 1½ årige søn fik givet den et for mange dask... Smile

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 101112
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu