|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 6> |
Forfatter | ||
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
![]() |
|
Jeg synes, at det er en fin måde at protestere og demonstrere på. Så længe man har en sag (så jeg udtaler mig ikke om den konkrete sag). Det er i hvert fald en måde hvorpå en given del af folket kan få en stemme på over for regeringer og multinationale virksomheder og ramme dem lidt hårdere end et blog-indlæg som ingen læser og som ikke efterlader et aftryk. Det er helt sikkert noget, vi vil se mere i fremtiden. Hvis terroristerne virkelig vil noget, så burde de skole deres drenge i hacking i stedet for AK-47. |
||
BORING! |
||
![]() |
||
db89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
![]() |
|
Det ******* som de laver svarer i min verden groft sagt til de gik ud og feks klippede el og kommunikationskabler til en virksomhed over. Forskellen er bare at det kræver n***** og det har de vist ikke ligefrem.
|
||
![]() |
||
thor-thor ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2008 Status: Offline Point: 1924 |
![]() |
|
Går ud fra at du så også går ind for ødelæggelse af privat ejendom (hærværk/vandalisme etc)?? Hvis demonstranter "har en sag" så er det vel også "en fin måde at protestere og demonstrere på"
Hacking af online virksomheder, hvor man påfører virksomheder store tab, er ikke anderledes end fysisk hærværk etc. (og kan i virkeligheden sagtens være mere ødelæggende for virksomheden)
Så ingen sympati herfra, håber der bliver slået hårdt ned på det.
Ps.
En værdig sag kunne måske være, hvis hackerne koncentrerede sig om at ødelægge terrornetværk eller lignende (men de opretter jo som regel ikke online virksomheder
![]() |
||
![]() |
||
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
![]() |
|
Ja, nu er mange virksomheder langt fra hellige (som f.eks.i ligeglade med alt andet end profit) uden, at de bliver straffet for det, selvom deres aktioner kan påvirke os allesammen. Så ja, jeg græder ikke store tårer hvis nogen angriber dem. Så ingen sympati herfra, håber der bliver slået hårdt ned på dem. Mht. at ødelægge terrornetværk, tror du så ikke de er andres opgave? Eller om man måske skulle overveje egne terroraktioner, og ikke give folk grund til terror? Redigeret af amorbavian - 31-Maj-2011 kl. 15:11 |
||
BORING! |
||
![]() |
||
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
|
![]() Fint, så næste gang JEG synes noget er forkert, så skal jeg bare stå og skabe mig og sætte ild til nogle biler for at fremme min sag? Siden du tilsyneladende synes det er fint nok, kan jeg så ikke få din addresse næste gang der er folketingsvalg?
|
||
![]() |
||
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
|
Så må man sku' protestere med sin pung. Det er ikke fair overfor hverken det firma det går ud over eller forbrugerne. Det er efter min mening utroligt snæversynet, at have sådan en holdning. Men eh, heldigvis er vi allesammen forskellige ![]() Redigeret af SteffenD89 - 31-Maj-2011 kl. 20:32 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Omvendt synes jeg, at det netop er snæversynet at have en holdning at firmaer er hellige og at de ikke må røres uanset hvad. Dit forslag til protest har jo ingen effekt. |
||
BORING! |
||
![]() |
||
thor-thor ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2008 Status: Offline Point: 1924 |
![]() |
|
Det er ikke et spørgsmål om at være hellig. Det er et spørgsmål om at respektere retssamfundets spilleregler, hvor det er retslige instanser der idømmer straffe og ikke en pøbelmentalitet, hvor man bare ødelægger/smadrer alt det man ikke kan lide. Ps. Er i øvrigt ikke altid den store fan af multinationale selskaber. Men løsningen er ikke at begå kriminalitet for at straffe dem, i stedet må man lade være med at købe deres varer/få andre til at lade være....
|
||
![]() |
||
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
|
Det er vel bare et spørgsmål om hvor højt man råber ![]() En rigtig protest kræver mod - Hacking er for kyllinger som gemmer sig bag skærmen.
|
||
![]() |
||
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
|
Don't care. Det er bare ikke vejen frem at hacke når man er utilfreds. |
||
![]() |
||
3000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2007 Sted: SORØ, DK Status: Offline Point: 1406 |
![]() |
|
på søndag
|
||
![]() |
||
![]() |
|
LulzSec is implicated in the hacking of Sony BGM's music site and says that "Phase One" of its grand master plan is going to begin soon. According to the group's Twitter account,"Sony happens when Sony happens - we're celebrating our victory right now. The fun will never stop!" The group claims to have already hacked into Sony's servers again, but so far no result of such an action has been publicized. It says that the "Sownage" will be unleashed at a "Steady pace." There's little doubt that hackers, eager to prove their skills, will attempt to infiltrate the newly secured PlayStation Network. I have this horrible feeling that the extra security will just present a more tempting challenge and greater effort to crack it open. http://www.destructoid.com/hacking-group-threatens-the-end-of-sony-202422.phtml If you look at Lulz twitter, they are saying "Calm down, we are not hacking PSN, we are just hacking the music industry, no biggy right?" |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |