recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Gran Turismo 5
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Gran Turismo 5

 Besvar Besvar Side  <1 34567 130>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Klondike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Marts-2008
Status: Offline
Point: 1215
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Klondike Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2011 kl. 22:22
Der er nogle seasonal events der giver 3* pengene.

Kan ikke huske helt hvilke det var men mener det var en 3-4 af dem.
Til top
KongKent Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 21-Juni-2008
Sted: Dronninglund
Status: Offline
Point: 361
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KongKent Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2011 kl. 17:20
Jeg har lige fået GT5 (i torsdags) og er blevet lvl 29 og har nogle ret fede biler, samt kørekort B, A, iC og iB (har ikke gidet tage iA og S endnu, men det skal nok komme). Men lige nu jagter jeg penge. Det bedste jeg kan finde er et løb, der giver mig en åndssvagt let sejr, og præmien er ca. 88K credits pr. minut. Præmiesummen er 490.000 credits og det tager mig ca. 5min35sek at køre løbet. Det kan man så grinde så længe man har lyst, og jeg er stoppet her i dag da jeg nåede de 14 mio., for så skulle jeg lige på indkøb efter nogle hidsige slæder til de store turneringer.
 
Men er der steder, der giver bedre ratio end 88K credits pr. minut? For så er jeg lutter øren.
 
Jeg spiller i øvrigt kun A-spec. Gider ikke være teamchef, da det er selve kørslen, der er det altafgørende for mig. Smile
TV: LG 65" OLED B1
Receiver: Denon AVR-X2400H
BD: Panasonic DMP-BD55
Front: Dali Evidence 870
Center: Dali C1000
Bag: Dali R1000
Sub: Dali SWA-15
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2011 kl. 17:52
Jeg synes ikke umiddelbart, der er noget galt med pointsystemet. Det kan i hvert fald ikke bruges som undskyldning..det kræver bare at du kender dine biler og udnytter dens styrker rigtigt. Hvis man tager biler inden for 50point fra hinanden, skulle det være ok.
 
Og det siger jeg, selvom f.eks. Duus på Suzuka simpelthen tog mig på en bedre balanceret bil, der var intet jeg kunne gøre for at holde ham tilbage i svingene..i hvert fald ikke uden at blokere..men sådan er det i racing, nogen kommer bare til ræset med en lidt bedre bil..
 
Anyway, det var rigtig sjovt, og overordnet kørte folk fint - i hvert fald var der ingen, der gjorde ulovligheder med vilje, selvom det personligt var surt, at blive påkørt i starten af halvdelen af løbene - jeg nåede dog altid i top 3 anyway..
 
Jeg kørte også selv ham Jacob af banen 2-3 gange, men det var alle situationer, som bare er ærgerlige og ikke med vilje, og to af gangene lod jeg ham fortsætte foran, for så at overhale ham igen..

BORING!
Til top
Klondike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Marts-2008
Status: Offline
Point: 1215
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Klondike Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2011 kl. 09:33
Jo nogle af bilerne, er fra online garagen. Der mener jeg man kan frit vælge mellem alle dæk typer.

Jeg er klar på at prøve nogle race hvor vi alle bruger samme bil.

Selv om det nu også er meget sjovt når man flasher sine egne biler. Det er skægt at se om andre har nogle rare biler.

Det bliver bare ødelagt lidt af, at PP systemet er designet så dårligt, at to biler med samme PP, i mange tilfælde overhovedet ikke kan hamle op mod hindanden.
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2011 kl. 10:56
Oprindeligt skrevet af Tsunde Tsunde skrev:

Ja, tak for ræset, det var sgu sjovt.
 
Jeg tænkte på, at vi valgte en bil, f.eks. en ferrari af en slags, og så aftaler at vi køber alle upgrades til den, så får en samme bil, der samtidig er til at styre. Jeg bliver aldrig gode venner med den GT500. Ihvertfald ikke med antispin off. Har fødsesldag den 27/4 så må lige få skrevet en rat til PS3 på listen :D Tror det er noget nemmere og sjovere med sådan et, jeg har en tendens til at jage joystikket helt i yderstilling selv ved mindre sving, jeg syntes den er svær at dossere rigtig når vandringen er få centimeter.


Kan man ikke vælge en bil fra en garage med biler der ikke er ens egen men nogen udviklerne har lagt ind til os?

Jeg blev i hvert fald snydt i går, da jeg fandt en bil under "recommended" også ville ud og skifte dæk til en bil jeg ikke selv ejede LOL

Anyway det ville i hvert fald være nemmere hvis vi alle valgte den samme bil derfra så.
Til top
Klondike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Marts-2008
Status: Offline
Point: 1215
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Klondike Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2011 kl. 09:52
Det er helt sikkert sjovere med et rat.

Men det er ikke nødvendighvis nemmere, ivertfald ikke i starten.

Nogle ting er nemmere, som at holde bilen i bløde kurver, uden at overstyre. Til gengæld kan det være meget svært, at redde den når den først begynder at skride ud, fodi det kræver lyn hurtig reaktions tid at kontra styre rattet fra den ene til den anden side.

Men som sagt, det er 1000 gange sjovere, og hvis du planlægger at spille GT 5 eller andre bil spil i lang til, er det helt sikkert værd at investere i.
Til top
Tsunde Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 11-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 597
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tsunde Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2011 kl. 09:20
Ja, tak for ræset, det var sgu sjovt.
 
Jeg tænkte på, at vi valgte en bil, f.eks. en ferrari af en slags, og så aftaler at vi køber alle upgrades til den, så får en samme bil, der samtidig er til at styre. Jeg bliver aldrig gode venner med den GT500. Ihvertfald ikke med antispin off. Har fødsesldag den 27/4 så må lige få skrevet en rat til PS3 på listen :D Tror det er noget nemmere og sjovere med sådan et, jeg har en tendens til at jage joystikket helt i yderstilling selv ved mindre sving, jeg syntes den er svær at dossere rigtig når vandringen er få centimeter.
Stue: Viasat, Samsung65-7505, Sony Str 1040, Focal Dome 5.1 - Biograf: MK 7.1 system K5 & K4, Pioneer VSX-920, Optoma HD25e, Projecta ProCinema 16:9 høj-kontrast dug 104"
Til top
Klondike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Marts-2008
Status: Offline
Point: 1215
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Klondike Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2011 kl. 23:09
Tak for racet allesammen det var sgu sjovt Smile

Jeg regner med snart at prøve og lave en race aften igen.

Med hensyn til headset, ja det er pænt svært at høre hvad de andre siger under selve racet. Men tror måske du skal skrue lidt op for lyden Steffen. Syntes du var meget lav.

Det gik jo meget godt, men det PP system stinker lidt, fordi selv biler med samme PP hværdi kan være meget forskelige fra hindanden.

Tror også jeg skal prøve og lave nogle gode biler til næste gang.
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2011 kl. 22:42
Hvis jeg ikke snakker med jer mens vi kører er det fordi at jeg spiller med dem her
Siberia Headphone (white)


Hvilket resulterer i at lyd fra spil + jer kommer ud igennem bøfferne, det er normalt ikke et problem, men motorlydene var rimeligt høje så det var stort set det eneste jeg kunne høre :D

Udover det var det jo sådan set okay, jeg stinker godt nok helt vildt og mit valg af biler var helt hen i vejret, men det er jo bare et spørgsmål om forberedelse. :)
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2011 kl. 21:03
22 % færdig med opdatering. 
Til top
Klondike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Marts-2008
Status: Offline
Point: 1215
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Klondike Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2011 kl. 19:48
Ok

Til top
Tsunde Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 11-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 597
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tsunde Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2011 kl. 19:40
Jeg bliver desværre 15 min forsinkede...
Stue: Viasat, Samsung65-7505, Sony Str 1040, Focal Dome 5.1 - Biograf: MK 7.1 system K5 & K4, Pioneer VSX-920, Optoma HD25e, Projecta ProCinema 16:9 høj-kontrast dug 104"
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 34567 130>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu