|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 10> |
Forfatter | ||
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7981 |
![]() |
|
Så vidt jeg husker købte jeg Roxio programmet før jeg havde denne computer - men jeg bruger det stort set aldrig og i den nuværende version fungerer det fint til lige at brænde lidt data på en CD eller DVD - hvilket jeg yderst sjældent gør. Så hvorfor bruge tid og penge på at opdatere programmet? ...
![]() |
||
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
||
![]() |
||
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7981 |
![]() |
|
Præcis...
![]() |
||
Thorvald. |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() |
|
Problemerne opstår når programmer, som f.eks. din office, ikke længere opdateres med sikkerhedsopdateringer. Så bliver de stille og rolig mere "hullede". Det samme gør dermed dit system.
M.v.h.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Programmer som Word og Excel har vel ikke sikkerhedsopdateringer? Men hvad ved jeg, hvis du siger de har, så har de selvfølgelig. Men det bekymrer mig nu ikke det store - har aldrig haft større problemer med virus - og nu har jeg endda både antivirus og ekstern HDD, hvilket jeg ikke havde før i tiden, nogen af delene.
Men tak for dine kommentarer - jeg vil ikke lyde utaknemlig. Man bliver jo klogere hver dag...
![]() |
||
Thorvald. |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() |
|
Jo, det har de skam regelmæssigt. Hér er blot én:
Hvad du ved af...
Nu er der f.eks. også trojanere, som giver hackere adgang til din maskine. De kan f.eks. være skjult i Word-dokumenter og lign. Hér hjælper et antivirusprogram ikke altid.
M.v.h.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
#Brixen: Med SyncBack kan man få filer ud af backup'en uden ekstraprogrammer. De kan ses med stifinderen.
- Det er en god ting. En anden ting jeg kom i tanke om at programmet også gerne måtte kunne er at synkronisere mellem min computer og en ftp-server, automatisk - og igen skal den kunne holde styr på de korrekte tidsstempler selvom ftp-serveren står i Lithauen. Det havde jeg lidt problemer med da jeg testede Goodsync - der bortset fra det, eller virkede smart nok.
|
||
Thorvald. |
||
![]() |
||
![]() |
|
![]() |
||
Thorvald. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Jep, og jep...
M.v.h.
|
||
![]() |
||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6694 |
![]() |
|
Nu spørger du om mere end jeg kan svare på ![]() Grunden til at jeg kender SyncBack, er at jeg hjalp en ven med at sætte backup op i Windows Vista. Det program, der fulgte med Vista Home var ikke fleksibelt nok, så da vi havde fulgt andre råd på denne side: http://jravn.dk/?p=141, prøvede vi også Syncback, som Jesper Ravn anbefalede. |
||
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
||
Free ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-December-2004 Sted: Brøndby Status: Offline Point: 77 |
![]() |
|
kan bestemt anbefale Allway Sync. Det er gratis og virker med Windows 7.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
#Free - Ser ud til at være endnu et godt forslag. Jeg kommer nok til at sætte en dag af på et tidspunkt til at få orden på disse ting, så det bare kører derefter.
|
||
Thorvald. |
||
![]() |
||
hummelmose ![]() Administrator ![]() ![]() Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 4010 |
![]() |
|
Jeg bruger 2 værktøjer. Syncback pro, som er skrevet tidligere. Og så bruger jeg DropBox som min Internet sync utility. Så jeg har intern og ekstern backup.
|
||
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 10> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |