|
Greyhound på Apple tv + WTF |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
Insaniac ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 395 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Så fik jeg også set den, og var positivt overrasket. Jeg ser den i samme kategori, som 7500, hvilket jeg synes var en fremragende film. Dvs. en film, der tager dig med ombord og giver et kort indblik i hvordan det er at være kaptajn (eller pilot) i sådan et forløb. Simpel handling, men realistisk uden for meget hollywood gøgl. Derimod intensivitet og spænding fra første minut. Det er det filmen er om, ikke noget med handling og dybere karakterskildringer.
The Old Guard var derimod ret middelmådig og ligegyldig.
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12336 |
Det er totalt vildt som vi alle har forskellige opfattelser af forskellige films kvaliteter ![]() |
|
![]() |
|
MulleB ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2013 Status: Offline Point: 745 |
Jeg synes Greyhound var god, men ikke noget specielt, og som andre siger, lidt tynd. Den ville have godt af at være 1/2 time længere. The Old Guard synes jeg var mega god. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |