recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Gratis bumper iPhone4...
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketGratis bumper iPhone4...

 Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Avatar
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 3977
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2010 kl. 13:27
Jeg har købt en 32GB. Ikke kun fordi video kommer til at fylde en del, men også fordi jeg har en del e-bøger på den (pdf filer), som jeg bruger som opslagsværk på mit arbejde.

Jeg har aldrig ville købe 16 GB, fordi jeg meget hellere vil have for meget plads. Jeg har som tidligere skrevet 2 GPS apps. De alene tager 3 GB.

Tror Bumperen bliver sendt fra Kina, men de leverer den først i september. Jeg har lige købt et invisible shield, som jeg senere vil montere.

Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
Casper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 594
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2010 kl. 14:05
Ja, jeg har det også sådan med "hellere for meget end for lidt".. Men det er sgu de skide penge, der afgør det Stern Smile Men man kan så også vælge, at gå hele vejen, når man nu er igang med købet.. Må jeg spørge hvor du har købt din henne?? Hvis den bliver sendt fra Kina af, så kommer der vel told, moms og skat på vil jeg tro.. Det er ihvertfald de erfaringer jeg har fra køb på nettet i Kina.. Men Apple har måske betalt..

Redigeret af Casper - 01-August-2010 kl. 14:08
Af børn og fulde folk skal man høre sandheden.
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Avatar
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 3977
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2010 kl. 14:09
Jeg får bumperen af Apple. Så jeg skal hverken betale told, moms eller fragt.

Har netop monteret Invisible Shield på front og back. siderne venter jeg lidt med



Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
frugtkompot Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 810
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2010 kl. 14:14
Hvor har du købt det invisible shield?
Video: TV: Panasonic 50" G30, PS3, Apple TV & Nvidia Shield.
Audio: 3.1 - Front: Canton Reference 7.2. Schiit Asgard 2, Bifrost Uber. Effekt via Peachtree 220.
Til top
Casper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 594
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2010 kl. 14:23
Nå okay, synes jeg også kun ville være fair.. Det er smart nok med Invisible Shield.. Og ja, hvor har du købt det??

Redigeret af Casper - 01-August-2010 kl. 14:24
Af børn og fulde folk skal man høre sandheden.
Til top
TobiasKM Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 746
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2010 kl. 15:03
Med invisible shield jeg er også interesseret i at høre dine impressions.

Mange steder læser man at det har tendens til at sløre/misfarve skærmen når det sidder på.. Hvordan synes du det fungerer i den sammenhæng, og hvordan er overfladen på skærmen friktionsmæssigt?

Det er jo meget fristende at smide sådan noget på - er ikke villig til at besudle sådan et stykke design med et case, så Invisible Shield løsningen ville være den eneste for mig.. :D

Men nice at høre at du er glad for den! Jeg satser på at min kommer ind ad døren imorgen, senest i overmorgen! Er du gal jeg glæder mig :P
Til top
Casper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 594
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2010 kl. 15:15
Ja, det lyder spændende nok! Jeg mener ikke at have læst at det kan sløre/misfarve skærmen, men absolut interessant er finde ud af.. 

TobiasKM: Hvor mange GB er din bestilte på? Blot for at finde ud af hvad folk har valgt, selvom det ikke er det vigtigste Wink
Af børn og fulde folk skal man høre sandheden.
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Avatar
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 3977
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2010 kl. 15:54
Oprindeligt skrevet af frugtkompot frugtkompot skrev:

Hvor har du købt det invisible shield?


El-Giganten Mega Store i Glostrup 249,- for den der også har side cover med.
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
mufcdk1974 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-December-2004
Status: Offline
Point: 2089
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2010 kl. 15:59
Oprindeligt skrevet af Casper Casper skrev:

Ja, det lyder spændende nok! Jeg mener ikke at have læst at det kan sløre/misfarve skærmen, men absolut interessant er finde ud af.. 

TobiasKM: Hvor mange GB er din bestilte på? Blot for at finde ud af hvad folk har valgt, selvom det ikke er det vigtigste Wink


Jeg har bestillt en 16G mest fordi jeg slet ikke har været i nærheden af at bruge de 8GB min Touch har, men også fordi jeg har måttet spare et sted (har været en forholdsvis dyr feriemåned allerede).

Telefonen skulle meget gerne komme i morgen fra 3, og glæder mig heeeeeeeeelt vildt, så for vi se om jeg er en af de uheldige hvor "death grip" betyder meget, da det ser udtil at det er meget tilfældigt hvem det rammer.


Film samling(Opdateret den 26/11-09)
Til top
nbu001 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-August-2004
Sted: CPH, DK
Status: Offline
Point: 890
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2010 kl. 16:00
Nu har jeg også lige bestilt en af de der bumper/cover thingies (det er jo gratis). Men jeg har haft min iPhone 4 i 5 uger og næsten 4 dage nu, og jeg har tabt den to gange (en gang på trægulv og en gang på ujævne fliser) og ydermere er den gledet ud af min lomme etc og smuttet ned mellem bilsæder osv. Men jeg kan endnu ikke spore nogen skrammer overhovedet, så det virker ikke som om det er helt løgn når Jobs siger at glasset er super-duper-top-notch hærdet glas Big smile.

Og jeg gentager da gerne lige, at jeg abolut ingen problemer har haft med signalstyrken, uanset hvorledes jeg har holdt dyret, om jeg har stået på hovet eller hvad jeg har kunnet finde på af sjove ting. Kun dybt inde i mørke skove, mørke tunneller og lignende (og det er nu ikke så ofte at jeg befinder mig på slige skumle steder), har jeg oplevet at signalet faldt "dramatisk", men mit gæt er at det ville ske selv for de højt besungne HTCer LOL.

/Nils


Redigeret af nbu001 - 01-August-2010 kl. 16:10
           
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Avatar
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 3977
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2010 kl. 16:01
Jeg oplever ikke misfarve på skærmen

Jeg har sat cover på glas og bagside. Det gik rigtigt godt, og jeg er selv ret tilfreds med resultatet.

Jeg ved ikke om jeg sætter det på siderne endnu.
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
sehested Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 08-Juni-2006
Status: Offline
Point: 261
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2010 kl. 16:15
Oprindeligt skrevet af hummelmose hummelmose skrev:

Jeg oplever ikke misfarve på skærmen

Jeg har sat cover på glas og bagside. Det gik rigtigt godt, og jeg er selv ret tilfreds med resultatet.

Jeg ved ikke om jeg sætter det på siderne endnu.
Det kunne være ret spændende at se om invisible shield på sider kan hjælpe på death gripet. Det burde jo gøre at den direkte kontakt med metallet blvier væsenligt mindre så den bedre burde kunne holde signalet?
Jeg har haft min 3g og 3gs i invisible shield og været rigtig glad for den måde de har beskyttet telefonen på når man har rendt rundt med den i lommen. Hvis det kan hjælpe lidt på antenneproblemer ville jeg til enhver tid hellere have invisible shield løsningen end løsningen med en bumper da jeg synes det ødelægger designet :(
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu