recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Harmony one og Zaptor
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHarmony one og Zaptor

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Nexer Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 07-November-2004
Status: Offline
Point: 17
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2008 kl. 02:30
Jeg kan godt nikke genkende til Zaptorens ringe IR modtagelse sammen med Harmony One. Meget belastende at skulle rette fjernbetjeningen præcis mod boksen.

Jeg har samme problem hver gang jeg har opdateret fjernbetjeningen med ny funktioner. Selv når det ikke er en aktivitet vedrørende Zaptor der er blevet ændret. Jeg plejer at rette det ved at trykke på Help første gang den ikke registrerer. Herefter tænder den og så er der ikke flere problemer.

Kjaer77: Du kan lave en sekvens inde i en aktivitet sådan at når du trykker på en knap sætter du en række sekvenser i gang. Det kan f.eks være at når du trykker på knappen 3 i en Zaptor aktivitet så skifter TV til analog tuner, vælger analog kanal 3 f.eks og giver dig TV3 analogt.

Problemet er bare at du nu er på den analoge tuner og næste kanal 4 vil du se på Zaptor. Du skal derfor lave en sekvens på tast 4 der skifter til HDMI input samtidig med at kanal 4 vælges på Zaptor.

Det hele kræver self. at du efter du har set kanal 3 bliver nødt til at vælge kanal 4, for at aktivere sekvensen der stiller dig tilbage på HDMI.


Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu