recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Gran Turismo 5
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Gran Turismo 5

 Besvar Besvar Side  <1 125126127128129 130>
Forfatter
Besked
KongKent Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 21-Juni-2008
Sted: Dronninglund
Status: Offline
Point: 361
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KongKent Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juli-2011 kl. 22:33
Oprindeligt skrevet af Klondike Klondike skrev:

Jep men du kan jo køre B spec fra din PC, eller mens fu er AFK fra din PS3 bare for at tjene penge og få præmie bilerne  Smile
 
B-spec fra min PC? Det lyder spændende! Shocked
 
Og angående det andet, så ja... jeg har allerede de ondeste slæder i hele spillet pumpet til det maksimale. Jeg kan uden problemer sætter en novice kører til at køre de lette cups, lade ham få erfaring og gøre ham så god, at han uden de store direktioner kan vinde et 24-timers løb. Men gider jeg?
 
Jeg vil sgu køre selv! Big smile Sleepy
TV: LG 65" OLED B1
Receiver: Denon AVR-X2400H
BD: Panasonic DMP-BD55
Front: Dali Evidence 870
Center: Dali C1000
Bag: Dali R1000
Sub: Dali SWA-15
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2011 kl. 11:54

Hvordan er reglerne egentlig for at få den der GT-R trophy, hvor man skal klare Nordschleife under 07:29:03?

Jeg fik det til 07:22 under Practice, dog med en tunet GT-R..dog var min omgang invalidated pga afkørsel..jeg havde to store spin-offs..


BORING!
Til top
Klondike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Marts-2008
Status: Offline
Point: 1215
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Klondike Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2011 kl. 12:41
Oprindeligt skrevet af amorbavian amorbavian skrev:

Hvordan er reglerne egentlig for at få den der GT-R trophy, hvor man skal klare Nordschleife under 07:29:03?

Jeg fik det til 07:22 under Practice, dog med en tunet GT-R..dog var min omgang invalidated pga afkørsel..jeg havde to store spin-offs..



Det skal være i arcade mode. med den bil du vælger fra arcade. Maximum sportshard dæk.
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2011 kl. 18:59
Sorry, jeg ikke fatter det, men Sports Soft er OK? 

BORING!
Til top
Klondike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Marts-2008
Status: Offline
Point: 1215
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Klondike Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2011 kl. 22:18
Oprindeligt skrevet af amorbavian amorbavian skrev:

Sorry, jeg ikke fatter det, men Sports Soft er OK? 


Nej selvfølgelig ikke. Når max er sportshard.

Du skal bruge den bil man vælger fra arcade.

dvs. du kan ikke tune den, og maximum vælge sportshard dæk, og det skal gøres i arcade mode.

Du kan jo bare se under trophie beskrivelsen, det står jo også der.
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2011 kl. 23:46

Jo jo, nu har jeg set, at det står under information, men jeg mente bare, at den i andre ræs har sagt Max Hard, og så involverede det også Medium og Soft.

Anyway, det eneste, der er nederen mht. Hard er at jeg forventer, at det tager mindst 2 omgange før dækkene er varme nok. Ellers skal man virkelig køre nærmest perfekt første omgang.

Med Soft er det ikke det store problem. Jeg slog tiden selv med kæmpe spin-offs.


BORING!
Til top
justrace Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-August-2009
Sted: Mindanao, Ph
Status: Offline
Point: 1490
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér justrace Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2011 kl. 01:26
Jamen tror du så ikke også det kan lade sig gøre med Hard??
MVH
justrace
"I AM Nikon"
Til top
Klondike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Marts-2008
Status: Offline
Point: 1215
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Klondike Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2011 kl. 08:10
Oprindeligt skrevet af amorbavian amorbavian skrev:

Jo jo, nu har jeg set, at det står under information, men jeg mente bare, at den i andre ræs har sagt Max Hard, og så involverede det også Medium og Soft.

Anyway, det eneste, der er nederen mht. Hard er at jeg forventer, at det tager mindst 2 omgange før dækkene er varme nok. Ellers skal man virkelig køre nærmest perfekt første omgang.

Med Soft er det ikke det store problem. Jeg slog tiden selv med kæmpe spin-offs.



Tror du bliver forvirret over dæk typer og kategorier. Jeg har aldrig set nogen løb hvor maks er sportshard, også kan man vælge sports medium, eller soft.

Dækkene er indelt i katogorier, hvor de blødeste (soft) er dem der er mest greb i på tør vej. dvs de giver hurtigere omgangstider.  Ud over det er de også indelt i katogorierne, comfort, sports, racing. De dårligste dæk er comfort hard. De bedste er racing soft.

Comfort. Hard, Medium, soft.
Sports. Hard, Medium, soft.
Racing. Hard, Medium, soft.

Hvis der står max sports hard. kan du vælge alle dæk fra comfort hard, til og med sports hard.

dvs. comfort hard, comfort medium, comfort soft, eller sports hard. men sportshard, er jo det bedste af dem, så der er ingen grund til at vælge andre.
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2011 kl. 12:55

Har i fået den trophy?

Justrace, jo det skal nok gå. Har dog ikke kørt en hel omgang med Hard. Så jeg går ud fra det tager lidt tid at vænne sig til grebet på dem, kunne godt mærke på en halv omgang, at det var noget andet end Soft..


BORING!
Til top
Klondike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Marts-2008
Status: Offline
Point: 1215
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Klondike Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2011 kl. 11:54
Oprindeligt skrevet af amorbavian amorbavian skrev:

Har i fået den trophy?

Justrace, jo det skal nok gå. Har dog ikke kørt en hel omgang med Hard. Så jeg går ud fra det tager lidt tid at vænne sig til grebet på dem, kunne godt mærke på en halv omgang, at det var noget andet end Soft..



Jeg har ike det trphy endnu da. Min bedste er omkring 7,45 med alle assist off. Tror måske godt jeg kan med assist on. Men vil helst se om jeg kan blive god nok, til at kllare den uden assist.

Men har efterhånden de fleste trophys. Mangler enkelte nemme.

Gennemføre A spec ( Syntes bare det er så kedeligt)
Special events rally. Bryder mig ikke så meget om rally.
1000 biler ( har ca 800 nu, så det skal nok komme)

Så mangler jeg også nogel af de sygt svære
Special events Sebastial vettel X1. Tror aldrig jeg kan få guld i vettel.
Har guldt i de fleste licences. Den eneste svære jeg mangler, som er ved, at drive mig til vanvid er den sidste slalom.

Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2011 kl. 13:32

Jeg kører også med alle assists off og med real-grip. Min tid er også der på en enkel omgang med Hard, men det var også med en 360 graders spin-off..

Ja, mange af trophies er nemme, men mega-kedelige.

Jeg har ikke kørt så meget Vettel-challenge. Den er jo sindssyg. Har kun prøvet en håndfuld gange.



BORING!
Til top
Klondike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Marts-2008
Status: Offline
Point: 1215
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Klondike Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2011 kl. 13:53
Jep Vettel challenge  er totalt syg lol. DEr er et par andre races/licenses der også er mega svære, men egentlig vand ved siden af vettel.

Vi kan finde en dag og øve os online hvis du gider.

Vi kan bare vælge den GTR 07 bil også nurb ring og køre nogle ræs ligesom sidst Smile

Man kan ikke få trofhyet i online selvom man klarer den indenfor tiden. Men hvis vi kan blive gode nok til at klare tiden der, kan man jo altid nappe den i arcade single player bagefter.

Det gælder self også andre, er der nogle der er friske f.eks tirsdag aften ?



Redigeret af Klondike - 31-Juli-2011 kl. 13:56
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 125126127128129 130>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu