|
Har glemt kode til Mac! |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | ||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Der er jeg mere lavpraktisk. Har en internet mappe med kvitteringer på al nethandel, og en side med passwords til de utallige butikker. Her har jeg nu lagt mit password til Mac'en.
|
||
![]() |
||
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
|
Jeg håber kun at det er for egen skyld at du har gjort det på den måde og at det ikke skal beskytte noget vigtigt. Der er rigtigt mange mennesker som har adgang til e-boksen, så man skal ikke lægge noget personligt i den.
|
||
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
||
![]() |
||
Guests ![]() Gæst ![]() |
|
Hvem er alle de mennesker du påstår? Så vidt jeg ved er jeg den eneste som kan tilgå min e-boks, med mindre e-boks og min e-boks kto bliver hacket.
|
||
![]() |
||
keldp ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 713 |
|
Jeg Bruger LOCK BOX på iphone og ipad til at gemme alle mine Password.
|
||
Tv: LG 65" B1 Receiver: Marantz sr 7011
CD Afspiller : YAMAHA CDX-890 BLU-RAY : Panasonic DMR-UBC80 Højtalere Front : Dali, Mentor 5 Center: Dali Suite C 0.8 Bag:Dali Suite Rear. Sub: Dali S 12. |
||
![]() |
||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6676 |
|
Hvem har egentlig adgang til mine egne dokumenter på e-boks? Det jeg har lagt op er sikkerhedskode til Apple-id og kode til Crashplan backup. Med de to koder kan jeg reetablere alt på min Mac, selv om hytten brænder ned. |
||
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
||
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
|
Alle teknikerne plus diverse supportere har adgang til de oplysninger.
Det er ligesom når de ansatte i din bank også har adgang til dine konti.
|
||
|
||
![]() |
||
|
Eller når ansatte i Nets, kan se hvad du har hævet og hvor det er hævet.
|
||
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |