recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Multimedia player fra Aldi i katalog fra 6/8-10
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketMultimedia player fra Aldi i katalog fra 6/8-10

 Besvar Besvar Side  <1 789
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 10 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 03-December-2007
Status: Offline
Point: 530
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-September-2011 kl. 08:38
Oprindeligt skrevet af guffe10 guffe10 skrev:

Hej. Vil det sige at i lægger firmwaren fra  a.c.ryan på mediaplayeren fra aldi for at vise covers? ( som vist længere oppe i tråden)??
 
Husk det skal være den modificerede A.C.Ryan firmware hvor sikkerhedstjek er disabled.
 
og hvis du har opdateret din hv335T, så skal du flashe tilbage til firmvare 2.1c inden du lægger den modded a.c.ryan firmware på.
Til top
Hans j Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Marts-2007
Status: Offline
Point: 4207
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-September-2011 kl. 10:16
Oprindeligt skrevet af Mejnert Mejnert skrev:

Oprindeligt skrevet af guffe10 guffe10 skrev:

Hej. Vil det sige at i lægger firmwaren fra  a.c.ryan på mediaplayeren fra aldi for at vise covers? ( som vist længere oppe i tråden)??
 
Husk det skal være den modificerede A.C.Ryan firmware hvor sikkerhedstjek er disabled.
 
og hvis du har opdateret din hv335T, så skal du flashe tilbage til firmvare 2.1c inden du lægger den modded a.c.ryan firmware på.


Hvorfor har du ikke skrevet om det før Mejnert eller har du også lige fundet ud af det ?

Jeg har været irriteret på boksen længe, fordi dens brugerflade er sådan lidt lala, men bortset fra det så kører den ganske stabilt.

Så jeg blev meget glad da jeg fandt ud af der var kommet modificerede firmwares.

Det er korrekt den skal ned på 2.1c ellers kan man ikke putte de andre firmwares på.

Jeg ville vente med at skrive detaljer, til jeg lige havde fået samlet tingene i en overskuelig form.

Men hvis du lige har en how-to-do du kunne poste ville det være fedt. Gerne en med a.c.ryan, en med a.c.ryan + yamj og en med mede8tor.
Til top
Bruger udmeldt 10 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 03-December-2007
Status: Offline
Point: 530
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-September-2011 kl. 10:48
Det var først i denne uge jeg fandt ud af det, i forbindelse søgning efter opdatering til min HDX.
 
Jeg har ikke fået afprøvet det endnu, netop pga det med fjernbetjeningen.
Til top
Hans j Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Marts-2007
Status: Offline
Point: 4207
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-September-2011 kl. 11:31
Oprindeligt skrevet af Mejnert Mejnert skrev:

Det var først i denne uge jeg fandt ud af det, i forbindelse søgning efter opdatering til min HDX.
 
Jeg har ikke fået afprøvet det endnu, netop pga det med fjernbetjeningen.


Jeg prøvede fordi jeg tænkte det kan jo være en af mine multifjernbetjeninger virker, men desværre. Jeg gad ikke at rode for lang tid med det, da Logitech Harmony 300i er møgbillig. Den virker (der skal bare lige laves et par ekstra taster).

Så nu er jeg mere glad for min lille Aldiboks.

Jeg vil også prøve mede8tor, så kan jeg se hvilken der passer mig bedst.
Til top
guffe10 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 26-November-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 11
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-September-2011 kl. 13:01
Fedt!!
I skriver "modificerede A.C.Ryan firmware hvor sikkerhedstjek er disabled". Hvilken er det?
Kan se den nyeste version hedder "v9.5.5.r5440" og er fra 12-8-2011.
Jesper
Til top
Hans j Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Marts-2007
Status: Offline
Point: 4207
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-September-2011 kl. 13:05
Oprindeligt skrevet af guffe10 guffe10 skrev:

Fedt!!
I skriver "modificerede A.C.Ryan firmware hvor sikkerhedstjek er disabled". Hvilken er det?
Kan se den nyeste version hedder "v9.5.5.r5440" og er fra 12-8-2011.
Jesper


Den skal findes her.

Men husk, den originale fjernbetjening virker herefter ikke, den skal dog bruges til at tænde boksen med.



Redigeret af Hans j - 02-September-2011 kl. 13:06
Til top
guffe10 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 26-November-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 11
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-September-2011 kl. 13:20
Tak for hjælpen. Jeg prøver mig frem:-)
Til top
Hans j Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Marts-2007
Status: Offline
Point: 4207
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-September-2011 kl. 13:46
Understøtter fint mine optagelser fra min Denver DVB-C med PVR, kan også skifte lydspor.

Kan anbefale du investerer i en Logitech Harmony 300i.

Jeg har så programmeret en af ekstratasterne til powerkanp fra original, så nu skal jeg ikke bruge den til det mere.

Følgende ulemper ved anden firmware:

1. Original fjernbetjening virker ikke mere: Køb en Logitech Harmony 300i, programmer den til Patriot PCMPBO25, justér programmering så den passer til dig, home skal lægges ind på f.eks. exit, ellers kan man ikke hoppe tilbage og så lige lægge powerknap ind fra original.

2. Det blå lys blinker konstant: Sæt sort tape over

3. Man kan ikke starte på fjernbetjening efter sluk: Hold "tænd/sluk" på boksen inde, vent til den slukker helt, tryk på "tænd/sluk" igen. Så er den klar og kan tændes på remote igen

Til top
henrikbp Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 15-December-2007
Status: Offline
Point: 238
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2011 kl. 21:13
Lyder ret spændende. Kan man uden problemer re-installere det gamle system hvis man fortryder?
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 789
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu