|
Greve Bio |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
liboltski ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Juli-2013 Status: Offline Point: 111 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
damn er der et navn på den plade man skal gå efter, da er lidt mere end en på deres hjemme side
![]() |
|
![]() |
|
dr gonzo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1320 |
Jeg fik et tilbud på at få det leveret og indstalleret i et 18m2 rum. Pris 7.500,- Hvis du selv kan sætte det op, bliver det jo en del billigere, og der gør underværker for lyden. Jeg har desværre ikke helt styr på hvilken type du skal vælge. Hvad farve skal det være?
|
|
![]() |
|
liboltski ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Juli-2013 Status: Offline Point: 111 |
Skal være sorte, tror det må blive dem der hedder Industrial black. Lyder ikke så galt i forhold til et gips loft, plus det er nemmere at komme til at trække nye kabler når det behov opstår. Tak for input. Gips loftet er hermed droppet.
![]() |
|
![]() |
|
dr gonzo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1320 |
Industrial Black bruger jeg på væggen bag mit lærred. Købte to kasser (16 plader 50x600x1200mm) til til lige under 3.000kr. Er yderst tilfreds med den akustiske effekt, og den skulle være meget bedre, hvis du montere det på et loft, med luft imellem eksisterende loft og pladerne. Du bør dog lige undersøge hvor meget det minimum kan sænkes, mener det er 150mm.
|
|
![]() |
|
dr gonzo, hvilke loft er det du har i din bio ? lyder billigt hvis det opsat samt leveringen at loftet. Jeg ligger og roder med en pris på ca. 12 kilo bare i indkøb af skinner og plader til mit loft! Kan ikke finde nogle der vil sælge mig, sorte skinner med mere i løs vægt, men kun som hele kasser, end dermed op med en masse jeg ikke skal bruge til noget.
|
|
![]() |
|
Jeg bruger et troldtekt loft, da jeg i sidste øjeblik besluttede mig for, at jeg ikke vil midste så meget lofthøjde som rockfon kræver.
|
|
![]() |
|
![]() Væggene er klar til maler arbejde, der ligger kabler klar til surround højttalerne, men bliver ikke boret ud endnu, venter til jeg ved for de forreste stole kommer til at stå. Til de bagerste surround højttalere, bores der bare direkte ud i teknik gangen. Er så småt i gang med at gøre loftet klar til en gang troldtekt. Planen var ellers rockfon loft, men droppet dels på grund af prisen, samt det vil tage for meget at lofts højen, har "kun" 2.16 meter at gøre godt med. Vil gerne af filt tapet på væggene, nogen der kan komme op med hvor det kan købes og hvad man skal regne med af ca. pris.
|
![]() |
|
scantek ![]() Guld medlem ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 22-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 676 |
Hejsa Super fedt projekt ! Mvh. Michael
|
|
![]() |
|
Greve
![]() |
|
![]() |
|
scantek ![]() Guld medlem ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 22-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 676 |
Ok, bor selv i greve, så hvis du er interesseret kunne du jo suse forbi og se min bio.
/michael
|
|
![]() |
|
Hej Michael,
Det vil jeg rigtigt gerne ![]() /Klavs
|
|
![]() |
|
Kimosabe ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Oktober-2006 Sted: Valby Status: Offline Point: 345 |
Lille indskydelse, Troldtekt er IKKE lyddæmpende.
Ellers ser projektet fint ud :-) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |