recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Greyhound på Apple tv + WTF
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Greyhound på Apple tv + WTF

 Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Greyhound på Apple tv + WTF
    Sendt: 11-Juli-2020 kl. 15:23
Ville lige se denne Tom Hanks film på Apple tv+. Det er da gået helt galt for dem, i forhold til tekster. DK tekst på, og så står der sgu lige pludselig, vandet løber. Det viser sig så, at det er tekster for hørehæmmede, som er på alle de sprog som der er af tekster. Det er da for latterligt.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2020 kl. 16:02
Jeg håber da stadig at "Greyhound" kommer ud på BD, nu da Apple har sat på filmen.Confused
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2020 kl. 16:23
Ja, det er da muligt.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2020 kl. 16:27
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Ville lige se denne Tom Hanks film på Apple tv+. Det er da gået helt galt for dem, i forhold til tekster. DK tekst på, og så står der sgu lige pludselig, vandet løber. Det viser sig så, at det er tekster for hørehæmmede, som er på alle de sprog som der er af tekster. Det er da for latterligt.



Det skyldes jo nok at der var fejl i hoved teksterne og når de så sætter det hele til google translate, ja så kommer det jo med over i de andre tekster også LOL

Men ro på Flemming, ja det er en fejl i teksterne, det kan jo ske for en hver, nu har jeg ikke selv set filmen da jeg ikke er speciel fan af Tom Hanks, men hvor slemt kan det lige være at der er en enkel ups

Jeg syndes det er meget værer med den til tider elendige danske oversættelse samt at der utallige gang hvis det foregår en samtale i en film mellem flere personer på en gang så er det tit kun en brækdel af hvad der snakkes om der bliver oversat
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6626
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2020 kl. 16:30
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Ville lige se denne Tom Hanks film på Apple tv+. Det er da gået helt galt for dem, i forhold til tekster. DK tekst på, og så står der sgu lige pludselig, vandet løber. Det viser sig så, at det er tekster for hørehæmmede, som er på alle de sprog som der er af tekster. Det er da for latterligt.

Dine indstillinger er forkerte, tror jeg. Jeg har almindelige undertekster.

Prøv at se i Indstillinger > Generelt > Tilgængelighed > Undertekster og billedtekster > Closed Captions og TH.

Forresten er danske tekster af Mads Moltsen.


Redigeret af Brixen - 11-Juli-2020 kl. 16:36
Venlig hilsen
KB
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2020 kl. 16:58
Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Ville lige se denne Tom Hanks film på Apple tv+. Det er da gået helt galt for dem, i forhold til tekster. DK tekst på, og så står der sgu lige pludselig, vandet løber. Det viser sig så, at det er tekster for hørehæmmede, som er på alle de sprog som der er af tekster. Det er da for latterligt.

Dine indstillinger er forkerte, tror jeg. Jeg har almindelige undertekster.

Prøv at se i Indstillinger > Generelt > Tilgængelighed > Undertekster og billedtekster > Closed Captions og TH.

Forresten er danske tekster af Mads Moltsen.
Og du har da helt ret. Hvordan kan det være sket? Det er den første film, som det er sket for. Og det har ikke været tilsluttet før. Nu har jeg så et problem med The Hunt, som jeg lige har lejet. Når jeg vil sætte DK tekst på. Så kommer der ikke noget frem. Norsk til gengæld virker fint. Det er kun nogen af teksterne, som virker når jeg går gennem dem en efter en.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6626
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2020 kl. 17:08
Er det fordi du bruger beta-versionen tvOS?
Venlig hilsen
KB
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2020 kl. 17:26
Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

Er det fordi du bruger beta-versionen tvOS?
Det troede jeg, men har samme problem på de andre Apple TV i huset. Og på min iPhone er det samme problem.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Valde1936 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 18-August-2007
Sted: DK-2800
Status: Offline
Point: 431
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Valde1936 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2020 kl. 18:11
Flemming du er blevet hacket af en hørehæmmet Hacker der nu ser dit apletv+ på din regning🤔🤔🤔
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2020 kl. 18:48
Oprindeligt skrevet af Valde1936 Valde1936 skrev:

Flemming du er blevet hacket af en hørehæmmet Hacker der nu ser dit apletv+ på din regning🤔🤔🤔
Det skal personen have lov til, bare jeg selv kan se dem. 😉😱
Mvh
Flemming Larsen
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Avatar
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 3947
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hummelmose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2020 kl. 21:48
pænt skuffende film i øvrigt. 

Alt for tynd historie. 
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2020 kl. 22:10
Oprindeligt skrevet af hummelmose hummelmose skrev:

pænt skuffende film i øvrigt. 

Alt for tynd historie. 
+1. Den var lidt kedelig.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu