recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Gran Turismo 5
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Gran Turismo 5

 Besvar Besvar Side  <1 126127128129130>
Forfatter
Besked
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2011 kl. 16:57

Tirsdag skal jeg se fodbold. Tror egentlig heller ikke, at online ræs på den bane vil gøre mig bedre. Kender banen super-godt, så det kræver bare lidt tålmodighed fordi man skal køre nogle omgange før det lykkedes. 

Jeg har forresten lige købt F2007 bilen. Synes den er alt for nem at styre. Kørte mit første ræs med den i Seasonal Events, kom frem til 1.plads med 3 omgange tilbage og kører så galt i chikanen og ender sidst, men når alligevel at overhale dem allesammen på 2 omgange. I mit første ræs med bilen! 
Desuden er fartfornemmelsen dårlig...


BORING!
Til top
rene49 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-Marts-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 871
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rene49 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2011 kl. 23:15
jeg er klar over jeg nok skriver total "out off topic" men spørg i min frustation alligevel..
Jeg har i går købt Grand Turismo 5, og i GT mode under B-Spec løb. Her opdager jeg til min store overraskelse at det er et slags Maanager spil? kan det virkelig passe at jeg ikke selv kan få lov til at kører bilen når spillet skal "gennemføres" ? det gør computeren :s

- jeg kan kun få lov til at kører selv inde i "Special Events"

kan man på nogen måde ændre det sådan man selv kør, eller er spillet sådan?!!

tak :)
Til top
Martin Sjøstrand Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Marts-2010
Sted: Karlslunde
Status: Offline
Point: 528
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Martin Sjøstrand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2011 kl. 00:16
Nej, du kan ikke kun få lov til at køre selv, i Special Event. Der er også det der hedder A-Spec, lige som du nu er gået ind i B-Spec (kan faktisk sket ikke forstå hvordan du kan undgå at se A-Spec, når du kan finde B-Spec?)

Men du har ret, B-Spec er en slags manager del, og bestemt ikke alle finder den del spændende... men bare rolig, der er masser af løb du selv kan køre Smile
Til top
rene49 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-Marts-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 871
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rene49 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2011 kl. 08:38
Oprindeligt skrevet af Martin Sjøstrand Martin Sjøstrand skrev:

Nej, du kan ikke kun få lov til at køre selv, i Special Event. Der er også det der hedder A-Spec, lige som du nu er gået ind i B-Spec (kan faktisk sket ikke forstå hvordan du kan undgå at se A-Spec, når du kan finde B-Spec?)

Men du har ret, B-Spec er en slags manager del, og bestemt ikke alle finder den del spændende... men bare rolig, der er masser af løb du selv kan køre Smile

jeg har pt. kun adgang til B-Spec da jeg ikke har taget særlig meget kørerkort endnu hehe..
men så må jeg jo lige få taget kørerkort sådan jeg kan spille A-Spec, for gider sku ikke og se på computeren kører, det er da for kedeligt ! :)
- men jeg kan da kører "selv" i Special Events :)
Til top
Klondike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Marts-2008
Status: Offline
Point: 1215
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Klondike Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2011 kl. 09:53
Du behøver ikke tage licenses for at køre A spec.

Det eneste du behøver, er at købe en bil, og så bare starte fra bunden af med de første A spec løb.
Til top
rene49 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-Marts-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 871
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rene49 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2011 kl. 10:06
hvilke biler kræver det for at kører A spec ? :)
Til top
KongKent Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 21-Juni-2008
Sted: Dronninglund
Status: Offline
Point: 361
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KongKent Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2011 kl. 11:13
Oprindeligt skrevet af rene49 rene49 skrev:

hvilke biler kræver det for at kører A spec ? :)


Hvis du er helt ny med GT5 og A-spec, så er denne tråd din nye bibel:

http://www.ps3trophies.org/forum/gran-turismo-5/81077-race-series-guide-career-seasonal-events.html

Her forklarer trådstarter samtlige turneringer, løb, special events osv. osv., samt udførlig guide til hvilken bil du nemmest/billigst vinder turneringerne i. Super tråd. Læs de første to sider religiøst om og om igen, og vend tilbage til dem når du har brug for hjælp til en ny turnering.

Når du er kommet godt i gang, så vend tilbage her i tråden, så skal jeg give dig nogle tips til hvor du kan lave rigtig, RIGTIG mange penge og/eller XP. Smile

Game on!! Cool
TV: LG 65" OLED B1
Receiver: Denon AVR-X2400H
BD: Panasonic DMP-BD55
Front: Dali Evidence 870
Center: Dali C1000
Bag: Dali R1000
Sub: Dali SWA-15
Til top
Tsunde Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 11-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 597
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tsunde Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2011 kl. 11:40
"så skal jeg give dig nogle tips til hvor du kan lave rigtig, RIGTIG mange penge og/eller XP. Smile"
 
De tricks tager jeg da meget gerne imod i mellemtiden :)
Stue: Viasat, Samsung65-7505, Sony Str 1040, Focal Dome 5.1 - Biograf: MK 7.1 system K5 & K4, Pioneer VSX-920, Optoma HD25e, Projecta ProCinema 16:9 høj-kontrast dug 104"
Til top
rene49 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-Marts-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 871
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rene49 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2011 kl. 12:04
Oprindeligt skrevet af KongKent KongKent skrev:

Oprindeligt skrevet af rene49 rene49 skrev:

hvilke biler kræver det for at kører A spec ? :)


Hvis du er helt ny med GT5 og A-spec, så er denne tråd din nye bibel:

http://www.ps3trophies.org/forum/gran-turismo-5/81077-race-series-guide-career-seasonal-events.html

Her forklarer trådstarter samtlige turneringer, løb, special events osv. osv., samt udførlig guide til hvilken bil du nemmest/billigst vinder turneringerne i. Super tråd. Læs de første to sider religiøst om og om igen, og vend tilbage til dem når du har brug for hjælp til en ny turnering.

Når du er kommet godt i gang, så vend tilbage her i tråden, så skal jeg give dig nogle tips til hvor du kan lave rigtig, RIGTIG mange penge og/eller XP. Smile

Game on!! Cool

 Nice dude, mange tak !
og ja jeg er helt ny.. sidst jeg spillede GP var 3'eren LOL
Til top
KongKent Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 21-Juni-2008
Sted: Dronninglund
Status: Offline
Point: 361
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KongKent Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2011 kl. 12:24
Oprindeligt skrevet af Tsunde Tsunde skrev:

"så skal jeg give dig nogle tips til hvor du kan lave rigtig, RIGTIG mange penge og/eller XP. Smile"
 
De tricks tager jeg da meget gerne imod i mellemtiden :)


Ja, det er skam ingen hemmelighed, og det er heller ikke mig, der har opfundet vejen, så lad os bare få den frem.

Jeg fulgte denne ret slavisk:

http://gametipcenter.com/gran-turismo-5-easy-money

Da jeg nåede lvl 23 og kunne køre Extreme Series og Indy Super Speedway, købte jeg naturligvis en Corvette ZR1 (C6) hos Chevrolet-forhandleren, skiftede olie og lavede en Racing Modification. Det koster omkring 600K Cr.. Men de er ret hurtigt tjent ind igen.

HER ER DET VIGTIGSTE:

Nu skal der spares op. Når du har 1.400.000 Cr., så køber du en Ferrari Enzo. Skifter olie, skifter til soft racing tyres (koster 36.000, og det gør man på alle biler, man køber btw!) og tuner den 100% . Gør alt ved den du kan inde i tuning shop. Vægtreduktion, tuning, gear, kobling, hjulophæng osv. osv. osv. Tag også og sæt en bagvinge på den derinde hvor man skifter olie.

Den Ferrari Enzo skulle gerne ende op med at have 922 HK.

Derefter går man ind i Seasonal Events. Vælger La Festa Cavallino. Kører Circuit de la Sarthe (LeMans banen). Det er én omgang. Lige p.t. giver den 504.000 Cr. og 43.200 XP. Det tager alt mellem 3:47 og helt ned til 3:15 alt efter hvor meget man snyder i chikanerne. Det er altså ca. 135K Cr. pr. minut når man grinder LeMans banen i den bane. Det kan ikke gøres mere effektivt.

Den kan man køre om og om igen, og jeg skal love jer for, at jeg har malket den ko rigtig, RIGTIG meget. LOL
TV: LG 65" OLED B1
Receiver: Denon AVR-X2400H
BD: Panasonic DMP-BD55
Front: Dali Evidence 870
Center: Dali C1000
Bag: Dali R1000
Sub: Dali SWA-15
Til top
Tsunde Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 11-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 597
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tsunde Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2011 kl. 17:14
Tak for det, 500k cr er jo helt vildt på under 4 min. :)
Stue: Viasat, Samsung65-7505, Sony Str 1040, Focal Dome 5.1 - Biograf: MK 7.1 system K5 & K4, Pioneer VSX-920, Optoma HD25e, Projecta ProCinema 16:9 høj-kontrast dug 104"
Til top
KongKent Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 21-Juni-2008
Sted: Dronninglund
Status: Offline
Point: 361
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KongKent Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2011 kl. 18:04
Oprindeligt skrevet af Tsunde Tsunde skrev:

Tak for det, 500k cr er jo helt vildt på under 4 min. :)
 
Ja, det er en rar malkeko, der er blevet stillet til rådighed. Det kræver dog følgende ting:
 
1. En Ferrari, der kan klare de andre Ferrari biler i det løb (her er en toptunet Enzo vejen frem!)
 
2. Internetadgang. Seasonal Events kan ikke spilles offline.
 
Er disse to kriterier mødt, så kan man godt starte de store malkerobotter op! Tongue
 
Det skal lige siges, at det kun er i en tidsbegrænset periode, at samtlige Seasonal Events får tredoblet deres Cr og XP. Det er altså ikke kun Circuit de la Sarthe, der giver gode penge. Det er der rigtig mange løb i Seasonal Events, der gør lige p.t. Men lige præcis nævnte er den hurtigste, samt den, der giver mest. Og når de to ting findes på én bane, er der ingen grund til at bruge tid på at køre de andre, medmindre man jagter pokaler, trofæer osv.
 
Jeg tror jeg har kørt den bane omkring 100 gange. Jeg har i hvert fald købt adskillige hundedyre biler, som jeg aldrig kommer til at køre i, deriblandt en klassisk Ferrari, der kostede 20 mio. Cr. Købte den kun fordi jeg ramte loftet (man kan max have 20 mio. Cr. stående), og så fik jeg trofæet for at være bankerot. En halv time senere havde jeg 5 - 6 mio. stående igen. LOL
TV: LG 65" OLED B1
Receiver: Denon AVR-X2400H
BD: Panasonic DMP-BD55
Front: Dali Evidence 870
Center: Dali C1000
Bag: Dali R1000
Sub: Dali SWA-15
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 126127128129130>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu