recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - GTA 5 Lagger PS3
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

GTA 5 Lagger PS3

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
londahl Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 20-Oktober-2009
Sted: Lolland,Danmark
Status: Offline
Point: 139
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér londahl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2013 kl. 20:40
Oprindeligt skrevet af zulfo zulfo skrev:

Jeg vil også kalde det framerate drops - men ind i mellem er det slemt, men ikke så slemt at man ikke kan nyde spillet.

Ahh framerate drops! Jo, kan jeg godt nikke genkendende til. Dog meget sjældent synes jeg, men er klart til stede.

Lag er for mig når det du gør på joypad, ikke sker med det samme, men først først lidt senere. (input lag eller for høj latency ved multiplayer spil)

For at snakke om noget helt andet, er det kun mig der er skuffet over så mange muligheder der er i verdenen som ikke bliver udnyttet? 
Her tænker jeg bla. militærbasen og uendeligt mange steder der kunne laves "heists" uden om hovedhistorien. Hvorfor går man rundt og er fattig når der er masser af highend butikker der ville kunne klares på samme måde som juvelbutikken?

Håber der kommer noget DLC der giver lidt muligheder der. San Andreas er stadig det bedste i serien efter min mening. 5'eren får dog en klar andenplads.
LG 47LM620T, Pioneer VSX-922K, 4x Cerwin-Vega! V-5M, 1x Cerwin-Vega! V-5C, 1x Cerwin-Vega! LW-12X
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Point: 3701
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zulfo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-September-2013 kl. 07:31
Oprindeligt skrevet af londahl londahl skrev:

Jeg vil også kalde det framerate drops - men ind i mellem er det slemt, men ikke så slemt at man ikke kan nyde spillet.

For at snakke om noget helt andet, er det kun mig der er skuffet over så mange muligheder der er i verdenen som ikke bliver udnyttet? 
Her tænker jeg bla. militærbasen og uendeligt mange steder der kunne laves "heists" uden om hovedhistorien. Hvorfor går man rundt og er fattig når der er masser af highend butikker der ville kunne klares på samme måde som juvelbutikken?

Jeg kom igår til at tænke på at jeg overhovedet ikke har udnyttet de assasinations jeg har lavet for Lester! En måde at blive rig på (med Franklin) var at gå på nettet og købe aktier før man tager et par af målene ud, og så sælge efterfølgende. Det fik jeg ikke gjort, ellers kunne man nok have scoret en del på det!
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Branchemedlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zulfo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2013 kl. 07:35
Oprindeligt skrevet af Kofmo Kofmo skrev:

Kan du ikke finde din Porche i den der "impound" jeg mener den er ved en af politistationerne.

Nopes, der er kun 2 i impound, og den er ikke en af dem Confused

Men pyt, jeg er kommet videre i spillet - man kan jo altid stjæle en ny Smile
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Branchemedlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zulfo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2013 kl. 07:36
Oprindeligt skrevet af londahl londahl skrev:

Jeg er enig - eller hvad med muligheden for at lave lidt penge på at sælge stjålne biler? Den betyder selvfølgelig at politiet skal være lidt mere efter en når man drøner rundt i en stjålen bil for at gøre det spændende, men alligevel?

Lars B

Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Maj-2005
Point: 2354
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2013 kl. 19:56
Mon ikke der kommer noget dlc på et tidspunkt, der gør brug af nogle af de ubenyttede muligheder?!
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu