|
GTA 5 Lagger PS3 |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
londahl ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Oktober-2009 Sted: Lolland,Danmark Status: Offline Point: 139 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Ahh framerate drops! Jo, kan jeg godt nikke genkendende til. Dog meget sjældent synes jeg, men er klart til stede. Lag er for mig når det du gør på joypad, ikke sker med det samme, men først først lidt senere. (input lag eller for høj latency ved multiplayer spil) For at snakke om noget helt andet, er det kun mig der er skuffet over så mange muligheder der er i verdenen som ikke bliver udnyttet? Her tænker jeg bla. militærbasen og uendeligt mange steder der kunne laves "heists" uden om hovedhistorien. Hvorfor går man rundt og er fattig når der er masser af highend butikker der ville kunne klares på samme måde som juvelbutikken? Håber der kommer noget DLC der giver lidt muligheder der. San Andreas er stadig det bedste i serien efter min mening. 5'eren får dog en klar andenplads.
|
||
LG 47LM620T, Pioneer VSX-922K, 4x Cerwin-Vega! V-5M, 1x Cerwin-Vega! V-5C, 1x Cerwin-Vega! LW-12X
|
||
![]() |
||
zulfo ![]() Moderator gruppe ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
|
Jeg kom igår til at tænke på at jeg overhovedet ikke har udnyttet de assasinations jeg har lavet for Lester! En måde at blive rig på (med Franklin) var at gå på nettet og købe aktier før man tager et par af målene ud, og så sælge efterfølgende. Det fik jeg ikke gjort, ellers kunne man nok have scoret en del på det!
|
||
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
||
![]() |
||
zulfo ![]() Moderator gruppe ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
|
Nopes, der er kun 2 i impound, og den er ikke en af dem ![]() Men pyt, jeg er kommet videre i spillet - man kan jo altid stjæle en ny
![]() |
||
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
||
![]() |
||
|
Jeg er enig - eller hvad med muligheden for at lave lidt penge på at sælge stjålne biler? Den betyder selvfølgelig at politiet skal være lidt mere efter en når man drøner rundt i en stjålen bil for at gøre det spændende, men alligevel? |
||
Lars B
||
![]() |
||
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2354 |
|
Mon ikke der kommer noget dlc på et tidspunkt, der gør brug af nogle af de ubenyttede muligheder?!
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |