recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Skype problem
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSkype problem

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Niller55 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 13-Oktober-2009
Status: Offline
Point: 631
Direkte link til dette indlæg Emne: Skype problem
    Sendt: 06-Oktober-2010 kl. 09:29
Nu kan man jo hive skype ned på min Desire - Jeg har prøvet at logge mig ind med mit skype navn og password som man bruger på sin computer.  Jeg får bare den besked "skypenavn findes ikke" ?

Hmm - mærkeligt. Jeg har prøvet at oprette en ny skype konto, det virker så også indtil man lukker ned for skype. Når man så vil logge på igen så siger den skypenavn findes ikke igen - mærkeligt...


Nogen bud på hvad det kan være ?

Nils
Til top
kaps Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-Februar-2006
Status: Offline
Point: 74
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Oktober-2010 kl. 07:30
Hej. Min kone havde det samme problem: Løsningen på problemet var at vi tjekkede om telefonen startede med at skrivestort bogstav, hvilket den gjorde. da vi ændrede det til lille start bogstav, som hendes log in starter med, var der ingen problemr. Eks. LOG In :yXX, skal skrives som yXX og ikke som YXX.
 
Kasper
Til top
Niller55 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 13-Oktober-2009
Status: Offline
Point: 631
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Oktober-2010 kl. 15:41
[QUOTE=kaps]Hej. Min kone havde det samme problem: Løsningen på problemet var at vi tjekkede om telefonen startede med at skrivestort bogstav, hvilket den gjorde. da vi ændrede det til lille start bogstav, som hendes log in starter med, var der ingen problemr. Eks. LOG In :yXX, skal skrives som yXX og ikke som YXX.
 
Kasper

Tak - men lige den er jeg opmærksom på - så det var ikke det. Med det hjalp at jeg slettet skype og installeret den igen..

Nils
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu