|
|
Besvar ![]() |
Side <1 4567> |
Forfatter | |
Davidp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2007 Sted: Kastrup Status: Offline Point: 905 |
![]() |
Nå, jeg tog chancen og købte Beyer Dynamic DTX-100 hos Aage Jensen i KBH igår. Fed butik de har sig. Aldrig har jeg set så mange guitarer samlet et sted..
De spiller helt fantastisk. Jeg har aldrig ejet et sæt som lydmæssigt kan matche den oplevelse jeg får med mit anlæg derhjemme, og uanset om jeg hører Clapton eller umpti-umpti musik leverer de en sprød og skarp lyd med god, ikke for tung, bas.
De får mine varmeste anbefalinger.
|
|
![]() |
|
Casper ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 598 |
![]() |
Så "modtog" jeg mine SoundMagic PL50 + Fiio E5'eren i dag.. Det ser sgu lækkert ud!.. Fulgte pakken på T & T, og hentede her for 1 time siden pakken på det lokale Posthus.. Det var uden omdeling..
Jeg måtte dog betale lidt i importgebyr, skat, moms og moms af gebyr - dog kun 196 kr. i alt - så det er til at leve med.. Importgebyret kostede mig 128 kr. iflg. kvitteringen, så de 160 kr., som postdk tager for "udregningen" varierer vel lidt i pris eller??
|
|
![]() |
|
Rasped ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-September-2007 Status: Offline Point: 181 |
![]() |
25% moms på gebyret.
128 x 1,25 = 160
|
|
|
|
![]() |
|
Casper ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 598 |
![]() |
Ja okay ja.. Det er selvf. rigtig nok
![]() |
|
![]() |
|
Allan Olesen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2008 Status: Offline Point: 3249 |
![]() |
Øv. Jeg bestilte en dag før dig og har stadig ikke modtaget mine. Fungerede track and trace for dig? Når jeg går ind på Hong Kong Posts hjemmeside, får jeg ikke noget ud af at søge på det tilsendte tracking-nr. Men mp4nation skriver til mig, at trackingen kun viser forløbet, indtil varen forlader Hong Kong. Jeg har ikke fulgt forsendelsen i ugerne op til nu, så det kan selvfølgelig være, at dataene er slettet på grund af forældelse. Hvis det virkede for dig, kan jeg så låne dit tracking-nummer til sammenligning? Jeg vil gerne have noget skyts mod mp4nation, når de siger, at alt er i orden. |
|
![]() |
|
![]() |
Du har heller ikke modtaget dine endnu..
![]() Ja, ca. 2 uger efter jeg havde bestilt dem, kunne jeg tracke dem på HKP, og hentede dem så på posthuset i mandags.. Når man søger på mit T&T nummer på HKP, skriver den at pakken forlod Hong Kong d. 8. april. Redigeret af Casper - 15-April-2010 kl. 23:46 |
|
![]() |
|
Allan Olesen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2008 Status: Offline Point: 3249 |
![]() |
Ja, og på på postdanmark.dk kan man se hele forløbet for din pakke inkl. fortoldning. Men min pakke bliver ikke fundet. Oprettede en support ticket i morges og fik en sludder for en sladder. Nu har jeg prøvet igen. Denne gang river jeg forskellen på resultatet med de to pakkenumre i næsen på ham. Edit: Jeg ved ikke, om din adresse også kommer til at stå på tracking-siden, når Postdanmark får den opdateret med information om udlevering. Men for en sikkerheds skyld bør du måske slette pakkenummeret fra dit indlæg, hvis du ikke vil have adressen udbasuneret til alle. Redigeret af Allan Olesen - 15-April-2010 kl. 22:53 |
|
![]() |
|
![]() |
Ja tak, Allan, det er rigtig nok!
![]() Men den kommer nok lige pludselig med "registreret i udlandet", inde på deres side.. Redigeret af Casper - 15-April-2010 kl. 23:53 |
|
![]() |
|
Shiva ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 803 |
![]() |
Kan varmt anbefale Sennheiser CX95. Sidder og lyder fantastisk.
|
|
Nogle gange er det bedre at tie og blive anset som et fjols end at tale og dermed fjerne al tvivl. |
|
![]() |
|
RuzzFrog ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-September-2007 Sted: Søborg Status: Offline Point: 230 |
![]() |
Hej Allan, har lige læst du desværre også mangler at få dine høretelefoner tilsendt fra MP4nation.net. Har du fået noget positivt ud af at skrive til dem, eller virker det som om
de vil sylte sagen..
Ja nu er det jeg er glad for det ikke var en dyr ting, jeg havde bestilt når det er paypal
![]() Jeg skriver til dem i løbet af i dag, så må vi se hvad de siger til mig..
VH, Thomas
Redigeret af RuzzFrog - 21-April-2010 kl. 11:40 |
|
![]() |
|
RuzzFrog ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-September-2007 Sted: Søborg Status: Offline Point: 230 |
![]() |
Jeg prøvede lige at T&T pakken igen igen, og til min store overraskelse dukkede den op på skærmen. Og de skriver (The item (RT---HK) was posted on 16-Apr-2010 and is being processed for delivery to the addressee.) Noget kunne tyde på at deres lager status ikke helt passede ved bestilling, men det kan jo også
være så mange andre ting..
Men er glad for der endelig skete noget..
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Det var da godt at der skete noget.. :D Så kommer den nok indenfor de næste par dage.. Med mindre at CPH (Kbh lufthavn) vælger at lukke igen pga. "lidt" støv fra vulkanen på Island :) Men god vind ihvertfald :D
Redigeret af Casper - 21-April-2010 kl. 15:08 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 4567> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |