|
|
Besvar ![]() |
Side <1 789 |
Forfatter | |
Susperia ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-Marts-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 708 |
![]() |
Jeg kan ikke hente den ned. Det siger bare klik når jeg trykker accepter, og så sker der ikke mere. Hvordan pokker får jeg den så ned? |
|
![]() |
|
larsl ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 108 |
![]() |
Jeg havde samme problem i Internet Explorer, prøv med f.eks. firefox istedet. Det virkede hos mig |
|
![]() |
|
Haapanen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-August-2008 Status: Offline Point: 137 |
![]() |
Jeg fandt et direkte link på minhembio.com http://www.harmankardon.com/resources/Brands/harmankardon/Pr oducts/ProductRelatedDocuments/en-US/Software/AVR255_AVR355_ SoftwareUpgrade.zip Husk at opdateringen ikke fungerer i win7 og muligvis også vista.. Jeg var nød til at skifte fra 7 tilbage til xp for at få gjort opdateringen færdig :-/ |
|
![]() |
|
Haapanen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-August-2008 Status: Offline Point: 137 |
![]() |
Lige en detalje. Installeren skriver 254/354 i toppen, som er de tilsvarende amerikanske modeller. Men det var ikke et problem for mig at installere den.. lige bortset fra at win7 går i stå ved video upgrade. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 789 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |