recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - hader alle samsung her?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukkethader alle samsung her?

Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9403
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2006 kl. 09:43
Oprindeligt skrevet af lrev på jobbet lrev på jobbet skrev:

Jeg tror at det står beskrevet  et andet sted.

Det er måske lidt "indforstået"

Ja det står beskrevet i en anden tråd.

Historien er vist kort at denne bruger har haft 5 Samsung M61/M71 som har været defekte.
Samsung concept store vil ikke give ham pengene tilbage..

Til top
obdrup Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 25-Juli-2006
Point: 50
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2006 kl. 10:20

ok...

..så forstår jeg uviljen mod Samsung

Morten

Til top
nordic Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 25-Oktober-2004
Point: 137
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2006 kl. 20:52

obdrup: du kan læse det nyeste der er sket i sagen, hvor Samsung Concept Store har besvaret min klage til dem, så kan man jo tænke lidt over om det er fair eller unfair, under alle omstændigheder må de ikke kun give mig den nuværende værdi iflg. købeloven.

http://www.recorder.dk/forum/forum_posts.asp?TID=14628&P N=1&TPN=2

Til top
Lorentzen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 22-Januar-2006
Point: 216
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2006 kl. 10:42

Jeg er sindsygt glad for mit Samsung LCD. Det giver et kanon billede (jeg mener det sku ;) ) både via analog antenne, og når jeg ser DVD, både via Scart og via HDMI. Der er ikke pixel-fejl (nej det bør der jo ikke være) og designet er sindssyg fedt. Desuden er menuerne rigtig lette at forstå, og TVets funktioner er gode.

Mht 5000:1 Dynamisk kontrast, så ved jeg godt, at det ikke betyder 5000:1 reel kontrast, men forskellen på sort og hvid er jo virkelig god, jeg kan slet ikke tilslutte mig noget negativt vedrørende mit TV.

Jeg er pisse glad for det og ved at jeg ikke behøver et nyt TV før om mange år, når dette er forældet.

Til top
Wuffer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juni-2005
Point: 615
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2006 kl. 11:00

Samsung laver udemærket LCD. De følleskøb der har været har da også trukket rimelig mange til. Men som det ser ud p.t. har de ikke et produkt der bare er bedst.

LCD skulle Philips være bedre

Plasma skulle Pioneer, Panasonic og LG være bedre.

Det betyder ikke at Samsung ikke laver ordentlige ting, men hvis det er toppen af poppen du søger så har de det p.t. ikke. Meen lad os se om deres nye LED tv tager kronen...

LCD til pengene (+design) så går du sgu nok ikke helt galt i byen.

Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23900
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2006 kl. 11:12

Wuffer - jeg er dybt uenig med dig. Samsung plasma er på højde med de fleste andre. Jeg brugte meget tid på at vælge det rigtige plasma, og til den rigtige pris.

Jeg tror at man må erkende, at det er øjnene der ser - som også afgør...

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12348
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2006 kl. 18:32
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Wuffer - jeg er dybt uenig med dig. Samsung plasma er på højde med de fleste andre. Jeg brugte meget tid på at vælge det rigtige plasma, og til den rigtige pris.

Der var et eksempel på nogle elendige billeder et Samsung, vist nok, Q7 lavede, ovre på Hifi 4 All. Der var nogle virkelig dårlige farveovergange, der simpelthen skyldes at skærmen ikke er så god som f.eks. en Pioneer eller en Panasonic.

Redigeret af Naiera - 14-September-2006 kl. 18:45
Til top
jacobi1 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 10-August-2006
Point: 93
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2006 kl. 10:20

Jeg kan heller ikke sige noget skidt om samsung, har selv en m5146 og er ganske godt tilfreds, gad ikke vente på den nye m7146 da jeg synes tvét stod kanon på analog signal. Jeg sammenlignede med et palsma tv ude i elektrikcity og der var ingen tvivl hos mig, selv om jeg selvfølgelig godt ved at der findes bedre tv end mit, men jeg er super tilfreds med mit.

Faktisk kunne man se at pio har et kæmpe problem med at billeder brænder fast på skærmen, samtlige pio der stod i forretningen havde "elektrikcity" brændt fast på skærmen. Jeg har et mediacenter som er sluttet til mit tv og jeg gider ikke tænke over om det er tændt i en eller 6 timer, og så er der det med genskær, det er jeg da heldigvis sluppet for.

Har i prøvet at sidde med en bærbar pc med genskær!!, jeg går helt op i limningen når jeg sidder foran sådan en.

Mvh.

jacobi
Til top
nordic Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 25-Oktober-2004
Point: 137
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2006 kl. 20:15
Det er vist ikke kun mig der er "uheldig" vedr. pixelfejl. Min kammerat som jeg anbefalede at købe Samsung LE40M61B har kontaktet mig i dag, og sagde at han i dag har opdaget 2 Lysende Hvide Pixelfejl. Han har haft det i et halv år uden problemer, og skal nu igennem ombytnings mareridtet. Jeg er sq ved at tro at man ikke slipper for de pixelfejl indenfor garanti perioden, ved disse Samsung LE40M61B og 71B modeller. Der må være langt flere folk der har pixelfejl på disse modeller uden at vide det, elle har lagt mærke til det.
Til top
CoolMLJ Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 27-Februar-2006
Point: 294
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2006 kl. 16:37

Er selv på jagt efter en samsung skærm nu.
har været ude og se hvad der findes af LCD ved ikke hvorfor, men det med genskær og fast brændt hed holder mig lidt væk fra lcd.

er blevet vild med den nye M71 serie fra samsung, venter dog stadig lidt på at kunne se den fysisk i en butik.

har dog hørt at den skulle komme i div. netbutikker fra uge40-41

har set m61 med tv signal, og syntes den står skide godt.

så hvis rygtet passer, at m71 står bedre, er den købt af mig, håber dog lidt på at den kommer som fælleskøb

Til top
BrianJVC Se dropdown menu
--
--
Brian er stoppet hos JVC

Oprettet: 26-Maj-2004
Point: 1188
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2006 kl. 17:40

Pioneer og Panasonic er de ubestridte mestre indenfor plasma, på niveau ligger NEC med deres X3 model, den er bare mere PRO i dens opbygning. Men ingen konkurrenter når disse til sokkeholderne, det er facts.

På LCD siden findes der flere rigtige gode skærme, bl.a. de dyrere modeller fra både Philips og Sony, men også vores X70 hører til den absolutte elite. Nu kommer vores M70 som er vores 2.generations LCD med Clear Motion Drive (100 Hz på LCD) og X70 design og lyd.

LT-46Z70 kommer i næste på markedet i Danmark, vores bud på en 1920 x 1080 i sublimt design og kvalitet, mere om disse to senere....

Redigeret af BrianJVC - 23-September-2006 kl. 17:40
JVC Dynapix HD - Picture processing without comprimize

Til top
Jesper.wind Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 18-Juli-2004
Point: 86
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2006 kl. 13:36
Oprindeligt skrevet af Lorentzen Lorentzen skrev:

Jeg er sindsygt glad for mit Samsung LCD. Det giver et kanon billede (jeg mener det sku ;) ) både via analog antenne, og når jeg ser DVD, både via Scart og via HDMI. Der er ikke pixel-fejl (nej det bør der jo ikke være) og designet er sindssyg fedt. Desuden er menuerne rigtig lette at forstå, og TVets funktioner er gode.

Mht 5000:1 Dynamisk kontrast, så ved jeg godt, at det ikke betyder 5000:1 reel kontrast, men forskellen på sort og hvid er jo virkelig god, jeg kan slet ikke tilslutte mig noget negativt vedrørende mit TV.

Jeg er pisse glad for det og ved at jeg ikke behøver et nyt TV før om mange år, når dette er forældet.

100% enig

Til top

Besvar Besvar Side  <123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu