recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hak hvert 6. sekund på TV 2 PLAY?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hak hvert 6. sekund på TV 2 PLAY?

 Besvar Besvar Side  <1 45678 26>
Forfatter
Besked
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3954
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2019 kl. 19:52
Oprindeligt skrevet af DiscomanDK DiscomanDK skrev:

Ja det er jo sørgeligt det skal være sådan. Og når man så spørger, hvorfor fejlen så ikke er løst på TV2 Sport, så er deres svar at de ikke kan se fejlen på TV2 Sport, selvom det er tydeligt for enhver at denne fejl opstår på TV2 Sport.

Som jeg ser sagen, så tror jeg ikke at de personer der sidder med fingrene nede i maskinen er bekendt med fejlen. Der er for mange forhindringer der er gør at beskeden aldrig kommer frem til dem der reelt kan rette denne fejl, som formentlig bare er en indstilling i en encoder. 

Jeg ved efterhånden ikke, hvad man mere kan gøre? Jeg frygter også man bruger en masse tid på at få det optaget på den ene eller anden måde, og de så derefter endnu engang afviser det. 
Hold nu op. Fejlen er kommet frem til den. Hvis at 1. Levels har fulgt processen i alm. IT Service Management. Og det er sådan stor virksomhed nød til.
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9325
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2019 kl. 19:57
kan du ikke lave en video så både TV2 og os uden TV2 Play kan se det ?
Til top
Skyhigh Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 20-Juni-2016
Status: Offline
Point: 79
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skyhigh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2019 kl. 20:07
Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

Hold nu op. Fejlen er kommet frem til den. Hvis at 1. Levels har fulgt processen i alm. IT Service Management. Og det er sådan stor virksomhed nød til.

Stor virksomhed? Jamen, ja tak, jeg vil da meget gerne høre noget mere om TV2 Plays organisationsstruktur og størrelse - specifikt størrelsen på den tekniske afdeling, der har med streaming at gøre. For efter den kommunikation jeg har oplevet, har jeg svært ved at tro, at den kan betegnes som 'stor'.

Men fortæl, fortæl!


Redigeret af Skyhigh - 11-November-2019 kl. 20:08
Til top
DiscomanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Februar-2008
Sted: Skanderborg, DK
Status: Offline
Point: 1415
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DiscomanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2019 kl. 20:12
Oprindeligt skrevet af lahan lahan skrev:

kan du ikke lave en video så både TV2 og os uden TV2 Play kan se det ?

Jeg har kun en telefon der kan optage i 30/60fps, så derfor er der ret meget fps mismatch, hvilket betyder at billedet generelt er hakkende og står dårligt, hvilket betyder det er meget svært at se, og kun kan ses på TV2 News, hvor man har løbeteksterne i bunden.

Udover det er jeg ikke meget for at dele det offentligt, da jeg vil være nervøs for at TV2play kunne finde på at komme efter mig ifm. deling af indhold de har rettigheder til. 


Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3954
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2019 kl. 20:21
Oprindeligt skrevet af Skyhigh Skyhigh skrev:

Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

Hold nu op. Fejlen er kommet frem til den. Hvis at 1. Levels har fulgt processen i alm. IT Service Management. Og det er sådan stor virksomhed nød til.

Stor virksomhed? Jamen, ja tak, jeg vil da meget gerne høre noget mere om TV2 Plays organisationsstruktur og størrelse - specifikt størrelsen på den tekniske afdeling, der har med streaming at gøre. For efter den kommunikation jeg har oplevet, har jeg svært ved at tro, at den kan betegnes som 'stor'.

Men fortæl, fortæl!

TV2 er der en forholdsvis stor virksomhed. Bevares ikke så stor som et amerikansk tv netværk.
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9325
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2019 kl. 20:23
gad vide hvilken telefon som kun kan optage i 30/60 fps ?


Til top
Skyhigh Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 20-Juni-2016
Status: Offline
Point: 79
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skyhigh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2019 kl. 20:24
Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

TV2 er der en forholdsvis stor virksomhed. Bevares ikke så stor som et amerikansk tv netværk.

Men hvor stor er den afdeling, der varetager streaming, T-Duck?
Til top
DiscomanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Februar-2008
Sted: Skanderborg, DK
Status: Offline
Point: 1415
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DiscomanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2019 kl. 20:28
Oprindeligt skrevet af lahan lahan skrev:

gad vide hvilken telefon som kun kan optage i 30/60 fps ?



iPhone 11, desværre.


Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9325
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2019 kl. 20:32
du skal bare finde en app der kan optage i andre fps.
Filmmic Pro, den koster dog noget.

Måske findes der andre alternativer.
Til top
DiscomanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Februar-2008
Sted: Skanderborg, DK
Status: Offline
Point: 1415
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DiscomanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2019 kl. 20:45
Oprindeligt skrevet af lahan lahan skrev:

du skal bare finde en app der kan optage i andre fps.
Filmmic Pro, den koster dog noget.

Måske findes der andre alternativer.

Tak, det var jeg ærlig talt ikke klar over.

Optager ikke selv video, har netop købt ProShot og her kan man manuelt sætte den til 50Fps, vil prøve at optage lidt video af det når der kommer håndbold om lidt :)


Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3954
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2019 kl. 22:44
Oprindeligt skrevet af Skyhigh Skyhigh skrev:

Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

TV2 er der en forholdsvis stor virksomhed. Bevares ikke så stor som et amerikansk tv netværk.


Men hvor stor er den afdeling, der varetager streaming, T-Duck?
Uden jeg har genskabe til TV2 it-afdeling. Så tror jeg det er sammen afdeling. Men forskellige teams. Det er det mest naturlige. Og om det er TV2 medarbejdere eller en kunde, Sammen sags sagsystem. Alt andet ville være ulogisk
Til top
Flippo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-Januar-2018
Status: Offline
Point: 1308
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flippo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2019 kl. 23:01
Oprindeligt skrevet af Skyhigh Skyhigh skrev:

Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

TV2 er der en forholdsvis stor virksomhed. Bevares ikke så stor som et amerikansk tv netværk.

Men hvor stor er den afdeling, der varetager streaming, T-Duck?

Who f...... cares? Smile

Hold jer nu til problemstillingen - og nej, det er ikke hvordan kommunikationen med TV2's kundeservice er!
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 45678 26>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu