|
Godzilla? Bluray? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12345 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Udover at 3D-udgaven sad fast i tv-producenteksklusivaftaler var der ikke noget spøjst ved Avatar. |
|
![]() |
|
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
Faktisk har det altid undret mig, hvorfor Soderberghs remake af Solaris fra 2002 aldrig er blevet udgivet på BD. Filmen blev aldrig en kæmpe kommerciel succes, men det havde vist heller ikke været Soderberghs intention. Det er en virkelig visuel smuk film, om end den ikke når samme niveau som Tarkovskys originale fra '72. Jeg tror det er den eneste gang, jeg er stødt på fænomenet, hvor en biograf-film ikke er udgivet på BD efterfølgende.
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12345 |
Der findes en lang række gode film der ikke er på blå. Der er simpelthen lavet så mange film, at man ikke kan nå at udgive dem alle, især når det er ret dyrt at udgive en Blu-ray. Med hensyn til Solaris-remaken kan den nok ses som HD-streaming et sted. Det er ikke så skidt et alternativ, hvis der ikke findes en blå udgivelse.
|
|
![]() |
|
vclarke ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 738 |
Der er da masser af eksempler på biograffilm fra før Blu-ray's tid, der ikke er udgivet på BD. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |