recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kamera/photos
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketKamera/photos

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Direkte link til dette indlæg Emne: Kamera/photos
    Sendt: 23-August-2010 kl. 08:48
Er det bare mig, eller virker det der "geografisk tagging" bare ikke særlig godt med Google Maps når man tager billeder med iPhone?

Nogle ganger viser den slet ikke hvor man har taget billeder, og f.eks. her i weekenden tog jeg 10-12 billeder samme sted til en fest, men hvis jeg zoomer ind på kortet, så er de nåle der spredt over flere forskellige steder i byen LOL Confused

Er der en indstilling jeg har overset? Hehe
Til top
nekolas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 14-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 870
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2010 kl. 19:56
Nu ved jeg ikke hvor spredt det har været i dit tilfælde (nogle hundrede meter? flere kilometer?) Hvorom alting er vil en GPS altid have svært ved at få lokaliseret sig præcist hvis den er indenfor. Og hvis billederne så er taget med tids mellemrum vil GPS'en hver gang prøve at lokalisere sig på ny, og da den ikke er så præcis indendørs vil det resultere i det som er sket for dig - de bliver spredt som var det hagl fra en shotgun.. eller noget LOL

Det er ihvertfald min teori Smile Det samme er sket for mig, det var dog 2x 3 billeder taget i samme lejlighed som var spredt 2 forskellige steder på kortet. Har også lagt mærke til at hvis man prøver at lokalisere sig selv på google maps imens man er indendørs, kan man se GPS'en flyve lidt rundt omkring på kortet
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu