|
|
Besvar ![]() |
Side 123 9> |
Forfatter | |
Guests ![]() Gæst ![]() |
![]() Sendt: 13-August-2008 kl. 09:26 |
Hey, Jeg har lige fået sådan et møgdyr ind ad døren :) Lyden er rigtig god, men når jeg slukker for den (standby) så kommer der en lille lyd fra venstre højttaler??? Er det en defekt udgang eller siger harman/kardon bare sådan??? Nogen der har sådan en som kan nikke genkendende til det jeg beskriver, eller har et bud på om den skal en tur tilbage? Den er købt hos CineMagic, fin service og gode priser :) |
|
![]() |
|
jrued ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2008 Sted: Kbh K, Denmark Status: Offline Point: 308 |
![]() |
er det når du slukker helt for den? altså så den ikke står standby? |
|
![]() |
|
![]() |
Nej det er når jeg sætter den i standby tilstand :)
|
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
Har samme model og købt samme sted. Men den skal ikke sige nogen lyd, ved standby. og slet ikke når den slukkes. Har en kamerat som har købt en denon 2808, det har han fortrudt. harman/kardon AVR 255 spiller bare godt |
|
![]() |
|
![]() |
Den spiller nemlig kanon godt, dejlig varm i lyden :) Den siger også lyden når lyden er skruet helt ned eller er på mute, så den må vist retur :(
Tak for hjælpen... |
|
![]() |
|
Susperia ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-Marts-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 708 |
![]() |
Ja det bliver da ikke sjovt at undvære den, Som xcardmans siger min heller ikke den lyd du snakker om. Xcardman: Godt at høre du stadig er glad for din, jeg venter bare på den firmware de lovede ville komme inden for en måned, men det jo så 2 måneder siden de sagde det. |
|
![]() |
|
datlars ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 03-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4 |
![]() |
Min siger heller ikke noget når jeg slukker den. Har I også en svag pulserende knurrende lyd fra jeres efter et stykke tid når den er blevet varm? Min er helt lydløs når jeg tænder den men efter et stykke tid kommer der en svag, men dog hørbar, lyd fra de 2 blæsere i den. Jeg har haft kabinettet åbent og set at blæserne efter et stykke tid begynder at rotere, men stadig lydløst. Men efter lidt mere tid (og varme) så begynder de at at støje. Hvis jeg så standser dem med en finger knurrer det stadig, så det må vel være noget styreelektronik der laver støjen?? |
|
![]() |
|
jrued ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2008 Sted: Kbh K, Denmark Status: Offline Point: 308 |
![]() |
men angående lyden fra højtalerne tror jeg ikke det er nogen defekt udgang. så længe højtaleren spiller fint når den er tændt. det er meget normalt at højtalere og sub for den sags skyld kan give en lyd fra sig når spændningen i dem forsvinder. |
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
Til Susperia Jeg har sat den ene blæser ud af spillet, da den larmede. Jeg kører dog
|
|
![]() |
|
Susperia ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-Marts-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 708 |
![]() |
Jeg er nogenlunde glad for den. Men venter og ser hvad den firmware får gjort. Jeg har haft snakket med H/K, og han lovede som sagt den firmware, som egentlig er grunden til jeg beholdte den. Ang stereo lyd fortalte ham fra H/K at min gamle 245 faktisk havde en bedre dlp chip eller hvad det nu var han kaldte det, Så den var bedre til stereo. Så jeg ved stadig ikke om jeg skal kigge videre efter en anden. Men jo har fået det lidt bedre med stereo, Men er ikke super tilfreds altid, da den mangler meget dybde i forhold til den anden jeg havde. |
|
![]() |
|
![]() |
den firmware er det noget du får tilsendt, eller hvordan skal den opdateres
|
|
![]() |
|
![]() |
Nej den skulle gerne komme på denne her side http://www.harmankardon.com/product_support/SupportDetails.a spx?Region=EUROPE&Country=GB&Language=ENG&cat=&a mp;prod=AVR%20255/230&sjump=ps&ky=1ADEDABFC78221D4AA AD5B52D215F256&#active Og så kan man opdatere via sin pc |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 9> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |