|
Har glemt kode til Mac! |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja det er en gæstebruger, og det har jeg ikke brug for. Er rarere at computeren bare går direkte på Safari.
Er inde i brugere & grupper. Hvad gør jeg for at slette bruger startskærmen? |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Fik slettet gæstebrugeren, men får stadig startskærmen med krav om kode.
|
|
![]() |
|
Datamax ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 402 |
Gå ind i sikkerhed og anonymitet og fjern flueben i "Stå automatisk log in fra" så starter den op i din profil uden kode.
|
|
CASH IS KING
3840x2160"2:2"3:3 |
|
![]() |
|
Under Generelt i Sikkerhed og Anonymitet?
Her er der ingen flueben i Slå automatisk log ind fra |
|
![]() |
|
Sylvest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 890 |
Systemindstillinger -> brugere & grupper: Nede i venstre side af vinduet er der et lille hus og Log ind. Klik på det og i højre vindue er der øverst 'automatisk log ind' den står sikkert på 'fra' vælg din bruger og så skulle det virke.< ="cosymantecnisbfw" co="cs" id="SILOBFWID" style="width: 0px; height: 0px; display: block;">
|
|
.
|
|
![]() |
|
Potter ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
Det kan han desværre kun hvis han har sat flueben af i "tillad bruger at nulstille adgangskode med Apple id" under bruger og grupper.
|
|
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|
![]() |
|
Potter ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
Du skal boote i din recovery partition "Command+R" Når den er kommet op og køre i recovery mode skal du gå op i rullegardinet og vælge hjælpeprogram og benytte Terminalen. Skriv "resetpassword" Vælg din disk og vælg din bruger skriv dit nye password 2 gange, går op og luk hjælpeprogrammet, du skal får en en besked om at du skal genstarte, gør det. Nu skulle du gerne kunne logge ind med dit nye password. I gamle dage brugte man den DVD der fulgte med, som man så startede op på for at kunne resette sin adgangskode. Med mindre man også havde låst med firmware password, så skal maskinen ind til apple eller til en serviceprovider. Når, skal ud af døren prøv evt. at søge info på ovenstående på nettet, der må være nogle billeder eller lign.
|
|
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|
![]() |
|
Password problemet ER LØST!
Men vil gerne af med den log-in skærm der nu er kommet frem. |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6676 |
Log in skærmen har Sylvest skrevet løsningen på.
Men jeg synes det er bedst at have log in skærm på. Så glemmer man ikke sit password, når det bruges hver dag.
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Den stod med mit navn som bruger. Men skiftede til "fra" og genstartede med samme resultat. Skiftede til det der stod, og efter genstart virker det nu. Tak for hjælpen :-) |
|
![]() |
|
Ok, har fulgt hans anvisning og fået det til at virke efter lidt skiften frem og tilbage. Jeg glemmer ALDRIG mit nye password ;-) |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6676 |
Kampus, jeg har et par password som jeg ALDRIG må glemme. Dem har jeg lagt i en PDF og uploadet til e-boks. Så kan jeg altid få fat i dem igen.
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |