|
Hak hvert 6. sekund på TV 2 PLAY? |
Besvar ![]() |
Side <1 242526 |
Forfatter | |||
Hajsa ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-November-2009 Status: Offline Point: 319 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Selvfølgelig kan du have ret, men jeg tror UDEN at vide det at ca 80% af dem der oplever fejlen, har den koblet direkte til tv. Jeg har selv koblet igennem receiver i stuen og direkte i soveværelset, samme fejl begge steder.
|
|||
![]() |
|||
Furry ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1093 |
||
Den strategi ser ud til at virke for TV2, så det er da et forsøg værd ✌️ |
|||
Fra fulde børn skal man høre sandheden
|
|||
![]() |
|||
aalb1970 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2014 Sted: None Status: Offline Point: 64 |
||
Man må konstatere, at moderationen af dette forum er ikke-eksisterende, siden disse trolls får lov til at boltre sig uhæmmet. Jeg gider ikke bruge min tid her mere.
|
|||
--
LG B7V 55'' OLED | Sony DN-1080 AVR | Panasonic UB820 UHD-BD | ATV 4K |
|||
![]() |
|||
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4863 |
||
Jeg vil tro der kommer en moderator hvis du indberetter indlæg under “funktioner”.
|
|||
![]() |
|||
Shumway ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 348 |
||
Faktisk er jeg ikke så plaget af det på live streams. Her lægger jeg kun mærke til det på news, og sikkert kun pga tickeren i bunden af billedet. Men end det synes jeg ikke er slemt.
Og i går kunne jeg så erfare at det åbenbart ikke er alt arkiv materiale som jeg oplever problemer med. Jeg udtalte mig tidligere på baggrund af at have set udsendelser som “1 døgn, 2 hold, 3 dyr”, “Zulu Comedy galla” og “Tomb Raider” hvor det hakker hvert 6. sekund. Men nu har jeg set et afsnit fra seneste sæson af “Stormester” og der er ingen hakken overhovedet. Det er sgu da underligt. |
|||
![]() |
|||
filmfreak ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1393 |
||
Jamen, det er præcis sådan at jeg oplever det. Ser jeg f.eks det nyeste afsnit af 3.Beliggenhed hakker det meget, mens de gamle afsnit fra sæson 6 overhovedet ikke hakker i det. Det hakker heller ikke når jeg ser filmen Burnt. Det er som om det kun er nyere TV2 egen produktion der har problemet ? Det passer også med at jeg først begyndte at opleve problemet for ca 4 mdr siden på arkivmaterialet. På Live tv har det vist altid hakket de der ca hvert 6. Sek. Redigeret af filmfreak - 15-September-2020 kl. 14:13 |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 242526 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |