|
Google Chromecast eller Apple TV |
Besvar ![]() |
Side <1 45678 9> |
Forfatter | |
Guests ![]() Gæst ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hvor finder jeg opskriften på og lave dette ?
|
|
![]() |
|
spoxy ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-August-2006 Sted: Brøndby,Denmark Status: Offline Point: 1230 |
På udbyderens hjemmeside 😃
|
|
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
|
|
![]() |
|
kgram ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Januar-2008 Status: Offline Point: 92 |
Lagging/frysning-problemet, som så vidt jeg har forstået skyldes manglende omsætning mellem 50 og 60 fps, er omtalt flere gange i denne tråd, mest for ca et halvt år siden. Er der mon sket nyt i denne sag - dvs. er der streaming-enheder, man kan købe, hvor problemet er løst?
|
|
![]() |
|
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4704 |
Apple TV 4K er den eneste.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
![]() |
|
Guests ![]() Gæst ![]() |
nokia 8010 ingen problemer med dette
|
|
![]() |
|
bas ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2010 Status: Offline Point: 353 |
Da det er mig der oprindeligt oprettede dette indlæg, burde jeg vist tilføje "Løst" til overskriften til dette indlæg. Jeg havde ikke lyst til at tage chancen med Nokia 8010, men godt at høre, at det virker. For mig at se. virker det også uden problemer med Apple TV boksen.
|
|
![]() |
|
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4704 |
Ingen Android TV-bokse, heller ikke Nokia 8010, matcher automatisk billedfrekvens på tværs af streaming-apps. Der findes nogle apps, som man manuelt kan opsætte til at matche frekvens, men det kræver, at man kender billedfrekvensen på det indhold, man ser, og det er begrænset til app-niveau fremfor titelniveau. Det er stadig et rod og virker stadig ikke ordentligt.
|
|
|
|
![]() |
|
kgram ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Januar-2008 Status: Offline Point: 92 |
Tak for svar Rasmus, selv om det er dårligt nyt - ikke mindst nu, hvor Stofa dropper deres tv-boks og anbefaler folk at bruge Chromecast sammen deres web-tv app. Det kan kun give et ringere resultat!
Jeg kan forstå på diverse svar, at Apple tv så er eneste løsning? Jeg har absolut ingen forstand på Apple-produkter, men vil det sige, at Apple tv-boksen kan kobles op til alle tv, selv om man ikke har andre Apple produkter?? Og spille sammen med Stofas web app? Men så får man vel hverken Google tv eller Android tv? Undskyld de mange spørgsmål - jeg er virkelig novice mht Apple! |
|
![]() |
|
Ja Apple TV 4K boksen kan kobles til alle TV-skærme via HDMI. Den kræver ikke andre Apple-produkter, da den har egen fjernbetjening (den kan også styres med TV'ets fjernbetjening). Apple TV har Stofa appen, der kan downloades gratis fra app-butikken.
Apple har eget TV-styresystem, der kaldes tvOS. Det opdateres løbende ligesom iOS i iPhone. Se eventuelt min test af nyeste Apple TV 4K her: https://www.flatpanels.dk/test.php?subaction=showfull&id=1668066442
|
|
|
|
![]() |
|
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4130 |
|
|
LG nanocel, Denon x1400h front Dali (opticon LCR og sur. zensor 1, C zensor vocal, FH alteco). Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, music assistent med heos, pladespiller argon med ortofon 2M blue
|
|
![]() |
|
Det var min forståelse, at folk spurgte til, hvad der i praksis er muligt – ikke i teorien
![]() Redigeret af Rasmus Larsen - 06-December-2023 kl. 07:46 |
|
|
|
![]() |
|
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4130 |
|
|
LG nanocel, Denon x1400h front Dali (opticon LCR og sur. zensor 1, C zensor vocal, FH alteco). Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, music assistent med heos, pladespiller argon med ortofon 2M blue
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 45678 9> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |