recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Greve Bio
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Greve Bio

Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
liboltski Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-Juli-2013
Status: Offline
Point: 111
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér liboltski Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2015 kl. 22:33
damn er der et navn på den plade man skal gå efter, da er lidt mere end en på deres hjemme side Smile

Til top
dr gonzo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-April-2008
Sted: Denmark
Point: 1320
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dr gonzo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2015 kl. 22:42
Jeg fik et tilbud på at få det leveret og indstalleret i et 18m2 rum. Pris 7.500,- Hvis du selv kan sætte det op, bliver det jo en del billigere, og der gør underværker for lyden. Jeg har desværre ikke helt styr på hvilken type du skal vælge. Hvad farve skal det være?
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér liboltski Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2015 kl. 23:11
Skal være sorte, tror det må blive dem der hedder Industrial black. Lyder ikke så galt i forhold til et gips loft, plus det er nemmere at komme til at trække nye kabler når det behov opstår. Tak for input. Gips loftet er hermed droppet. Smile

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dr gonzo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2015 kl. 23:18
Industrial Black bruger jeg på væggen bag mit lærred. Købte to kasser (16 plader 50x600x1200mm) til til lige under 3.000kr. Er yderst tilfreds med den akustiske effekt, og den skulle være meget bedre, hvis du montere det på et loft, med luft imellem eksisterende loft og pladerne. Du bør dog lige undersøge hvor meget det minimum kan sænkes, mener det er 150mm.
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér liboltski Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2015 kl. 17:34
dr gonzo, hvilke loft er det du har i din bio ? lyder billigt hvis det opsat samt leveringen at loftet. Jeg ligger og roder med en pris på ca. 12 kilo bare i indkøb af skinner og plader til mit loft! Kan ikke finde nogle der vil sælge mig, sorte skinner med mere i løs vægt, men kun som hele kasser, end dermed op med en masse jeg ikke skal bruge til noget.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dr gonzo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2015 kl. 19:01
Jeg bruger et troldtekt loft, da jeg i sidste øjeblik besluttede mig for, at jeg ikke vil midste så meget lofthøjde som rockfon kræver.
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér liboltski Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2015 kl. 20:07

Lidt nye billeder fra projektet Smile

Væggene er klar til maler arbejde, der ligger kabler klar til surround højttalerne, men bliver ikke boret ud endnu, venter til jeg ved for de forreste stole kommer til at stå. Til de bagerste surround højttalere, bores der bare direkte ud i teknik gangen. 

Er så småt i gang med at gøre loftet klar til en gang troldtekt. Planen var ellers rockfon loft, men droppet dels på grund af prisen, samt det vil tage for meget at lofts højen, har "kun" 2.16 meter at gøre godt med.

Vil gerne af filt tapet på væggene, nogen der kan komme op med hvor det kan købes og hvad man skal regne med af ca. pris. 

Til top
scantek Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Branchemedlem

Oprettet: 22-Juli-2007
Point: 676
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér scantek Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2015 kl. 20:17
Hejsa

Super fedt projekt !

hvor bor du i verden ?

Mvh.

Michael
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér liboltski Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2015 kl. 20:23
Greve Wink

Til top
scantek Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Branchemedlem

Oprettet: 22-Juli-2007
Point: 676
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér scantek Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2015 kl. 14:38
Ok, bor selv i greve, så hvis du er interesseret kunne du jo suse forbi og se min bio.

/michael
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér liboltski Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2015 kl. 15:46
Hej Michael,

Det vil jeg rigtigt gerne Big smile

/Klavs
Til top
Kimosabe Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 17-Oktober-2006
Sted: Valby
Point: 345
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kimosabe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2015 kl. 14:56
Lille indskydelse, Troldtekt er IKKE lyddæmpende.

Ellers ser projektet fint ud :-)
Til top

Besvar Besvar Side  <123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu