|
Hak hvert 6. sekund på TV 2 PLAY? |
Besvar ![]() |
Side <1 23242526> |
Forfatter | |||
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4052 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
|
|||
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
|
|||
![]() |
|||
Furry ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1093 |
||
Istedet for at være så sur over jeg ikke har problemet, burde du bruge den info til at det ikke kan være en fejl fra hverken Apple tv4, eller TV2, derfor må fejlen findes andet sted, mit bud er dit udstyr / internetforbindelse men det lader til at du er så blind at had over jeg ikke hat problemet at du ikke kan se klart. |
|||
Fra fulde børn skal man høre sandheden
|
|||
![]() |
|||
Furry ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1093 |
||
Lyder som en god ide, tror ikke de er interesere i at få løst problemet, de er mere inteserede i at være sure på TV2 |
|||
Fra fulde børn skal man høre sandheden
|
|||
![]() |
|||
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4052 |
||
Jeg tør dårligt spørger jer. Understøtter jeres tv native 25 og 50p for jeg har hørt om skærme er ikke kan det. Jeg ved en for et par år siden at købe et der kun kunne de amerikanske billede hastigheder
Redigeret af T-Duck - 14-September-2020 kl. 20:01 |
|||
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
|
|||
![]() |
|||
DiscomanDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Februar-2008 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1422 |
||
Er der nogen her i tråden der har været i dialog med Tv2play for nyligt?
Efter deres medarbejder overfor Flatpanels erkendte, at Apple TV havde udfordringer med at "fortolke" TV2play's signal har jeg ikke været i kontakt med dem. Det var i Januar, og der er ikke sket mere, så er der nogen der har været i kontakt med dem, og fået en form for tidshorisont fra dem, eller er det mon blot en af de fejl der aldrig nogensinde bliver løst. |
|||
![]() |
|||
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
||
skriv da til dem her https://www.facebook.com/omtv2
Play er jo bare en lille tjeneste under tv2 koncernen. men det her er da "yderst interessant" :-) https://omtv2.tv2.dk/job/ledige-stillinger?jobid=61486
Redigeret af claus_jac - 14-September-2020 kl. 20:38 |
|||
![]() |
|||
Deschain ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-August-2017 Sted: San Junipero Status: Offline Point: 974 |
||
Jeg skrev til dem for en måneds tid siden, og fik svaret at de stadig kigger på problemet...
Jeg havde en periode - efter en TV2 PLAY opdatering - hvor problemet var så godt som elimineret (man skulle virkelig kigge efter for at se det). Men, efter yderligere en opdatering, kom problemet tilbage. Dog ikke så slemt som det var fra starten af.
Redigeret af Deschain - 15-September-2020 kl. 11:10 |
|||
![]() |
|||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8643 |
||
Måske tv'et lige præcis ikke understøtter TV 2 Play live, selv om alt andet i 25/50p virker fint. Eller måske var det et fjollet spørgsmål. Det virker som om at du ikke engang gider at forholde dig til de ting, vi allerede HAR svaret dig på og det hele kører i ring. |
|||
![]() |
|||
||
og det nytter ikke noget at have nejhatten. man er nød til at spørger sig selv hvorfor det sker, og hvis det så ikke er det der er fejlen, så begynder man forfra. Redigeret af T-Duck - 15-September-2020 kl. 11:38 |
|||
|
|||
![]() |
|||
DiscomanDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Februar-2008 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1422 |
||
Husk, selvom det er fristende at komme med et modsvar til alt den tågesnak, så er det ligesom at smide benzin på bålet. Jo flere vi er der tier den slags ihjel, jo større er sandsynligheden for at det stopper. :) |
|||
![]() |
|||
||
|
|||
|
|||
![]() |
|||
Deschain ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-August-2017 Sted: San Junipero Status: Offline Point: 974 |
||
Præcis! Ignorer dem, selvom det kan være svært...
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 23242526> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |