recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hak hvert 6. sekund på TV 2 PLAY?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hak hvert 6. sekund på TV 2 PLAY?

 Besvar Besvar Side  <1234 26>
Forfatter
Besked
JørgenR Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 04-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 369
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenR Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2019 kl. 17:02
Oprindeligt skrevet af claus64 claus64 skrev:

Oprindeligt skrevet af JørgenR JørgenR skrev:

Har lige tjekket TV2 News på ATV 4K. Din beskrivelse af små hak/ryk hvert 6. sekund i løbeteksterne nederst kan jeg godt se, men på selve livebilledet (og alle andre kanaler) bemærkes intet.

For min skyld kunne man godt droppe de løbetekster, jeg syntes de er forstyrrende og irriterende.

Det ville dog bare være smartere hvis det bagvedliggende problem blev løst, fremfor at tv stationerne skal ændre indhold :D

Selvfølgelig bør problemer søges løst, jeg gav ikke udtryk for andet.

Skulle det lykkedes, vil løbetekster dog fortsat være forstyrrende - efter min mening.
/ Jørgen
Til top
Skyhigh Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 20-Juni-2016
Status: Offline
Point: 79
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skyhigh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2019 kl. 17:44
Jeg har nøjagtig samme problem på ATV 4K. Det samme har min mor of min søster og svoger, ligeledes ATV 4K.

Jeg har også været i kontakt med kundeservice og teknisk support for ca. 1 måned siden. Man kunne heller ikke der konstatere noget problem. Jeg er derfor lettet over, at andre oplever det samme som jeg.

Det er meget, meget irriterende, især når man, som jeg, er fuldstændig allergisk for judder og deslige. Jeg vl dog sige, at jeg ikke mener, at der er tale om frame-drops, men frame-doubles.

Edit:

Det skal siges, at jeg har været igennem hele settings-møllen/reset osv. med teknisk support og lige lidt hjalp det. Det skulle også undre mig, om det er her problemet ligger, hvis alle andre streamingtjenester (DR, Eurosport Player osv.) og Infuse kan matche billedfrekvens uden problemer. Det giver simpelthen ikke mening.


Redigeret af Skyhigh - 07-November-2019 kl. 18:17
Til top
DiscomanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Februar-2008
Sted: Skanderborg, DK
Status: Offline
Point: 1415
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DiscomanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2019 kl. 18:29
Sjovt de aldrig har hørt om fejlen før 🙄🙄

Blev dog ved med at stå fast, og endte med at få dette svar fra en teamleder: 

”Hej Xx


Jeg har nu fået svar fra vores tekniske afdeling. 

De siger, at de godt kan se, at man især i crawleren forneden kan se de beskrevne problematikker.

De siger, at det umiddelbart ser ud som en kendt udfordring i forhold til, at crawleren ikke kan følge med set i lyset af antal frames der er på TV 2 NEWS.

Der arbejdes dog på at sætte frames per second op på livekanalerne - som der pt kun er på TV 2 SPORT - hvilket skulle gøre afspilningen mere flydende. 

Så for at opsummere, så er det noget, som vores tekniske afdeling arbejder på at forbedre.

Venlig hilsen


Xxx

Teamleder

TV 2 Kundecenter“

Jeg ved ikke helt, hvad jeg skal bruge det svar til. Det har intet med nyhederne i bunden af news at gøre, det er bare der man lettest kan se det, hvilket jeg har prøvet at forklare. Helt grundlæggende syntes jeg ikke man kan bruge deres support til særlig meget, og jeg kunne godt savne at sagen blev eskaleret, hvis altså TV2play har folk ansat med teknisk forståelse. Man kan efterhånden godt blive lidt i tvivl.



Redigeret af DiscomanDK - 07-November-2019 kl. 21:51
Til top
Skyhigh Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 20-Juni-2016
Status: Offline
Point: 79
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skyhigh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2019 kl. 18:53
DiscomanDK, hvornår kontaktede du dem?

Jeg havde sidst korrespondance med dem den 24. september, hvor jeg opfordrede dem til at være opmærksomme på og indsamle klager af samme art som min. Og man må da sige, at vores klager er identiske.

Jeg har desværre på fornemmelsen, at TV2 1) ikke prioriterer streaming nok, således at ressourcerne er få og 2) ikke er teknisk kyndige nok.


Redigeret af Skyhigh - 07-November-2019 kl. 18:59
Til top
DiscomanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Februar-2008
Sted: Skanderborg, DK
Status: Offline
Point: 1415
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DiscomanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2019 kl. 20:44
Jeg har været i kontakt med dem i løbet af denne her uge, og du kan da få hele korrespondancen:

"Hejsa.

Jeg har fået besked på at sende en mail fra jeres FB afdeling, og jeg skrev følgende til dem:

"Hejsa. Jeg har jeres abonnement med Fuld pakke og live kanaler. Jeg har hidtil hovedsageligt streamet via 2 x Nvidia Shield Android TV-bokse, men har så af andre grunde udskiftet en af dem til et Apple TV 4K. Det fungere sådan set fint nok, men man kan ikke undgå at se at der ved Livetv er et framedrop hvert 6 sekund. Det sker uanset, hvilken kanal man ser, og det er ret generende. 

Jeg tjekkede derfor også lige på min iPhone, hvor den gør det samme. Ser jeg via den Nvidia Shield jeg stadigvæk har tilbage, så er signalet stabilt og der er ingen framedrop. Har I mulighed for at tage et kig på det?"

Jeg fik svar tilbage at jeg skulle besøge siden t1.re hvilket jeg har gjort nu fra min telefon. Kan dog tilføje at det intet har med nettet at gøre. Har tjekket både via Wifi, mobil netværk, på mit arbejde og derudover har jeg fået en af mine kollegaer til at tjekke fra både ATV 4k og iPhone, og han har præcist samme fejl.

Jeg tænker derfor også det burde være relativt let at genskabe ved at hive telefonen frem, skift til TV2 News, kig på lysavisen i bunden. Se der kommer framedrop, tæl til 6, se der kommer framedrop igen osv osv.
Har optaget en film af problemet som kan ses her: Link til videoSe f.eks 00:03 - 00:09 - 00:15 - 00:21 osv osv.

Mit brugernavn til TV2 play er XX

Jeg ser frem til at høre fra jer, og ønsker jer derudover en rigtig dejlig dag.

Vh.XX""

Fik kort efter dette svar:

"Hej XX

Mange tak for din henvendelse. 

Oplever du også dette på de andre TV 2 kanaler? 

Venlig hilsen XX
TV 2 Kundecenter"

Havde allerede skrevet at var alle kanaler, men svarede på det:

"Hej XX

Jeg har testet på både TV2, News og Sport. Det er lettest at se, hvis der sker bevægelser i billedet, så derfor er News lettest at se fejlen på.

Har I ikke en iPhone eller et Apple tv på kontoret? Så burde det jo være en smal sag at genskabe fejlen :)

God aften.

Vh
XXX"

Fik dette svar:

"Hej igen. 

Jo det har vi bestemt, men jeg kan umiddelbart ikke genskabe det. 

Har du eventuelt mulighed for at sende en video af det? Alternativt kan du forsøge at sætte opløsningen ned på dit Apple TV, det kan måske gøre forskellen. 

Venlig hilsen XX
TV 2 Kundecenter"

Skrev dette retur:

"Hejsa..

Jeg har i min oprindelige mail et link til en video der viser fejlen. 

Som skrevet er det galt på både iPhone og Apple TV, og jeg har prøvet forskellige opløsninger på mit Apple tv, men på iPhone kan man jo ikke ændre noget.

Men er det korrekt forstået at du ikke ser et hak hvert 6 sekund, hvis du åbner din iPhone?

Vh

XXX"

Så skriver hun retur:

"Hej igen XX

Beklager jeg havde slet ikke lige været opmærksom på dit link. Det var jo fornemt. 

Jeg kan godt se hvad du mener når jeg ser videoen, men jeg skulle se efter et par gange før det gik op for mig hvad du mente. 
Da det er så minimalt kan jeg desværre ikke gøre meget for at ændre på det eller løse det. Men jeg sender naturligvis feedbacken videre som forbedringer til den rette afdeling,.

Venlig hilsen XX
TV 2 Kundecenter"

Så svarede jeg:

"Hej XX

Har du ikke mulighed for at sende min sag videre til en teknikker eller udvikler, som jeg kan tage dialogen videre med?
Det er selvfølgelig ikke tilfredsstillende at billedet hakker en gang, hvert sjette sekund. Hvis man fra TV2 Play’s side ønsker at tilbyde sine produkter som et seriøst alternativ til almindeligt tv, så skal der jo findes en løsning på sådan et problem. Man kan ikke bare trække på skuldrene og slå det hen med at man ikke selv syntes det er specielt problematisk.

Jeg ser frem til at høre fra en der har med den tekniske side af jeres produkt at gøre.

Rigtig god aften. 

Vh.

XXX"

Så svarer hun igen:

"Hej XX 


Jeg har i løbet af aftenen været i dialog med min teamleder angående din sag, hun er løbende i dialog med vores teknikere så det bliver bestemt ikke bare slået hen. 


Venlig hilsen XX
TV 2 Kundecenter"

Så skriver jeg:

"Hej XX

Så vil jeg meget gerne kontaktes af enten jeres Teamleder eller en fra jeres tekniske afdeling.
Der må da være en forklaring på, hvorfor det her problem opstår, og det er den forklaring er ikke rigtigt kommet endnu.

Jeg ser frem til at høre fra jeres teamleder.

Rigtig god aften.

Vh.

XX"

Så svarer Teamlederen:

"Hej XX


Jeg har sendt dit spørgsmål videre til vores tekniske afdeling og afventer et svar derfra.

Venlig hilsen

XX
Teamleder"

Så går der 3 timer og jeg får så det endelige svar, hvilket jeg endnu ikke har svaret på:

"Hej XX


Jeg har nu fået svar fra vores tekniske afdeling. 
De siger, at de godt kan se, at man især i crawleren forneden kan se de beskrevne problematikker.
De siger, at det umiddelbart ser ud som en kendt udfordring i forhold til, at crawleren ikke kan følge med set i lyset af antal frames der er på TV 2 NEWS.
Der arbejdes dog på at sætte frames per second op på livekanalerne - som der pt kun er på TV 2 SPORT - hvilket skulle gøre afspilningen mere flydende. 
Så for at opsummere, så er det noget, som vores tekniske afdeling arbejder på at forbedre. 

Venlig hilsen

XX
Teamleder
TV 2 Kundecenter



Til top
Skyhigh Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 20-Juni-2016
Status: Offline
Point: 79
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skyhigh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2019 kl. 21:12
Ja, det vækker jo ikke ligefrem tillid til TV2, at man enten ikke vil eller ikke kan finde ud af at indsamle og kategorisere klager på en måde, så man kan danne sig et retvisende overblik over, hvor der skal sættes ind og rettes til. 

Det, der irriterer og overrasker mig mest ved min korrespondance med TV2s kundecenter, både den almene og tekniske support, er, at det ikke virker som om, de forstår det tekniske problem ved et mismatch mellem billedefrekvenser -- man gentager i stedet den samme floskel, som du også fik, om at man har fokus på at skifte fra 25 til 50 billeder per sekund på alle kanaler og ikke kun sport, hvilket er fint nok, men beviseligt ikke er grunden, når det også fremkommer på TV2 Sport.

Hvis du giver mig dit sagsnummer, så vil jeg i morgen rette henvendelse igen, hvor jeg refererer tråden her og din sag.




Redigeret af Skyhigh - 07-November-2019 kl. 21:13
Til top
DiscomanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Februar-2008
Sted: Skanderborg, DK
Status: Offline
Point: 1415
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DiscomanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2019 kl. 21:42
Ærlig talt, så er jeg også skuffet. 

Jeg starter det hele med at skrive til dem via FB, hvor jeg får besked på at sende en mail. Hvis jeg alligevel skal sende en mail, hvorfor så være på FB? Fint nok det gør jeg.
Det hele er beskrevet ned til mindste detalje, og jeg vedhæfter endda en video af det, hvor jeg syntes det er ret tydeligt. Udover det skriver jeg at det er på flere TV-kanaler.

I to af de mails jeg modtager retur spørger hun om ting jeg har skrevet. Fint nok det kan smutte en gang, men altså læs da mailen? 

Jeg tror simpelthen ikke den stakkels medarbejder aner, hvad jeg snakker om. Det er også helt fair, hvis hun ikke teknisk har forstand på det her produkt, men der burde jo være en mulighed for at hun kan eskalere sagen til en person med teknisk indsigt. 
Det kan jo ikke passe at der ikke findes et menneske ved TV2play der ved, hvorfor det her sker. Hvis jeg bare fik en kyndig person igennem der forklarede "Prøv og hør problemet sker fordi vi har den og den fejl, vi har den og den plan for at afhjælpe det indenfor denne her tidshorisont. Vi ved sgu godt det ikke er optimalt, men det er sådan det er".. 

Hele den der med at benægte det lidt, så derefter tale problemet ned også derefter håbe det forsvinder af sig selv og kunderne nok bare trækker på skuldrene. Det er nok det der skuffer mig mest.

Teamlederen sender så et svar videre fra en "teknikker". Det er også fint nok, men det er i mine øjne ikke det rigtige svar. Hvorfor er det at teknikeren ikke griber knoglen og ringer og hører, hvad det her handler om eller sender en mail, så vi kan indgå i en dialog fatter jeg simpelthen ikke.

Jeg har lige dobbelt dobbelt tjekket TV2 sport. Der er bedre billede, det er skønt de har skiftet til 50 billeder pr. sekund. Men den hakker stadigvæk hvert 6 sekund, og jeg har siddet med stopur på min telefon og den er 100% sikker.

Mit sagsnummer er: 814702

Du er mere end velkommen til at henvise til min sag. Jeg er ikke færdig heller, og skal have svaret teamlederen. Jeg ville bare lige hjem for at tjekke for tredje gang om den hakkede på TV2 sport, før jeg svarede hende. 
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3949
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2019 kl. 22:20
Oprindeligt skrevet af DiscomanDK DiscomanDK skrev:

Ærlig talt, så er jeg også skuffet. 

Jeg starter det hele med at skrive til dem via FB, hvor jeg får besked på at sende en mail. Hvis jeg alligevel skal sende en mail, hvorfor så være på FB? Fint nok det gør jeg.
Det hele er beskrevet ned til mindste detalje, og jeg vedhæfter endda en video af det, hvor jeg syntes det er ret tydeligt. Udover det skriver jeg at det er på flere TV-kanaler.

I to af de mails jeg modtager retur spørger hun om ting jeg har skrevet. Fint nok det kan smutte en gang, men altså læs da mailen? 

Jeg tror simpelthen ikke den stakkels medarbejder aner, hvad jeg snakker om. Det er også helt fair, hvis hun ikke teknisk har forstand på det her produkt, men der burde jo være en mulighed for at hun kan eskalere sagen til en person med teknisk indsigt. 
Det kan jo ikke passe at der ikke findes et menneske ved TV2play der ved, hvorfor det her sker. Hvis jeg bare fik en kyndig person igennem der forklarede "Prøv og hør problemet sker fordi vi har den og den fejl, vi har den og den plan for at afhjælpe det indenfor denne her tidshorisont. Vi ved sgu godt det ikke er optimalt, men det er sådan det er".. 

Hele den der med at benægte det lidt, så derefter tale problemet ned også derefter håbe det forsvinder af sig selv og kunderne nok bare trækker på skuldrene. Det er nok det der skuffer mig mest.

Teamlederen sender så et svar videre fra en "teknikker". Det er også fint nok, men det er i mine øjne ikke det rigtige svar. Hvorfor er det at teknikeren ikke griber knoglen og ringer og hører, hvad det her handler om eller sender en mail, så vi kan indgå i en dialog fatter jeg simpelthen ikke.

Jeg har lige dobbelt dobbelt tjekket TV2 sport. Der er bedre billede, det er skønt de har skiftet til 50 billeder pr. sekund. Men den hakker stadigvæk hvert 6 sekund, og jeg har siddet med stopur på min telefon og den er 100% sikker.

Mit sagsnummer er: 814702

Du er mere end velkommen til at henvise til min sag. Jeg er ikke færdig heller, og skal have svaret teamlederen. Jeg ville bare lige hjem for at tjekke for tredje gang om den hakkede på TV2 sport, før jeg svarede hende. 
Som professionel it-supporter, mener jeg de har, behandler sagen som de skal. Teknikeren skal ikke står til ansvar for at redegøre noget for dig som enkelt kunde, det er den supporter eller teamleder der skal det. Da teknikeren skal have tid til at kigge på det og spare med kolleger. Og hvad fejlen er, er ligegyldigt for dig, du skal bare vide der arbejdes på det.

Redigeret af T-Duck - 07-November-2019 kl. 22:21
Til top
DiscomanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Februar-2008
Sted: Skanderborg, DK
Status: Offline
Point: 1415
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DiscomanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2019 kl. 22:36
@T-Duck

Jeg er dybt uenig.

Nu arbejder jeg selv med fejlretning, og har oplevet alverdens fejlretningsforløb. Hvad tror du der i 9 ud af 10 gange er skyld i at ting trækker ud eller ikke bliver løst? Misforståelser. Folk der har problemet skal oftest tale med en mellemmand, hvilket er en form for kundeservice repræsentant uden den fornødne viden, der skal forsøge 117 ting, hvilket som oftest ikke hjælper for til sidst at give op, med beskeden om "Ja det kan vi ikke gøre noget ved, men jeg skal lade din feedback gå videre.. (Direkte i skraldespanden)...". 

Forestil dig lige, hvis den virkelig er god nok. Aner udviklerne ved TV2 play ikke at denne fejl eksistere? Har de aldrig fået den 100% korrekte beskrivelse af fejlen, og er det jeg har siddet og skrevet ned i en lang beskrivelse af kundeservicemedarbejderen blot blevet oversat til "Kunden oplever hakkende billede i lysavisen på TV2 news". Også har teknikeren jo med rette muligvis skrevet retur at man arbejder på at skifte til 50fps, hvilket helt klart vil give et mere flydende billede, men ikke just er det jeg spørger om. 

Jeg har rigtigt nok ikke krav på at snakke med en teknikker, hvis det er den måde TV2 play har valgt at opbygge deres forretning. Jeg har egentlig blot krav på/ønske om at problemet bliver løst. Mit forslag i den forbindelse er så at to personer med forhåbentlig fælles interesse i et at få et problem løst taler sammen. Det har jeg set virke 100 gange før når problemer skal løses. 




Redigeret af DiscomanDK - 07-November-2019 kl. 22:39
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3949
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2019 kl. 05:30
Oprindeligt skrevet af DiscomanDK DiscomanDK skrev:

<span style=": white;">@</span><span style=": rgb251, 251, 253; font-size: 11px;">T-Duck</span><div style=": white;"><span style="font-size: 11px; : rgb251, 251, 253;">
</span><div style=": white;"><span style="font-size: 11px; : rgb251, 251, 253;">Jeg er dybt uenig.</span><div style=": white;"><span style="font-size: 11px; : rgb251, 251, 253;">
</span><div style=": white;"><span style="font-size: 11px; : rgb251, 251, 253;">Nu arbejder jeg selv med fejlretning, og har oplevet alverdens fejlretningsforløb. Hvad tror du der i 9 ud af 10 gange er skyld i at ting trækker ud eller ikke bliver løst? Misforståelser. Folk der har problemet skal oftest tale med en mellemmand, hvilket er en form for kundeservice repræsentant uden den fornødne viden, der skal forsøge 117 ting, hvilket som oftest ikke hjælper for til sidst at give op, med beskeden om "Ja det kan vi ikke gøre noget ved, men jeg skal lade din feedback gå videre.. (Direkte i skraldespanden)...". </span><div style=": white;"><span style="font-size: 11px; : rgb251, 251, 253;">
</span><div style=""><span style="font-size: 11px; : rgb251, 251, 253;">Forestil dig lige, hvis den virkelig er god nok. Aner udviklerne ved TV2 play ikke at denne fejl eksistere? Har de aldrig fået den 100% korrekte beskrivelse af fejlen, og er det jeg har siddet og skrevet ned i en lang beskrivelse af kundeservicemedarbejderen blot blevet oversat til "Kunden oplever hakkende billede i lysavisen på TV2 news". Også har teknikeren jo med rette muligvis skrevet retur at man arbejder på at skifte til 50fps, hvilket helt klart vil give et mere flydende billede, men ikke just er det jeg spørger om. </span><div style=""><span style="font-size: 11px; : rgb251, 251, 253;">
</span><div style=""><span style="font-size: 11px; : rgb251, 251, 253;">Jeg har rigtigt nok ikke krav på at snakke med en teknikker, hvis det er den måde TV2 play har valgt at opbygge deres forretning. Jeg har egentlig blot krav på/ønske om at problemet bliver løst. Mit forslag i den forbindelse er så at to personer med forhåbentlig fælles interesse i et at få et problem løst taler sammen. Det har jeg set virke 100 gange før når problemer skal løses. </span><div style=""><span style="font-size: 11px; : rgb251, 251, 253;">
</span><div style="">

jeg ved af selvfølgelig af gode grunde ikke. Hvor mange sager de har om den lysavis. Men. Hvis det kun er 50 kunder ud af 500.000 så bliver der kigget på det. Men det er laveste prioritet. I forhold til at der var fejl med deres login på mobile enheder for et par dage siden. Og hvor mange tror du ikke at de forlanger at snakke med teknikeren, jeg rent erfarings siger omkring 70-80% hvor fanden skal han have tid til at kigge på fejlen hvis han snakker i telefon hele tiden?
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Online
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2019 kl. 06:16
Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

jeg ved af selvfølgelig af gode grunde ikke. Hvor mange sager de har om den lysavis. Men. Hvis det kun er 50 kunder ud af 500.000 så bliver der kigget på det. Men det er laveste prioritet. I forhold til at der var fejl med deres login på mobile enheder for et par dage siden. Og hvor mange tror du ikke at de forlanger at snakke med teknikeren, jeg rent erfarings siger omkring 70-80% hvor fanden skal han have tid til at kigge på fejlen hvis han snakker i telefon hele tiden?

Hvis der var fejl på login og de kendte til fejlen, kunne kundeservice medarbejderen let fortælle at det var en systemfejl og at der arbejdes på det. Så var der ingen der behøvedes at spørge efter en tekniker.

Desværre er der mange steder, hvor den kompentente forbruger er betydeligt bedre vidende end kundeservicemedarbejderen, nogle har endda kompetencer på højde med teknikerne. Det er kundeservicemedarbejdernes job at sortere i disse henvendelser og er man dygtig, kan man sætte den vidende kunde og tekniker sammen, så de kan løse problemet.

Desværre besidder de fleste kundeservicemedarbejdere ikke den kompentence.

TV2 er fløjtende ligeglade med de få kunder der kontakter dem angående fejl på deres teknik. Så længe alle de andre betaler.....

Klaus (der er tekniker)
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3949
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2019 kl. 06:22
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

jeg ved af selvfølgelig af gode grunde ikke. Hvor mange sager de har om den lysavis. Men. Hvis det kun er 50 kunder ud af 500.000 så bliver der kigget på det. Men det er laveste prioritet. I forhold til at der var fejl med deres login på mobile enheder for et par dage siden. Og hvor mange tror du ikke at de forlanger at snakke med teknikeren, jeg rent erfarings siger omkring 70-80% hvor fanden skal han have tid til at kigge på fejlen hvis han snakker i telefon hele tiden?


Hvis der var fejl på login og de kendte til fejlen, kunne kundeservice medarbejderen let fortælle at det var en systemfejl og at der arbejdes på det. Så var der ingen der behøvedes at spørge efter en tekniker.

Desværre er der mange steder, hvor den kompentente forbruger er betydeligt bedre vidende end kundeservicemedarbejderen, nogle har endda kompetencer på højde med teknikerne. Det er kundeservicemedarbejdernes job at sortere i disse henvendelser og er man dygtig, kan man sætte den vidende kunde og tekniker sammen, så de kan løse problemet.

Desværre besidder de fleste kundeservicemedarbejdere ikke den kompentence.

TV2 er fløjtende ligeglade med de få kunder der kontakter dem angående fejl på deres teknik. Så længe alle de andre betaler.....

Klaus (der er tekniker)
Så skal kunden spille med åbne kort. Hvis du har en kompetence de skal bruge. Det gør jeg så glider det lidt nemmere. Og jeg ved ikke hvor inde du er i itil

Redigeret af T-Duck - 08-November-2019 kl. 06:22
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234 26>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu