|
|
Besvar ![]() |
Side <12345 6> |
Forfatter | |||
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
![]() |
||
Det er det jo faktisk. Om vi kan lide det eller ej. |
|||
BORING! |
|||
![]() |
|||
db89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
![]() |
||
Så hvis jeg er uenig med dig så er det helt ok at "hacke" din bruger herinde så du ikke kan bruge den? ![]() ![]() |
|||
![]() |
|||
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
![]() |
||
Jeg siger intet om, at det er ok eller ej. Helt nøgternt set, er det jo vejen frem fordi de på den måde kan ramme deres modstandere meget hårdt. Det er et faktum. |
|||
BORING! |
|||
![]() |
|||
dr gonzo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1316 |
![]() |
||
Hvis det skulle lykkes Sony at fange de pågældende hackere, vil de aldrig drømme om at straffe dem, de vil nærmere tilbyde dem et job. For gør Sony ikke det, er liste med firmaer der vil ansætte dem, og betale deres bøder, MEGET lang.
Jeg er personligt også træt af ikke at ha' fuld adgang til online delen af min PS, men vi må nok se i øjne, at det er den nye verdens-dagsorden. For i takt med at IT-udviklere laver produkter som indsamler og kræver flere og flere oplysninger om os, som forbrugere, bliver det også et mere og mere lukrativt marked for hackere. Og hvis man anskuer det på den måde, er jeg faktisk på hackernes side, for det er med dem ved frontlinjen, at vi skal modstå et 1984-samfund og stadig kræver ret til privatliv, også online. |
|||
![]() |
|||
Ghump ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-August-2010 Status: Offline Point: 92 |
![]() |
||
"Hvem er de virkelige tabere"?
Med garanti de 74 millioner forbrugere. De har allerede mærket det. Sansynligvis også Sony's aktionærer... Men de 2-3 produktchefer eller hvad de nu er, som "man" rent faktisk er sure på, bliver med garanti ikke ramt af det. Med andre ord er der ingen vindere - KUN tabere. Så hvordan man kan opfinde den ene undskyldning efter den anden for at retfærdiggøre det... Ja det går over min forstand.
Redigeret af Ghump - 01-Juni-2011 kl. 14:58 |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 10 ![]() -- ![]() Oprettet: 03-December-2007 Status: Offline Point: 530 |
![]() |
||
D.V.S. du mener også autonome bare skal smadre butikker o.s.v og terrorister bare skal bombe løs? de bliver jo ikke hørt bare ved at demonstrere
Alle hackere, spammere og andre idioter burde spærres ind på livstid.
|
|||
![]() |
|||
dr gonzo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1316 |
![]() |
||
og dermed overlade alt til central styring, central kommunikation og i sidste ende central overvågning... Længe leve big brother. Hvis menneskeheden besad den holdning var vi aldrig kommet ud af bondesamfundet. |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Du lyder virkelig som en, jeg gerne vil diskutere med. Det virker til, at du slet ikke er forudindtaget og vil lytte til argumenter. Jeg har dog desværre ikke så meget tid..
|
|||
BORING! |
|||
![]() |
|||
Fnulder ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-September-2008 Status: Offline Point: 503 |
![]() |
||
Kan slet ikke se hvordan det svar har noget som helst at gøre med det Mejnert skrev?
![]() |
|||
![]() |
|||
db89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
![]() |
||
Og nu er blandt andet et firma der er tilknyttet Nintendo vist også blevet angrebet af de samme tabere...
|
|||
![]() |
|||
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
||
De har hacket en server, men ingen brugeroplysninger er blevet taget.
http://e3.gamespot.com/story/6317145/nintendo-server-hacked/?tag=updates%3Beditor%3Ball%3Btitle%3B5 |
|||
![]() |
|||
justrace ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2009 Sted: Mindanao, Ph Status: Offline Point: 1490 |
![]() |
||
Har læst de bare "gjorde opmærksom" på et hul, og udtaler selv at de håber det snarest bliver lukket, hvilket de senere bekræftede.
De udtalte også at Nintendo ikke er et mål.
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |