|
GoodSync - hvordan se status? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7912 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-Januar-2013 kl. 08:09 |
Hej.
Overskriften er muligvis lidt forkert, men det var svært at beskrive i en kort sætning. Jeg har sat GoodSync til at tage backup til min lokale eksterne HDD, med et vist interval. Hvordan kan jeg se i GoodSync hvornår den sidst har taget backup - og dermed om den gør som jeg har sagt at den skal gøre?
|
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
|
Roland ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Maj-2009 Sted: Kbh's Vestegn Status: Offline Point: 1220 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kender ikke programmet men "et søg" gav denne mulighed:
GoogSync Manual hvor der måske står noget, du kan bruge. Findes også på dansk Ellers kan det være deres Supportsider har noget om det. Take a look
Redigeret af Roland - 30-Januar-2013 kl. 02:54 |
|
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks |
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7912 |
Ok jeg fandt ikke rigtigt noget der kunne svare på spørgsmålet. Den danske manual ligner iøvrigt lidt en (bedre) Google Translate oversættelse. Så jeg tog den engelske.....
![]() Har skrevet spørgsmålet til deres support. Det ville jo være rart at tjekke om programmet nu også gør som man siger.
![]() |
|
Thorvald. |
|
![]() |
|
Ok fik svar fra deres support. Det kan ses direkte i logfilen (Job/Åben venstre eller højre logfil), når man står på et af sine jobfaner. F.eks. så står der i logfilen: "31-01-2013 06:58:02: Job 'Backup data 1, D-drev': Analyse startet af Periodic Timer på computer 'THORVALDS_PC' (GoodSync 8.9.9.3 x64 on Windows 7)". Og det betyder jo at den gør som den skal. Jeg tror dog lige jeg vil prøve at kigge igen. f.eks. i morgen eftermiddag - uden at åbne GoodSync programmet hele dagen. Og se om den så siger noget tilsvarende. Den er sat til 12 timers interval.
|
|
Thorvald. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |