|
Happii.dk fra ros til ris STR-DA5300ES |
Besvar | Side <1 345 |
Forfatter | |||
Chr. R.
Bruger Oprettet: 26-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 118 |
Sendt: 19-April-2008 kl. 23:13 | ||
Kan i gætte vedkommende ud fra disse hint:
Vi har vist alle oplevet en dårlig handel e. lign., men dette er nærmest sygeligt at opleve. Tilmed er der jo også andre portaler, hvor den ene tråd efter den anden, ligeledes er startet af samme bruger. Helt ærligt, så må der altså være noget galt når ovenstående vitterlig er tilfældet
|
|||
edtwodth
Guld medlem Oprettet: 14-November-2005 Sted: Herning Status: Offline Point: 740 |
Sendt: 20-April-2008 kl. 01:14 | ||
Er du lige stået ud af sengen eller har du en dårlig dag? Jeg fatter ikke en brik af hvad du skriver her? Hvad er det der er forkert i det jeg skriver? |
|||
Asklepios
Guld medlem Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
Sendt: 20-April-2008 kl. 01:22 | ||
sådan en side må vi også have for læger, www. jeg haderpatienter .dk så kan vi berette om alle de gange vi er blevet "forulempet" af patienter! |
|||
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|||
edtwodth
Guld medlem Oprettet: 14-November-2005 Sted: Herning Status: Offline Point: 740 |
Sendt: 20-April-2008 kl. 01:24 | ||
Du kalder det sygeligt, jeg kalder det at bruge sine rettigheder. Desuden har jeg vundet den sag i forbrugerklagenævnet, som det er blevet skrevet mest om. Brug da noget logik i din argumentation, og lad være med at gå efter manden!Hvorfor må jeg ikke lave min egen hjemmeside om mine oplevelser med køb? Så længe vi som forbrugere bare lader stå til sker der jo ingen forbedringer? Folk kan så selv tage stilling til om de vil læse det jeg skriver, eller grine over det og så gå videre.... Tænk at gå sådan efter en person, fordi han stiller ? ved om en forhandler har været helt ærlig i en salgssituation..... Dybt go'nat. Da denne her tråd bare vil forsætte i den samme rille, beder jeg administrator om at lukke tråden. Vor herre bevares..... Men lad da endelig forhandlerne forsætte deres salgsgas. Det er jo VIRKELIG til gavn for os forbrugere |
|||
bruger udmeldt 5
-- Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
Sendt: 20-April-2008 kl. 02:32 | ||
- Når du ikke har nok viden om din "receiver" kan du vel kun selv ikke opdatere, men det betyder jo ikke at det slet ikke kan lade sig gøre. |
|||
KasperH
Bruger Oprettet: 30-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 122 |
Sendt: 20-April-2008 kl. 07:34 | ||
Så nu vil du have tråden lukket fordi folk her ikke er enige med dig?!?! Skal hapii.dk også have den luksus? altså lukke tråde hvor folk ikke er enige med dem? Det er meget trist at se du med vilje ser helt bort fra at man kan lave en fejl. Man kan jo give et forkert svar hvor man tror at man giver et rigtigt svar.... Du brude virkelig få et frisk syn på sagen... en dårlig sag skal ikke gå ud over alle andre! Du ville jo være et helvede at have som chef, men så på den anden side virker det til at måske kompencere for et eller andet med alt det her brok. så jeg håber virkelig ikke at "verden" skal bøde for at du måske blev mobbet i skolen eller ligger og bliver trynet for på jobbet eller af konen (og velkommen i den klub i øvrigt) Kort sagt kom videre, der er jo ikke nogen herinden der får noget ud af at støtte Hapii.dk og alligevel virker det til at det er det side de fleste tager herinde.... Måske et hint? Redigeret af KasperH - 20-April-2008 kl. 07:35 |
|||
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
Sendt: 20-April-2008 kl. 09:41 | ||
Hej Alle Dette emne har ikke meget med jura at gøre, og alle har vist haft en mulighed for at komme med deres mening nu. Emnet lukkes. /Lars |
|||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|||
Besvar | Side <1 345 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |