recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Glædelig jul allesammen
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Glædelig jul allesammen

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Guyver Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-Februar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 240
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guyver Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-December-2013 kl. 17:21
Glædelig jul!

Sjov historie:

Jeg skulle rydde op og gå ned med pap fra nye møbler og sorte poser med skrald osv. Så ser jeg at der står en sort pose med glas i. Der stod 2 poser i går med tomme rødkåls glas osv. Så jeg tager glad posen med ned og smider den i containeren.

Et par timer efter spørger den gamle, hvor er posen med kartofler, kirsebærsovs og rødkål henne? Øøøøh den tror jeg ligger i containeren Embarrassed

Ned igen og op og kravle i containeren. Slå på tingene for at være sikker på at der ikke er rotter! Helt inde bagi, der lå "min" sorte pose med alle glassene i .. intakte!

Pfeeeew maden er reddet Tongue

Heldigvis var det kun papkasser jeg kravlede på. Det er kun en container til ting folk vil smide ud og ikke til mad.
Til top
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Point: 3215
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sploink Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-December-2013 kl. 22:12
Hahah. Det er morsomt, men det må havde været lidt nerve pirrende :-)
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Point: 6276
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hopgreve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-December-2013 kl. 01:29
Fik en RED 2 mere , så der er en bytter...men fik så også Indiana Jones BD boxen..
MVH
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu