recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Gran Turismo 5
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Gran Turismo 5

 Besvar Besvar Side  <1 127128129130>
Forfatter
Besked
Jimmbo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-August-2007
Sted: Risskov..
Status: Offline
Point: 1966
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jimmbo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2011 kl. 10:45
Jeg hiver lige tråden her frem igen.

Kan ens B-driver godt ødelægge ens bil?
Grunden til at jeg spørg er, at jeg kørte en bane på x.4x i gennemsnit, men så satte jeg min b-kører til at køre banen en gang. Han failede selvfølgelige, og da jeg ville køre banen igen, kunne jeg ikke komme under x.5x. Altså jeg har sat 10 sekunder til, efter min b-driver har kørt i min bil.
TV: Panasonic TX-P42G10E
Medier center: Popcorn Hour A-200
BD: Playstation 3 slim 320 GB
Forstærker: Marantz SR6005
F-højtaler: DLS R66
C-højtaler: DLS RC55
B-højtaler: KEF 2005
SUB: KEF PSW2000
Til top
Klondike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Marts-2008
Status: Offline
Point: 1215
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Klondike Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2011 kl. 14:05
Jep det slider også på bilen hvis din B driver bruger den.

Det lyder dog temmelig voldsom at du skulle blive 10 sekunder langsommere, hvis B driveren bare har kørt et løb eller to. Det er også muligt han har skiftet til nogle dårligere dæk, hvis han har været i PIT.

Anyway, bare skift olie så er den så god som ny igen. Eller hvis den er helt gal kan du købe ny motor.


Redigeret af Klondike - 27-September-2011 kl. 14:08
Til top
Jimmbo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-August-2007
Sted: Risskov..
Status: Offline
Point: 1966
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jimmbo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2011 kl. 14:19
Oprindeligt skrevet af Klondike Klondike skrev:

Jep det slider også på bilen hvis din B driver bruger den.

Det lyder dog temmelig voldsom at du skulle blive 10 sekunder langsommere, hvis B driveren bare har kørt et løb eller to. Det er også muligt han har skiftet til nogle dårligere dæk, hvis han har været i PIT.

Anyway, bare skift olie så er den så god som ny igen. Eller hvis den er helt gal kan du købe ny motor.
Virker olien altid?

Jeg overvejede om det var fordi han havde smadret karosseriet. Men det koster 127.000 at få skiftet...
Men jeg prøver lige olien i første omgang.

Hvilke bil har I egentlig haft bedst erfaring med?
Min hurtigste bil må være min Viper, men den er FF og drejer helt skidt. Så har lige købt en Ferrari Italia. 
TV: Panasonic TX-P42G10E
Medier center: Popcorn Hour A-200
BD: Playstation 3 slim 320 GB
Forstærker: Marantz SR6005
F-højtaler: DLS R66
C-højtaler: DLS RC55
B-højtaler: KEF 2005
SUB: KEF PSW2000
Til top
Jimmbo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-August-2007
Sted: Risskov..
Status: Offline
Point: 1966
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jimmbo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2011 kl. 11:31
Jeg skriver lige og klager min nød igen. Det kan godt være det bare er indbildning, men efter min B-driver har kørt min Ferrari Italia, kan den simpelthen ikke dreje ret godt mere.

Jeg ved selvfølgelig ikke om det er fordi jeg har alt det aerodynamiske pjat på.
TV: Panasonic TX-P42G10E
Medier center: Popcorn Hour A-200
BD: Playstation 3 slim 320 GB
Forstærker: Marantz SR6005
F-højtaler: DLS R66
C-højtaler: DLS RC55
B-højtaler: KEF 2005
SUB: KEF PSW2000
Til top
Lightyear Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 527
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lightyear Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Oktober-2011 kl. 11:38
Så er der en gratis Red Bull X2010 Prototype til alle når man logger på GT5.
Til top
Klondike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Marts-2008
Status: Offline
Point: 1215
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Klondike Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Oktober-2011 kl. 14:06
Oprindeligt skrevet af Lightyear Lightyear skrev:

Så er der en gratis Red Bull X2010 Prototype til alle når man logger på GT5.


Jep har lige hentet den.

Det er fordi Vettel vandt VM så giver de den gratis i en uge fra nu af.

Der er også en seasonal event med den. hvor 1 præmie er 5 mill credits
Til top
Tsunde Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 11-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 597
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tsunde Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Oktober-2011 kl. 14:41
5 mill, nice :)
 
Er det til at vinde det event?
Stue: Viasat, Samsung65-7505, Sony Str 1040, Focal Dome 5.1 - Biograf: MK 7.1 system K5 & K4, Pioneer VSX-920, Optoma HD25e, Projecta ProCinema 16:9 høj-kontrast dug 104"
Til top
McNiklas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Oktober-2007
Sted: 4100 Ringsted
Status: Offline
Point: 1691
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér McNiklas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Oktober-2011 kl. 18:39
Fik den her i går og fuck den er hurtigShocked
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Oktober-2011 kl. 20:37
Ved ikke om i er klar over det, men der er en MEGA update på vej.

Features

  • Simplified interior views added to all standard cars.
  • User control of the weather change feature.
  • Settings sheet which allows you to save multiple car settings.
  • New Spec 2.0 opening movie.
  • Improved UI response and usability.
  • Replay forward/rewind.
  • Mid-race save feature for endurance races.
  • Expanded online lounge features (narrowing down car types, shuffle races).
  • Expanded Photo Travel features (you can now take photos of cars together with your avatar).
  • Added "NASCAR Pit Scene" stage to Photo Travel.
  • Added 11 new 2011 NASCAR models.
  • Added theNissan GT-R N24 SchulzeMotorsport(the car in which Kazunori contested the 2011 Nurburgring 24 Hours).
  • Improved physics and artificial intelligence.
  • Support for the Logitech G25/G27 steering wheel.

Release Date

October 11th

Sources

Source I:

http://www.gtplanet.net/gt5-spec-2-0-dlc-details-standard-car-interiors-replay-controls-new-cars-new-tracks-more/


Til top
Klondike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Marts-2008
Status: Offline
Point: 1215
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Klondike Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2011 kl. 10:47
Er ved at hente Spec 2 nu.

Der kommer også DLC i næste uge, bliver vildt læste lige at Spa banen kommer.

http://www.gtplanet.net/gran-turismo-5-dlc-coming-october-18th-includes-spa-francorchamps/

Det er klart en af de aller fedeste baner overhovedet. så den hopper jeg helt sikkert på Smile

Er der foresten nogen af jeg der er friske på noget online ræs. Det er længe siden jeg har spillet GT5. Så er klart rusten.

Hvad med fredag aften nogen der er klar ved 20.00 tiden ?


Redigeret af Klondike - 11-Oktober-2011 kl. 10:48
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2011 kl. 14:55
SINDSSYG FED OPDATERING! FINALLY!

BORING!
Til top
Klondike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Marts-2008
Status: Offline
Point: 1215
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Klondike Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2011 kl. 13:32
Den seasonal event hvor man får 5 millioner for første plads på Suzuka med X1 er supernem. klarede den på tredie forsøg.

Man kan slet ikke sammenligne den med den normale X1 event der nærmest er umulig.

Den her kan klares med bind for øjnene. Så en supernem måde lige at få 5 millioner på Smile
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 127128129130>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu