recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Satellit TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - VIASAT HD boks probs - SKOD kundeservice!!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketVIASAT HD boks probs - SKOD kundeservice!!

 Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
JoakimBL Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 20-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2010 kl. 09:52
@ @lex
 
Det fremgår jo ligesom ikke at dit oprindelig indlæg. Og de svar du får er jo heller ikke forkerte, det var bare ikke det du var ude efter.
Til top
JesA Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Marts-2008
Sted: Sjælland
Status: Offline
Point: 697
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2010 kl. 10:07
Update; nu har jeg fjernet scartkabler fra HD-boksen, og nu passer lyden (tilnærmelsesvis) omend lyden har taget en "uventet drejning". Lyden er nu "for hurtig" når jeg out-putter denne fra mit optiske kabel og ind i SS-receiveren. Det som er mærkeligt, er at jeg kan bruge time-delay i HD-boksens lydindstillinger uden at det påvirker lyden HDMI-wise, men alene på optisk-ud delen........mærkeligt.....men i mit tilfælde heldigt.....
 
( oplever dog umiddelbart - for man er ved at blive lidt "lyd-blind" efter al dette her - at der er forskelle i "lydens hastighed" afhængig af hvilken kanal man er på....hmmm......meget mærkelig HD-boks - eller ER det boksen ?.....kan man forestille sig at det er et "Viasat-software" problem ? )
 
Noget andet er så at jeg nu ikke kan optage programmer fra min HD-boks på min HDD-optager......SKOD.......
 
MVH


Redigeret af JesA - 31-Marts-2010 kl. 10:15
Til top
Kurt Poulsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1495
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2010 kl. 15:59
@lex: Jeg må indrømme at jeg har svært ved at se hvor det er du har fået dårlig service. Og jeg er ikke enig at Viasat har en skod service og support. Jeg har været kunde hos dem i snart 10 år og jeg må da indrømme at jeg faktisk plejer at få svar på de ting jeg har problemer med. Men man kan ikke forvente at den normale kundeservice har et dybdegående kendskab til teknik. Det er derfor de har deres tekniske support ved siden af. Og deres kundeservice plejer at være ret gode til at stille om til dem der ved noget.

JesA: Jeg synes helt klart at du har ret. Det er for dårligt at der ikke bliver gjort opmærksom på at man ikke kan bruge scart og HDMI samtidig. Det skal stå der. Jeg er sikker på at hvis du gør opmærksom på dette så har du en god sag for at lade handlen gå tilbage så du kan finde en anden leverandør der kan håndtere dette.
Mvh Kurt

Philips 50PUS9006,
Sony BD200D
Sonos Beam med 2 Symfonisk som baghøjtalere.
Sonos Port, 2 x Sonos One Sl, 1 x Ikea Symfonisk
Til top
qpad Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Marts-2008
Status: Offline
Point: 729
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2010 kl. 17:20
De stakkels små piger der bliver ansat af viasat til at tage telefonen, ja de er provisionslønnet, så de hader at modtage opkald de ikke tjener på, de vil hellere sælge dig noget mere så de kan tjene mere, de har ikke en dyt forstand på hva de sidder og laver men de er rigtigtgode til atblive sure og irreteret og bruge deres "magt" overfor magtesløse kunder der er bundet af kontrakter... jeg skal ALDRIG nogensinde være kunde der.
Til top
PhDream Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Februar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 737
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2010 kl. 18:24
Oprindeligt skrevet af qpad qpad skrev:

De stakkels små piger der bliver ansat af viasat til at tage telefonen, ja de er provisionslønnet, så de hader at modtage opkald de ikke tjener på, de vil hellere sælge dig noget mere så de kan tjene mere, de har ikke en dyt forstand på hva de sidder og laver men de er rigtigtgode til atblive sure og irreteret og bruge deres "magt" overfor magtesløse kunder der er bundet af kontrakter... jeg skal ALDRIG nogensinde være kunde der.

Det er en rigtig god beskrivelse af dem! Clap

Jeg har lært min lektie nu, og ved hvad jeg gør, når min bindingsperiode udløber. Det er egentlig synd, at der ikke findes én ordentlig tv-udbyder til os, som ikke har kabel. CD er lige blevet for dyre, Boxer mangler udbud af kanaler, Viasat behandler sine kunder som skidt. Helt ærligt, hvem tror de, de tjener penge på? Sig selv?
Til top
Kurt Poulsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1495
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2010 kl. 20:19
Oprindeligt skrevet af qpad qpad skrev:

De stakkels små piger der bliver ansat af viasat til at tage telefonen, ja de er provisionslønnet, så de hader at modtage opkald de ikke tjener på, de vil hellere sælge dig noget mere så de kan tjene mere, de har ikke en dyt forstand på hva de sidder og laver men de er rigtigtgode til atblive sure og irreteret og bruge deres "magt" overfor magtesløse kunder der er bundet af kontrakter... jeg skal ALDRIG nogensinde være kunde der.


Jeg kunne ikke være mere uenig! Og i betragtning af at du åbenbart ikke er kunde hos Viasat så aner du jo faktisk ikke hvad du taler om. Overhovedet!!

Det er som om at vi regner med at alle de problemer vi har dem løser de bare med det samme over en telefon. Hallo. Hvor realistisk er lige det? Det er altså ikke alting der kan løses med samme. Og jeg kan ikke huske at jeg i nyere tid har mødt en uhøflig medarbejder hos Viasat. Det er ikke alting de har kunnet løse med samme, men det er det meste.

Faktisk så er det jo sådan at de første 14 dage efter man har modtaget sin boks så kan man springe fra igen, hvis man returnerer det hele. Så der er en prøveperiode. Så brug den hvis du ikke kan få skidtet til at opføre sig som du vil.


Redigeret af Kurt Poulsen - 31-Marts-2010 kl. 20:20
Mvh Kurt

Philips 50PUS9006,
Sony BD200D
Sonos Beam med 2 Symfonisk som baghøjtalere.
Sonos Port, 2 x Sonos One Sl, 1 x Ikea Symfonisk
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 234
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu