|
GØR DE MERE UD AF LYDEN I 7.1 END I ATMOS |
Besvar | Side <1 3456> |
Forfatter | ||||
T-Duck
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4027 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
|
||||
T-Duck
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4027 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Så må jeg prøve at sætte det lidt enderledes i stuen
|
||||
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4111 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Hvilket udstyr har du?
|
||||
T-Duck
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Og før du begynder med højtalerne skal være hængt op under loftet, so har vi testet det også, før vi købte alteco'erne. |
||||
PerW
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Jeg bruger selv Alteco, der er hængt op som front high. Og så har jeg nogle Micro pod henover sofaen.
|
||||
T-Duck
Funktioner
Tak(0)
|
|||
|
||||
Jonas_h
Guld medlem Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4446 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
T-Duck: Hvor mange andre Atmos setups udover dit eget har du hørt?
|
||||
PerW
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Hvis man gerne vil bruge AURO 3D også. Her understøtter de ikke højtaler over lytte positionen.
Atmos, DTS X og Auro3D understøtter alle Front High.
Husk at der sidder en lille kontakt på Alteco alt efter hvordan de bruges. |
||||
Potter
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Det er klart at der er forskel på hvor godt man har lavet mixet på et Atmos spor. Men film som The Matrix - Saving Private Ryan - Fury Road - IT "den nye" - Logan - Jumanji "den nye" - Black Panther - Hacksaw Ridge - The Martian - Gravity m.fl. alle ovennævnte lyder fanatisk i Atmos. Og speciel film som Everest - Gravity - The Matrix - Logan m.fl. er blandt mine referencer. Ja selv La La Land får en ny dimission med Atmos Men Atmos er et tillæg, og der ikke kraftige effekter i dem hele tiden som der måske er i selve mixet til surround kanalerne, og det er måske det du forventer?
|
||||
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
||||
T-Duck
Funktioner
Tak(0)
|
|||
kontakten er slået over på at skyde langt, og ikke lige ned |
||||
T-Duck
Funktioner
Tak(0)
|
|||
|
||||
T-Duck
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Så har jeg lavet lidt små ændringer, plus kalibreret på ny. Og lod receiveren gøre det. Og slog multi EQ fra som jeg plejer. Nu lyder det bedre. Selv upmix lyder godt nu. Ved ikke hvad der var gået galt de andre gange. Om det var fordi jeg havde prøvet med top front i stedet top midt. Aner det ikke. Tak for snakken med jer Alle
|
||||
Besvar | Side <1 3456> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |