|
Google Chromecast eller Apple TV |
Besvar | Side <1234 9> |
Forfatter | |
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4580 |
Funktioner
Tak(0)
|
De 8GB er den totale lagerplads, hvoraf meget går til Google TVs systemfiler. Efter opsætning var der 4,4GB fri på min.
Det varierer, hvor meget hver app fylder, men f.eks. Netflix tager 154MB på min. Den store udfordring kommer når man vil opdatere systemsoftwaren. Det kan jeg ikke på min uden at afinstallere apps først. Apple TV 4K bruger en del plads på pauseskærme, men man når aldrig i nærheden af 128GB med mindre man henter spil. Selv hvis man gør, så har Apple et smart system til dynamisk lagerstyring, der selv lægger apps, der ikke bruges, i dvale samt sletter f.eks. færdiggjorte baner i spil. Dette system kunne være fint også at have på Chromecast, om end Google er begyndt at gøre mere på fronten efter de mange klager over den manglende lagerkapacitet.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
mylle
Guld medlem Oprettet: 08-Juli-2004 Sted: Hjallerup, DK Status: Offline Point: 1299 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har sådan en her til overs hvis det kunne have interesse
|
|
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4695 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej. For 1-2 måneder siden blev jeg anbefalet et Y-Kabel med USB 3 til Google Chromecast med Google TV på XDA Forums Her er et link: US $3.07 + Shipping: US $2.69 to Denmark. Med sådan en, kan man bruge en USB stick. Hilsen Carsten. Redigeret af csell - 30-Juni-2023 kl. 13:13 |
|
Guests
Gæst |
Funktioner
Tak(0)
|
google har en decideret strømforsyning hvor der er rj45 i. |
|
guldhammer
Guld medlem Oprettet: 16-Oktober-2010 Sted: Randers Status: Offline Point: 910 |
Funktioner
Tak(0)
|
Da vi for 5-6 år siden forlod Yousee og deres boks, gik vi direkte til en Apple Tv 4 boks,
og trak 6 meter netkabel, og har aldrig fortrudt det et sekund. Apple TV 4 med netkabel kører deruda', og har aldrig haft problemer med det.
Redigeret af guldhammer - 06-Juli-2023 kl. 00:29 |
|
//Guldhammer
|
|
bas
Super bruger Oprettet: 17-Januar-2010 Status: Offline Point: 329 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har lige købt en Apple TV boks 128 GB med Ethernet.
Boksen er nu sat op med kablet netværk. Den reagerer godt nok hurtigt :-) Jeg troede egentligt, at der fulgte et USB C kabel med til fjernbetjeningen. Det kan jeg vel bare købe separat.
|
|
Guests
Gæst |
Funktioner
Tak(0)
|
eller bruge kablet fra din tlf hvis den har usb c |
|
danji
Super bruger Oprettet: 22-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 384 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har begge dele. Match af billedfrekvens har været et godt argument for ATV, men Google TV er ved at komme efter det. Det kræver dog at de enkelte apps gør brug af det. Netflix er lige kommet på vognen.
Et godt tilbageværende argument for at vælge Apple TV er at deres udvalg af leje/købe film i 4K/HDR er markant bedre end ditto Google service. Redigeret af danji - 06-Juli-2023 kl. 15:40 |
|
Mvh dan.
|
|
bas
Super bruger Oprettet: 17-Januar-2010 Status: Offline Point: 329 |
Funktioner
Tak(0)
|
Mit aktuelle primære argument for Apple TV er at live udsendelser i TV2 Play appen meget ofte stopper på Nokia Streaming Box 8000. Jeg ved ikke, om det også er et problem med Google Chromecast med Google TV, men jeg ville ikke tage chancen.
|
|
Guests
Gæst |
Funktioner
Tak(0)
|
underligt på den gamle nokia 8000 boks jeg havde, der havde jeg ikke dette problem med tv2 play app og på den nye 8010 fra nokia der kører det uden problemer.
Redigeret af jetdirect - 06-Juli-2023 kl. 17:46 |
|
Ckhansen1
Bruger Oprettet: 09-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 177 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nvidia Shield pro
|
|
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4580 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg tror, at det har lange udsigter for særligt danske apps. Det er jo kun Netflix, der er kommet med på vognen pt.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
Besvar | Side <1234 9> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |