|
Gode høretelefoner |
Besvar | Side <1234 7> |
Forfatter | |
Aim
Guld medlem Oprettet: 30-Juni-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1135 |
Funktioner
Tak(0)
|
Synes bare du skal gå ind og hører dem, og køb dem du bedst kan li.
Penge direkte du af vinduet hvis du spørg mig, men du vil vidst ikke rigtig hører på hvad vi har at sige.
|
|
Herreklubben Hæng ikke med hovedet, hvis du står i lort til halsen.
|
|
Atheos
Ny bruger Oprettet: 26-August-2011 Sted: helsinge Status: Offline Point: 14 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jo jeg lytter til hvad i siger...
Forstår ikke lige hvad du mener med at du synes det er at smide penge ud af vinduet. |
|
Atheos
Funktioner
Tak(0)
|
Nu har jeg læst om de der
Superlux HD681
Og nu vil jeg prøve dem Men skal det være Normale eller F eller B versionerne? |
|
Aim
Funktioner
Tak(0)
|
Du skal ha de "normale" den med den røde farve.
Grunden til jeg synes det ville være spild af penge, var fordi du virket meget opsat på det skulle være denon, shure.
|
|
|
|
Atheos
Funktioner
Tak(0)
|
Okay så snupper jeg de Superlux også med velour pads, så må vi håbe det ikke er nervøs velur,
Og glæder mig til at få dem :) |
|
Otto J
Platin medlem Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
Funktioner
Tak(0)
|
Bare fordi folk ikke lige blindt følger et forslag, er det jo ikke det samme som at de ikke har lyttet til forslaget og taget det i overvejelse. At et produkt er revolutionerende fantastisk til 160 kroner, er jo ikke det samme som at man ikke kan finde bedre for 1200 kroner (men jeg er da overbevist om at du kan finde ringere til 1200,- - men det er jo ikke så interessant).
|
|
kskruger
Guld medlem Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3498 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du skal klart prøve Superlux HD681, har dem selv efter ha haft grado SR 60, Sennheiser HD650, HD598 og HD 515 - samt Alessandro Music Series One mkII. Ingen af dem kunne måle sig med Superlux HD681.
Du skal vælge den normale udgave. |
|
Atheos
Funktioner
Tak(0)
|
Er det de pads her jeg skal købe til
AKG K-240/270/271 VELOUR PAD`?
|
|
Aim
Funktioner
Tak(0)
|
Jo men det var også skrevet lidt i provokation fordi der overhovede ikke blev kommenteret på vi var to der havde forslået superlux 681. Men det virker da også for godt til at være sandt man kan få et så godt produkt til den pris, og faktisk vil jeg mene du får ekstrem svært ved at finde et produkt der er bedre til 1200,- men det kommer naturligvis også an på hvilken lydfilosofi man hælder til. Men i dette tilfælde hvor trådstarter er til metal med sprød bas vil jeg mene påstanden om de 1200,- holder 100%
|
|
|
|
Aim
Funktioner
Tak(0)
|
ja
|
|
|
|
Aim
Funktioner
Tak(0)
|
Og så skal bare lige huske de lige skal spilles til inden de yder optimalt. Diskanten kan godt virke en smule skinger i starten, men det forsvinder hurtigt.
|
|
|
|
SLETTET_20120103
-- Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
Funktioner
Tak(0)
|
Så har jeg lige foretaget mig et impulskøb.. kunne ikke lade være..
Har selv haft HD650 og nu har jeg UE Tripple.fi 10... bliver spænnende..
|
|
Besvar | Side <1234 7> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |