|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | ||||
Guests ![]() Gæst ![]() |
![]() |
|||
Jeg arbejder på sagen ![]() Tak
![]() |
||||
![]() |
||||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
|||
![]() Og skal jeg endelig komme med noget konstruktiv kritik, så ville det være skønt med lidt billeder
![]() |
||||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||||
![]() |
||||
PHN2 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 140 |
![]() |
|||
Hej.
Mener du har lavet en god anmeldelse, især for folk som ikke har set filmen. Nu har jeg lige prøvet at læse anmeldelsen kritisk mht. ovennævnte grammatiske kritik. Jeg mener det er klart overdrevet at kalde det for overdrevet brug af jeg-form. Jeg-formen understreger jo at det er anmelderens subjektive mening. Ikke som kritikeren selv nogle gange benytter sig af; at fremhæve sin subjektive mening om dette og hint, at den ene ex. teknologi er definitivt bedre end andre. Dét er dårlig stil. Keep up the good work... |
||||
PS5, Oppo 203 som preamp, NCD/zappulse effektblok, 7.1 DIY ht. Sony 65" oled.
|
||||
![]() |
||||
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
![]() |
|||
Ja som Hother siger ville det være rart med et par billeder
![]() |
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Lige så jeg forstår det helt rigtigt. Har jeg brugt jeg-formen forkert eller er det den rigtige måde at bruge det på eftersom det er en anmeldelse? Jeg vil bare være helt sikker på at jeg forstår ![]() Tak
![]() |
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Jeg har intet kamera og skal derfor låne dem fra andre hjemmesider som blu-ray.com. Så længe jeg bare skriver "lånt fra ....", så burde der ikke være nogen problemer i det. Jeg husker det med billederne til næste gang
![]() |
||||
![]() |
||||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|||
![]() |
||||
![]() |
||||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12348 |
![]() |
|||
Han spurgte selv om kritik. |
||||
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB824 | Zidoo Z1000 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | Mac Mini w/ Roon |
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Okay det tager jeg til mig. Jeg vil jo gerne gøre det så professionelt som muligt og selv det mindste kritik er noget jeg vil tage til mig, så det er fedt at det kommer frem
![]() |
||||
![]() |
||||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12348 |
![]() |
|||
Dette er et eksempel på to ord der skal sættes sammen. Se eventuelt min signatur for mere information. Du bør heller ikke bruge forkortelser i en anmeldelse, som for eksempel da du skriver 'pga.'. Du har rigeligt med plads til at skrive 'på grund af'. Her er et eksempel på en anmeldelse med passende brug af 'jeg'. |
||||
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB824 | Zidoo Z1000 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | Mac Mini w/ Roon |
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Tak for eksemplerne ![]() Jeg læser dem igennem på et tidspunkt jeg lige har lyst. Men forkortelserne kan jeg jo allerede tage til mig. Det er jo ikke noget jeg skal "lære"
![]() |
||||
![]() |
||||
kennethbrdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1193 |
![]() |
|||
Go anmeldelse og godt initiativ |
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |