|
Gran Turismo 5 |
Besvar ![]() |
Side <1 115116117118119 130> |
Forfatter | ||
khduus ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-November-2010 Status: Offline Point: 22 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Når man får en ny bil (0 miles) får den flere hk jo mere der køres i den. På et tidspunkt falder motorkraften så igen. Mener min F2007 er gået fra 650 hk, da jeg købte den efter olieskift til nu (400 km) 685 hk. Min ene x2010 er kommet ned på næsten 1400 hk.
|
||
http://www.mygranturismo.net/11526
|
||
![]() |
||
Potter ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
|
Har lige spørgsmål, om kort tid er jeg færdig med det sidste 24H løb i endurance i B-Spec og så får man en level 24 Ticket, jeg har læst mig til at man får en F1 eller FGT ?. Kan man påvirke at man ikke får en FGT da man har denne i forvejen?
|
||
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
||
![]() |
||
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
|
HEHE jo, dem har jeg også, men jeg tænkte på online collector's dealership... |
||
BORING! |
||
![]() |
||
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
|
Hold da k*ft. 117 sider og still going.
Nå, men nu hvor spillet har været ude i et stykke tid, hvordan er det så? Stadig lidt skuffende, eller er der blevet rettet op på "børnesygedommene"? |
||
![]() |
||
Klondike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 1215 |
|
Jeg syntes det er overall et kanon spil. Har aldrig været vildt skuffet. Omend der var mange mangler i starten, som er blevet udbedret med patche. Der er stadig et par småting jeg savner. men det er detaljer... Der burde være time trials for alle biler i spillet. hvor man kunne downloade alle de andres ghost tider. Det burde også være muligt at se hvor langt ens venner er kommet i spillet, og hvilke tider og placeringer, de fik i alle de forskelige events og licenses. Det skulle være muligt, at gemme mere end et setup, for hver enkelt bil. Nu er man nødt til at købe kopier af biler for, at have flere forskelige setups. Eller man kan ændre setup hvergang man skal køre en anden bane. Det hville være 10 gange nemmere hvis man havde f.eks 3 forskelige setup som i GT 5 prologue. Anyhow, det er småting i det store billede. Spillet er et must have for enver PS3 ejer. der bare kan lide bilspil en lille smule. Redigeret af Klondike - 12-Marts-2011 kl. 09:12 |
||
![]() |
||
khduus ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-November-2010 Status: Offline Point: 22 |
|
Du gemmer og lukker spillet smider en usb-stick i. Ude i ps3 menuen går man ind under spil. Saved games, hvor gt5 filen gemmer sig, fylder mellem 500-2000 kb. trykker stjerne og laver bachup til usb'en. Så åbner man spillet og bruger sin ticket. Hvis det ikke er den bil man vil have lukker man spillet. Går ind i usb'en under saved games igen i ps3 menuen og "backuper" tilbage til ps3en. også forsøger man igen. og igen og igen.... Du kan få dine tickets igen ved at give den til en anden PSN konto, evt. på samme ps3. men det kan man google. Jeg har gjort det med både 1000 ticket, adskillige birthday tickets osv. Bl.a. sådan har jeg fået alle de aller dyreste biler til 15-20 mio.
Redigeret af khduus - 13-Marts-2011 kl. 10:04 |
||
http://www.mygranturismo.net/11526
|
||
![]() |
||
Truckergrib ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 144 |
|
Hvordan kommer man til at køre endurence race ?
|
||
![]() |
||
Potter ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
|
![]()
![]() ![]() Tak for tippet
![]() Redigeret af Potter - 13-Marts-2011 kl. 12:24 |
||
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
||
![]() |
||
Klondike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 1215 |
|
Det åbner selv når du stiger i levels. Kan ikke lige huske det præcist, men mener det er ved level 20 det åbner. Redigeret af Klondike - 13-Marts-2011 kl. 12:35 |
||
![]() |
||
|
Der skal iøvrigt rigtig mange løb til for at når level 40 i B-spec , selv fra lvl 35 til 40 tager en evighed og koster en del i strøm, jeg tror at min ps3'ere kørte i 8-10dage fra lvl 35- til lvl 40.
![]() |
||
|
||
![]() |
||
Truckergrib ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 144 |
|
okay... er det nok at b-spec driveren bliver lvl 25 eller skal jeg selv blive lvl 25 ? han er nemlig lvl 24 nu....
Kan det virkelig passe at man er nød til at våge over b-spec driveren hele tiden ? hvis ikke jeg fortæller man at han skal køre hurtigre hele tiden, kører han så langsomt at han bliver overhalet hele tiden... Han kører lige nu i en Mazda 787B stealth model, og alligevel bliver han overhalet af en zonda, hvis ikke jeg er over ham hele tiden... |
||
![]() |
||
|
Nej, du skal fysisk være i lvl 25 i spillet, hvilket lvl er du i nu? og hvilket løb driller dig? Har du tunet den Mazda og køre du med de rigtige dæk, husker du at skifte olie, det giver nemlig flere heste.
Ja i nogle løb skal man holde øje med ham, kommer jo også an på hvilken bil man benytter i forhold til de biler man er oppe i mod. Der er f.eks. også forkel på, om du benytter en HOT eller COOL driver, og om pilen er blå - grøn eller orange mv.
|
||
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 115116117118119 130> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |