recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Harmony One signaler til Z-5500
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHarmony One signaler til Z-5500

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
AlexSmedegaard Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 04-Maj-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 309
Direkte link til dette indlæg Emne: Harmony One signaler til Z-5500
    Sendt: 06-Maj-2009 kl. 11:21
Hej alle..

Jeg bruger min harmony one til at styre hjemmet inkl. det nye z-5500.
Er det ikke muligt at sende en kommando til kontrolcentret på z-5500 som gør at den automatisk skifter til de forskellige modes? (f.eks. stereo, 2xstereo, 6 ch. direct, movie, music)
Som det ser ud nu, er jeg nødt til manuelt at sende kommandoen Toggle FX flere gange til den står på den rigtige mode.

Eksempelvis når jeg vil se TV skal den stå på 6 ch. direct og ved mit Media Center skal den stå på Movie, ellers er der ingen lyd.. Er der ikke en måde man kan få Harmony One til selv at skifte til de modes?

Jeg har prøvet at indkode at den skal sende Toggle FX X antal gange efter den har tændt komponenterne, men det virker ikke i længden, fordi den har fem modes og derfor ikke skifter dem regelmæssigt i forhold til hvilken aktivitet man benytter.

På forhånd tak :)
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu