|
Guide/gode råd til køb af TV - antal hertz |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
Casper ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 598 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja netop, 65" tv bliver det nok, så er det bare lige hvilke, derfra :)
Samt Samsung kigger jeg på nu. Har god erfaring med deres tv.. |
|
Af børn og fulde folk skal man høre sandheden.
|
|
![]() |
|
Supergris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-December-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1474 |
Hvordan kan du svare bekræftende, med mindre du er flintrende ligeglad med hvilket TV, du køber?
Lad nu være med at se dig blind på Samsung. Hvis du kommer med et fast budget er det nemt at udpege 2-3 TV, nu du har lagt dig fast på størrelsen. Husk, at gøre dig tanker om du kan leve uden HDR. Hvis ikke, skal du som skrevet, smide lidt mere ved kassen...
|
|
Min hjemmebio:
Sony HW65ES, GrandView 112" lærred, Vincent LS-310 fronter, Vincent LS-112 sub, Vincent LS-206 center, B&W Solid surround, Sony DA5400ES, Primare A 30.5, Nvidia Shield TV. |
|
![]() |
|
Casper ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 598 |
Jeg vil lige svare, kan se at jeg kom fra denne.
![]() Men det korte af det lange, så slår jeg lige koldt vand i blodet og kigger lidt, ud fra mine ønsker, jeres inputs samt budget.
|
|
Af børn og fulde folk skal man høre sandheden.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |