recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Recordere (optagere)
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung BD-D8900N - Spørgsmål til funktionalitet
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Samsung BD-D8900N - Spørgsmål til funktionalitet

 Besvar Besvar Side  <1 282930
Forfatter
Besked
RenisseD Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 70
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér RenisseD Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2013 kl. 19:19
Der er lige kommet en ny opdatering til BD-D8900N!! (0014) Efter jeg har lagt denne ind, er blu-ray afspilleren begyndt at drille helt vildt. Der sker det, at den fryser 9-10 gange i hver film!! Sjovt nok, kan man bare fast-forwarde et par sekunder og så spiller den videre! Har aldrig haft problemer med blu-ray delen før, så formoder(og håber), at det blot er en software fejl.. Hvis ellers der stadigvæk er nogen af jer som har D-modellen, kan i så nikke genkendende til problematikken??
Synes ellers at maskinen er blevet ret stabil efter de seneste opdateringer!!!
Til top
pb13ultra Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-November-2009
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 112
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pb13ultra Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2013 kl. 22:10

Jeg synes også den kører fint nu, har dog ikke prøvet den nye opdatering, og ved ikke om jeg vover det, når du oplever dette problem.

Kim

Til top
west1 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 10-Juni-2011
Sted: dk
Status: Offline
Point: 14
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér west1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Maj-2013 kl. 10:35
hej  ja står med samme problem efter opdatering, men jo ikke første gang at samsung smider opdateringer ud som ikke er brugbar.
Min gør det samme som din når jeg vil gengive optaget udsendelser fryser billedet når den har gengivet i 5-10 min og skal så lige trykke på forward og så tilbage på play for at komme vidre bare ikke iorden at sende sådan noget på ud som ikke er ordentligt efterprøvet
hilsen west1
Til top
RenisseD Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 70
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér RenisseD Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Maj-2013 kl. 17:40
Rart at høre, at jeg ikke er den eneste som har haft problemer, for så kan man da håbe på, at det snart bliver fixet

En god feature i den nye version er ellers, at når man starter blu-ray filmen, starter den straks op på det sted man sluttede sidst(altså hvis man har afspillet den før), også selvom maskinen har været slukket!! Det mener jeg ikke den har gjort af sig selv før....

Lad os krydse fingre for, at der snart kommer en ny opdatering!!!

Ps. Sjovt nok, har jeg ikke haft problemer mht at se min optagede programmer, KUN ved Blu-ray afspilning!!!
Til top
blaller Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 26-Marts-2004
Sted: Hedensted
Status: Offline
Point: 189
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér blaller Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2013 kl. 09:45
Ø' hvor finder i lige  opdt. 0014?
Kan kun finde opdat. 1013?? Det er også den jeg bruger pt.  ( opdaterer via WiFi )
Til top
west1 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 10-Juni-2011
Sted: dk
Status: Offline
Point: 14
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér west1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2013 kl. 11:16
hej
fra den normale update side kom som alm opdatering via bokse opdaterede via internettet,, men kan jo være de har fjernet den igen PGA den ikke virker som den skal
hilsen west1
Til top
RenisseD Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 70
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér RenisseD Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2013 kl. 13:22
Ja, jeg hentede den også bare igennem maskinens wi-fi system, da jeg fik en notifikation om, at der var en ny opdatering!!
Gætter også på, at opdateringen er trukket tilbage så snart de har opdaget at den var behæftet med fejl!!!
Til top
blaller Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 26-Marts-2004
Sted: Hedensted
Status: Offline
Point: 189
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér blaller Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2013 kl. 00:26
Takker for hurtig svar!  lyder meget sandsynlig. Så må man jo formode at Samsung arbejder på en ny updateApprove
Til top
Per Christensen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 01-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 10
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Per Christensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2013 kl. 19:25
Der er kommet en upgrade, 1015, har lige hentet den.
Til top
RenisseD Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 70
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér RenisseD Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2013 kl. 19:38
Cool!! Er netop i gang med at teste om den virker.... :-)




PS. Kan meddele at det virker perfekt!!!

Redigeret af RenisseD - 11-Maj-2013 kl. 14:01
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 282930
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu