recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Godt film lærred med gain?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketGodt film lærred med gain?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
SVP03 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4172
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2009 kl. 21:55

Jeg køber da gerne din gamle nye dug i 90" til lav pris sæføli

Så kan jeg have 90" i stuen og 103" i den nye kælder.

SVP03
Til top
Mr. Anderson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-April-2008
Sted: Esbjerg,Denmark
Point: 772
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2009 kl. 10:09

Hmm jeg er igang med undersøgelse af priser på Stewart nu. Men hvilken skal det så være?

Firehawk SST

Firehawk G3

Grayhawk RS G3

Andre?

Som jeg læser det er Studiotek ikke god i let belys rum som det er om dagen ved mig.

Men ideen med et grå lærred tiltaler mig også for at opnå bedre sort men ikke hvis det er på bekostning af reflektionen og farverne?

Her tænker jeg på at beholde W6000 og udnøtte dens lysstyrke.

LG 65B7 - PS4 Pro - Denon X7200WA - B&W 706S2, HTM 72S2, DB4S & CCM663 - Nvidia Shield - Sonos
Til top
p.las Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-November-2007
Sted: Denmark
Point: 4156
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2009 kl. 11:29
Oprindeligt skrevet af Mr. Anderson Mr. Anderson skrev:

Hmm jeg er igang med undersøgelse af priser på Stewart nu. Men hvilken skal det så være?

Firehawk SST

Firehawk G3

Grayhawk RS G3

Andre?

Som jeg læser det er Studiotek ikke god i let belys rum som det er om dagen ved mig.

Men ideen med et grå lærred tiltaler mig også for at opnå bedre sort men ikke hvis det er på bekostning af reflektionen og farverne?

til det behov du har med "lyse"forhold vil jeg vælge firehawk g3 . jeg mener at sst er udhvilket til sony projektorer med pladsering tæt på lærredet. ud over at firehawken øger kontrasten, spreder den ikke lyset så meget, så du for mindre reflektioner fra sidevæggene. Men som sagt er du velkommen til at kigge forbi
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2009 kl. 20:43
Oprindeligt skrevet af p.las p.las skrev:

Oprindeligt skrevet af Mr. Anderson Mr. Anderson skrev:

Firehawk SST

Firehawk G3

Grayhawk RS G3

Andre?

til det behov du har med "lyse"forhold vil jeg vælge firehawk g3 . jeg mener at sst er udhvilket til sony projektorer med pladsering tæt på lærredet. ud over at firehawken øger kontrasten, spreder den ikke lyset så meget, så du for mindre reflektioner fra sidevæggene. Men som sagt er du velkommen til at kigge forbi

Jeg går ud fra det er Firehawk G3 du har hjemme? Hvor bor du henne?

Kunne bare godt tænke mig et grå lærred men hvis man ikke kan benøtte den i let belys rum er det ikke så godt  

Hov er firehawk et grå lærred? et test på projectorcentral.com siger dette?

Redigeret af Mr. Anderson - 08-September-2009 kl. 21:01
LG 65B7 - PS4 Pro - Denon X7200WA - B&W 706S2, HTM 72S2, DB4S & CCM663 - Nvidia Shield - Sonos
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2009 kl. 18:15

Jeg har bestilt nogle Stewart prøver som kommer imorgen.

Beholder BenQ W6000 og regner med enten Studiotek 130 eller Firehawk G3 i fast ramme på omkring de 90-100"

Nogen der sælger brugt?

Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu