|
Glædelig jul allesammen |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
Guyver
Bruger Oprettet: 27-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 240 |
Funktioner
Tak(0)
|
Glædelig jul!
Sjov historie: Jeg skulle rydde op og gå ned med pap fra nye møbler og sorte poser med skrald osv. Så ser jeg at der står en sort pose med glas i. Der stod 2 poser i går med tomme rødkåls glas osv. Så jeg tager glad posen med ned og smider den i containeren. Et par timer efter spørger den gamle, hvor er posen med kartofler, kirsebærsovs og rødkål henne? Øøøøh den tror jeg ligger i containeren Ned igen og op og kravle i containeren. Slå på tingene for at være sikker på at der ikke er rotter! Helt inde bagi, der lå "min" sorte pose med alle glassene i .. intakte! Pfeeeew maden er reddet Heldigvis var det kun papkasser jeg kravlede på. Det er kun en container til ting folk vil smide ud og ikke til mad. |
|
Sploink
Guld medlem Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hahah. Det er morsomt, men det må havde været lidt nerve pirrende :-)
|
|
hopgreve
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6276 |
Funktioner
Tak(0)
|
Fik en RED 2 mere , så der er en bytter...men fik så også Indiana Jones BD boxen..
MVH |
|
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |