recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Guide/gode råd til køb af TV - antal hertz
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Guide/gode råd til køb af TV - antal hertz

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Casper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 594
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Casper Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2019 kl. 15:28
Oprindeligt skrevet af godowsky godowsky skrev:

Nå ok, troede bare, at han gerne ville have et 65'' fjernsyn fra Samsung ;)

Ja netop, 65" tv bliver det nok, så er det bare lige hvilke, derfra :)
Samt Samsung kigger jeg på nu. Har god erfaring med deres tv..
Af børn og fulde folk skal man høre sandheden.
Til top
Supergris Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-December-2006
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 1464
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Supergris Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2019 kl. 18:35
Hvordan kan du svare bekræftende, med mindre du er flintrende ligeglad med hvilket TV, du køber?
Lad nu være med at se dig blind på Samsung.

Hvis du kommer med et fast budget er det nemt at udpege 2-3 TV, nu du har lagt dig fast på størrelsen.

Husk, at gøre dig tanker om du kan leve uden HDR. Hvis ikke, skal du som skrevet, smide lidt mere ved kassen...
Min hjemmebio:
Sony HW65ES, GrandView 112" lærred, Vincent LS-310 fronter, Vincent LS-112 sub, Vincent LS-206 center, B&W Solid surround, Sony DA5400ES, Primare A 30.5, Nvidia Shield TV.







Til top
Casper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 594
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Casper Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Februar-2019 kl. 07:43
Jeg vil lige svare, kan se at jeg kom fra denne. Smile

Men det korte af det lange, så slår jeg lige koldt vand i blodet og kigger lidt, ud fra mine ønsker, jeres inputs samt budget.
Af børn og fulde folk skal man høre sandheden.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu